اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۵۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
بسم الله الرحمن الرحیم 
 مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا 

شوشان : امروز و پس از گذشت شش سال از عمر دولت اعتدال نه تنها شاهد هیچگونه پیشرفتی در رونق معیشت مردم، اقتصاد و صنعت، فرهنگ و روابط بین الملل نبوده ایم، بلکه شاهد بی عدالتی های بسیار از جمله در زمینه ی توزیع ثروت بودیم؛ که این شرایط بطور فزاینده ای منجر به هدر رفت سرمایه های ملی، بروز نارضایتی عمومی و تلخ کردن کام ملت شده است.

در میان خبر های بدی که هر روزه می شنویم و بیش از پیش کام ملت را تلخ می کند، ورود دکتر قالیباف به عرصه ی انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی، خبری به غایت مسرت بخش و امیدوار کننده بود، بطوریکه روزنه ی کوچکی بر دلسوزان نظام و انقلاب و وطن گشود و این امید را در دلها زنده کرد که سحر نزدیک است.

جمعیت پیشرفت و عدالت خوزستان ضمن تبریک این اتفاق مبارک به پیشگاه ملت شریف ایران، امیدوار است که در این چند ماه باقی مانده از دولت دوازدهم، از درد و رنج مردم کاسته شود تا این دولت مستعجل به دولت مردم تبدیل شده و ملت بزرگ ایران در جشن پیروزی یک رییس جمهور انقلابی و کارآمد و خدمتگزار، تلخی سال های اخیر را فراموش کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
comment
1
0
comment ظاهرا این بنده خدا حالا که نتوانسته به دوره ریاست جمهوری راه پیدا کند ، وارد عرصه انتخابات مجلس شده ، البته بنظرم اگر برای انتخابات شورای اسلامی شهر هم شرکت می کرد رای هم نمی آورد . چون مردم چهره چنین افرادی را خوب شناخته اند و به کسی رای خواهند داد که دلسوز واقعی باشد.
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
comment
0
0
comment سلام/این بنده خدا راهه محسن رضایی را می رود.
آدرس غلط بهش می دهند.
comment
یک خوزستانی سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment چه متن و بیانیه ضعیفی، این مجموعه بی سواد در ویراستاری یک متن مشکل دارند چه برسد حمایت از افراد معلوم الحال....

در ضمن اینها چه کسی هستند که به نماینندگی از شرافت و اصلت خوزستان سرافراز با قومیت های رنگانگ حرف می زنند.

واویلا علی خوزستان که زیر لگدهای این بیسوادان چشم بسته و کور است.....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار