اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
از آغاز هفته پژوهش به مدت یک ماه؛
شوشان : مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین به مناسبت آغاز هفته پژوهش «طرح یک ماهه شکرانه اکسین» را در اهواز برگزار می کند. 
رئیس هیت امنا مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین گفت: به مناسبت آغاز به کار این مرکز جامع و گرامیداشت هفته پژوهش طرح یک ماهه شکرانه اکسین را برای پذیرش بیماران و افراد کم برخوردار برگزار می نماییم. 
مجتبی انصاری با گرامیداشت نام و یاد مرحوم امان الله انصاری که یکی از خیرین، ادب دوستان و معلمان فاخر بود و اصرار به راه اندازی این مرکز برای خدمات دهی به مردم داشت افزود: به لطف پروردگار متعال این مرکز در فاز نخست فعالیت با بهره برداری از دستگاههای MRI (ام آر آی) و Mammography (ماموگرافی) آمادگی پذیرش آن دسته از بیماران و مراجعه کنندگانی را دارد که از پزشک متخصص، دارای نسخه و همچنین معرفی نامه هستند.  
وی یادآور شد: با توجه به اینکه مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین از تاریخ 26 آذرماه لغایت 26 دی ماه آماده پذیرش رایگان به افراد کمتر برخوردار و نیازمند است با ارسال دعوت نامه به دانشکاه علوم پزشکی اهواز، مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز و کلیه شهرستانهای استان خوزستان، کلیه فرمانداران در سراسر استان، کلیه ادارات بهزیستی شهرستان های خوزستان، مدیریت امداد امام خمینی در سراسر خوزستان، خانه های سالمندان، مراکز ترک اعتیاد، مراکز نگهداری و خدمات دهی به کلیه معلولان، نابینایان، اوتیسم، کودکان کار و.... از آنها دعوت کردیم تا فرد بیمار نیازمند به استفاده از خدمات MRI (ام آر آی) و Mammography (ماموگرافی) را به همراه نسخه پزشک و معرفی نامه به مرکز تصویربرداری اکسین دعوت نمایند. 




بنیانگذار مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین اظهار داشت: بزرگترین و مجهزترین مرکزجامع تصویربرداری پزشکی ایران با بهره گیری حداکثری از تجهیزات فوق پیشرفته تشخیصی موجود در دنیا، به عنوان یک مرکز جامع گامی نو در بالابردن سرانه درمانی و پایش سلامت هم استانی های عزیز در خوزستان محسوب می شود و آماده ارائه خدمات به کلیه هم وطنان گرامی است. 
وی یادآور شد: خدمات و تجهیزات پیشرفته این مجموعه در نوع خود کم نظیر و نادر است و انتخاب افراد متخصص جهت بهره برداری صحیح و سنجیده از ابزار تشخیصی دو اقدام مهم و موثر در راستای جلب اعتماد و اطمینان خاطر مراجعین و بیماران می باشد. در همین زمینه استفاده از توان علمی و تجربیات ارزشمند پزشکان متخصص و بنام مورد تاکید قرار گرفته است.
انصاری بیان کرد: وجود دستگاههای تشخیصی که تا به امروز در این استان و یا حتی کشور با عدم وجودشان مشکلاتی عظیم و خساراتی جبران ناپذیر را به همراه داشتند، به مرکز این امکان را می دهد که یاری رسان کودک تا کهنسال باشد و در جهت التیام درد آنها و درمان بیماری آنان سهم بزرگی را ایفا کند.
وی گفت: مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین از بخش های مختلفی همچون ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال و پانورکس، سونوگرافی، گاما اسکن، ماموگرافی و سنجش تراکم استخوان برخوردار است. در این مرکز همچنین کلینیک اینترونشن و RF تومورهای کبدی، کلینیک اینترونشن بیماری های پستان و زنان، کلینیک ستون فقرات، لیزر آندوسکوپ و کلینیک بررسی سلامت جنین ارائه خدمت خواهند نمود.
بنیانگذار و رئیس هیات امنا بزرگترین و مجهزترین مرکز تصویربرداری پزشکی ایران تاکید کرد: اکسین با دیدگاه وسیعی که نسبت به رشد و توسعه کشور به خصوص استان خوزستان و همچنین کشورهای همجوار دارد، حضور متفاوتی را در عرصه درمان و بیماران مراجعه کننده، هدفی متفاوت دارد و با نام خود، سلامتی را در دل نگران هزاران بیمار نوید می بخشد.
وی خبر از فعالیت ۲۴ ساعته مرکز جامع تصویربرداری پزشکی اکسین برای خدمت رسانی به مردم داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار