اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
یکی از قدیمی ترین خبرنگاران ورزشی خوزستان بعد از سال ها حضور در این عرصه، به علت ایست قلبی درگذشت.
شوشان: رضا گنجاپور که سال های سال برای مطبوعات ورزشی استان و کشور قلم می زد و خبرهای ورزشی را برای آنها پوشش می داد، صبح امروز به علت ایست قلبی درگذشت. مرحوم گنجاپور از جمعه به علت سکته قلبی در بیمارستان تحت مراقب بود.

گنجاپور خبرنگار ورزشی چندین روزنامه کشوری و استانی از جمله نور خوزستان، اطلاعات و دنیای ورزش است و در حال حاضر نیز پیرترین خبرنگار ورزشی استان و کشور محسوب می شود. او متولد ۱۳۱۹ و در خانواده ای کاملا ورزشی متولد شده است و برادر مرحوم او، ناظم گنجاپور از بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی بوده است.

مرحوم گنجاپور فعالیت در روزنامه اطلاعات، مجله دنیای ورزش، روزنامه محلی نور خوزستان و مجله کیهان ورزشی و بسیاری از روزنامه های استان و سراسر را در کارنامه دارد.

او که سابقه مربیگری فوتبال را در کارنامه دارد، برادر ناظم گنجاپور است. ناظم گنجاپور از جمله بازیکنان با اخلاق فوتبال کشورمان بود که سابقه حضور در تیم ملی و باشگاه‌های شاهین و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد. مرحوم ناظم بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۷ برای تیم شاهین بازی کرده است و از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۱ به مدت سه سال پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کرده است.

شوشان ضایعه درگذشت مرحوم رضا گنجاپور را به خانواده وی و جامعه ورزش استان خوزستان تسلیت می گوید.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار