اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
 دادستان دزفول از برخورد قاطع با متخلفین حوزه آب خبرداد.


صبح امروز مهندس کیسان روئینیان مدیر امور آب منطقه شمالغرب خوزستان با منصور محمدی خباز دادستان شهرستان دزفول دیدار کرد.

مهندس روئینیان ضمن گزارشی از عملکرد این امور به دادستان دزفول از اقدامات انجام شده جهت مبارزه با جرائم حوضه منابع آب شهرستان دزفول توضیحاتی دادند.

روئینیان گفت؛ با توجه به اینکه شهرستان دزفول از لحاظ منابع آب و تولیدات کشاورزی و معدنی یکی از شهرهای مهم استان است باید ضمن حفاظت از منابع آب شهرستان نسبت به ساماندهی باغ ویلاها که دارای چاههای آب زیرزمینی هستند اقدامات معقولی در این امور در دست اقدام است.   

مهندس روئینیان در بخشی دیگر از گزارش خود به کت های حاشیه رودخانه دز اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه این بخش در فصل تابستان میتواند باعث جذب گردشگرد شود وجود کت های حاشیه رودخانه دز نیز خطراتی دارد باید نسبت به شناسایی کردن مالکین آنها و شناسنامه دار کردن آن اقدامات عاجل صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از گزارش خود نیز به نصب کنتورهای هوشمند از سوی مشترکان نیز تاکید که امور آب پیگیر این موضوع است و این امر نیز مستلزم همکاری دستگاه قضایی و نیز خود مردم است.

وی نیز تاکید کرد در بخش برداشت مصالح از بستر رودخانه ها توسط کارگاه های ماسه شویی با متخلفان با همکاری دستگاه قضایی با قاطعیت همانند قبل برخورد شود.

منصور محمدی خباز دادستان شهرستان دزفول نیز ضمن تشکر از عملکرد امور آب منطقه شمالغرب خوزستان و واحد حقوقی در پیگیرهای مستمر جهت حفظ انفال و حفظ منابع آب شهرستان از برخورد قاطع با متخلفین حوزه آب در بخش برداشت های غیرمجاز آب و برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای خبرداد و نیز دستور داد تا شعبه ای مختص تخلفات حوضه منابع آب شهرستان نیز جهت تسریع این امور در نظر گرفته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار