شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

لیزر موهای زائد از حساسیت بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل نیازمند رعایت نکاتی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید که در اغلب مراکز زیبایی، لیزر موهای زائد توسط افراد غیر متخصص انجام می شود. به همین دلیل، حتما اطمینان حاصل کنید که پزشک متخصص شخصا انجام لیزر برای شما را به عهده می گیرد.

اولین کاری که باید قبل از انجام لیزر موهای زائد انجام دهید، این است که اطلاعات لازم را به پزشک منتقل کنید. حتما در مورد جنس پوست و موی خود با پزشک مشورت کنید تا بهترین نوع لیزر برای شما مشخص شود. سپس در صورت ابتلا به هر گونه بیماری یا حساسیت های پوستی، این اطلاعات را حتما گزارش دهید. از پزشک خود بخواهید که در مورد مزایا و معایب یا خطرات احتمالی لیزر با شما صحبت کند تا با دید بازتری نسبت به انجام آن اقدام نمایید.

از جمله دیگر اطلاعاتی که باید حتما به سمع و نظر پزشک برسانید، می توان به روش های از بین بردن موهای زائد که قبلا استفاده می کردید، اشاره کرد. به این دلیل که دانستن این موضوع می تواند کمک بسیاری به روند لیزر موهای زائد کند. دو ماه قبل از انجام لیزر، باید استفاده از هر گونه وکس و اپیلیدی را کنار بگذارید. چرا که به کار بردن روش های مذکور، فولیکول های مو را تضعیف می کند و این عامل در انجام لیزر اختلال ایجاد می کند. برای این که لیزر موهای زائد نتیجه بخش باشد، باید فولیکول های مو به طور محکم و استوار وجود داشته باشد. در این مدت می توانید برای از بین بردن موهای زائد خود از تیغ یا ژیلت استفاده کنید.

تا یک ماه قبل از انجام لیزر، از آفتاب گرفتن یا برنز کردن پوست با سولاریوم خودداری کنید. لیزر، رنگدانه های تیره موی شما را هدف قرار می دهد و برنزه شدن پوست شما می تواند این پروسه را به اشتباه بیندازد. در واقع، لیزر ممکن است پوست و موی شما را به خوبی از هم تشخیص ندهد و دچار سوختگی شوید.

قبل از انجام لیزر موهای زائد باید از مصرف هر گونه داروی رقیق کننده خون خودداری کنید. مصرف قرص های ضد التهاب و گیاهان دارویی نیز پیشنهاد نمی شود. البته برای راهنمایی بیشتر، حتما در این مورد با پزشک خود مشورت کنید.

در آخر، قبل از انجام لیزر موهای زائد حتما دوش بگیرید. سپس خود را کاملا خشک کنید تا پوست آماده لیزر شود. از مصرف انواع عطر، اسپری، ضد تعریق و رول اجتناب کنید؛ چرا که ممکن است موجب التهابات پوستی شود. نکته مهم دیگر این که در مورد هزینه های لیزر پرس و جوهای لازم را به عمل آورید.

اگر به دنبال بهترین مراکز زیبایی و کلینیک های لیزر هستید، رژلب مرجع کاملی برای شما می تواند باشد. در وب سایت رژلب این امکان فراهم شده تا نمونه کارهای بهترین مراکز لیزر درمانی را مشاهده کرده و سریع تر تصمیم گیری نمایید. علاوه بر این، اطلاعات کاملی در مورد تکنیک های بروز آرایش و زیبایی و همچنین بهترین آرایشگاه های زنانه کشور در آن قرار دارد. جهت بهره مندی از همه این اطلاعات، کافیست وب سایت یا اینستاگرام رژلب را دنبال کنید.

آدرس وب سایت رژلب: https://rojelab.com/

آدرس اینستاگرام رژلب: https://www.instagram.com/rojelabcom/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار