اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
یک عضو شورای امنیت کشور تاکید کرد که برقراری مجدد اینترنت نیازمند یک تصمیم جمعی است و با توجه به گزارشات از وضعیت ثبات در کشور در این زمینه به زودی تصمیم گیری خواهد شد.
محمد جواد کولیوند در پاسخ به این پرسش که اینترنت چه زمانی مجددا وصل خواهد شد؟، گفت: بحث امنیت در اولویت کشور قرار دارد و از هر موضوع دیگری مهم تر است. اگر لازم باشد باید همه چیز فدا شود تا مردم در فضایی امن زندگی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه «نباید اجازه داد تا هیچ چیزی مخل آرامش مردم در زندگی روزمره آنان شود» اظهار کرد: در جلسه شورای امنیت کشور تصمیم بر قطعی اینترنت گرفته شد. البته در این زمینه رتبه بندی انجام شده و شرکت ها و کسب و کار هایی که با اینترنت سر و کار دارند، برای دسترسی به اینترنت در اولویت هستند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: زمانی اینترنت به طور سراسری برقرار می شود که آرامش به کشور بازگردد. شبکه ملی اطلاعات داخلی نیز اکنون برقرار است و بخشی از اپلیکیشن ها نظیر اسنپ با آن به کار خود ادامه می دهند.

کولیوند در ادامه تاکید کرد: تصمیم قطع اینترنت یک تصمیم جمعی بود و تصمیم گیری برای برقراری مجدد آن نیز به تصمیم جمع و وضعیت کشور باز می گردد. قطعا به زودی با توجه به گزارش های واصله از نقاط مختلف در شورای امنیت در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار