اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان گفت: آن دسته از شعب آسیب‌دیده که باید به صورت کامل مجددا ساخته شوند، نسبت به جابه‌جایی آن‌ها به یک محل دیگر اقدام شده است.
رضا طاهری با اشاره به شرایط بانک‌های آسیب‌دیده در خوزستان پس از ناآرامی‌های اخیر اظهار کرد: در خصوص تعداد شعب بانکی آسیب‌دیده و میزان خسارت‌های واردشده در ناآرامی‌های اخیر اطلاعات کامل جمع‌بندی و به معاون سیاسی و امنیتی استان ارائه شده است.

وی با اشاره به روند بازسازی این شعب آسیب‌دیده، افزود: ساخت شعب بانک‌هایی که در این ناآرامی‌ها به صورت کلی آسیب دیده‌اند و باید به صورت کامل مجددا احداث شوند، نیاز به زمان دارد اما آن دسته از شعبی که خسارت‌های کمتری دیده‌اند، به سرعت کار ترمیم و بازسازی آن‌ها انجام گرفت و روند خدمات رسانی به مردم در آن بانک‌ها در حال انجام است.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان با بیان اینکه آتش زدن بانک‌ها و اتفاقات اخیر هیچ خللی در ارائه خدمات بانکی به مردم ایجاد نکرد، گفت: آن دسته از شعب آسیب‌دیده که باید به صورت کامل مجددا ساخته شوند، نسبت به جابه‌جایی آن‌ها به یک محل دیگر اقدام شده است و تا زمان ساخت محل اصلی، در یک محل موقت نسبت به خدمات رسانی به مردم اقدام خواهند کرد.

طاهری در خصوص وضعیت مدارک، اسناد و پول‌های موجود در بانک‌ها پس از آتش‌سوزی، عنوان کرد: صندوق‌هایی که در درون بانک‌ها قرار دارند نسوز هستند و با آتش‌سوزی دچار مشکل نمی‌شوند. همچنین خزانه‌های بتنی در شعب بانک‌ها قرار دارند که قابل اشتعال نیستند و هیچ مشکلی پس از آتش‌سوزی برای خزانه‌ها به وجود نمی‌آید.

وی ادامه داد: برای چنین حوادثی، از پیش تمهیدات لازم در بانک‌ها اندیشیده شده است و هیچکدام از اسناد و مدارک در شرایط این چنینی که برای یک بانک حادثه‌ای رخ می‌دهد، از بین نمی‌رود و جای نگرانی نیز برای مردم نیست زیرا هر آنچه از مردم در نزد بانک‌ها است دچار مشکل نخواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار