اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
فرماندار اعلام کرد:
فرماندار اهواز با اشاره به ثبت‌نام ۱۶ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکل اینترنت رفع شده است و اکنون سامانه از سرعت مناسبی برای ثبت‌نام برخوردار است.
جمال عالمی‌نیسی امروز، ۱۱ آذرماه با حضور در حوزه مرکزی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در اهواز، اظهار کرد: انتخابات از ساعت ۸ روز گذشته، دهم آذرماه آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه داشت. البته کسانی که در حوزه انتخابیه اهواز بودند تا ساعت ۱۹ مشغول به فعالیت بودند. روز گذشته ۱۲ نفر برای ثبت‌نام به حوزه انتخابیه اهواز مراجعه کردند و تا ۱۱ صبح امروز نیز ۴ نفر به تعداد ثبت‌نام شدگان اضافه شده است.

وی ادامه داد: امروز نیز همانند روز گذشته تا ساعت ۱۸ منتظر حضور داوطلبان هستیم و امیدوارم که آن‌ها از روزهای ابتدایی برای ثبت‌نام استفاده کنند و این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند تا با ازدحام در مرکز ثبت‌نام مواجه نشویم.

فرماندار اهواز با اشاره به رفع اختلال در اینترنت در روز نخست ثبت‌نام از نامزدها، عنوان کرد: روز گذشته مشکلاتی در این زمینه وجود داشت و سرعت سامانه کُند بود اما این مشکل ساعت ۱۶ روز گذشته برطرف شد و امروز نیز از سرعت مناسب برای ثبت‌نام در سامانه برخوردار هستیم.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تا شانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار