اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
امام جمعه موقت شوشتر:
حضور هر فرد در سالروز حماسه 9 دی در کنار دیگر آحاد جامعه می تواند خاری بزرگ در چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باشد.
امام جمعه موقت شوشتر گفت: ملت ایران در عصر حاضر حمل کننده علَم ارزشمندی است که هرکسی این توفیق را پیدا نمی کند، در زیر آن قرار گیرد و آن علَم، اسلام و تشیع است.


حجت الاسلام ظاهری در گفت و گو با پایگاه خبری شوشان، اظهار کرد: به فرمایش امیرالمونین علی (ع) حمل کننده این علم  حداقل سه ویژگی باید داشته باشد که شامل بصیرت، صبوری و توانمندی در شناسایی مواضع حق می شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین وظایف ملت ایران انتقال این ارزش‌ها به نسل های آینده است و طبق روایات و موازین اسلام این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: از راه های انتقال این ارزش ها به نسل آینده، برگزای پرشور مراسماتی است که موجب افزایش بصیرت جامعه می گردد و یکی از این برنامه های مهم  حماسه 9 دی که تجلی بصیرت آحاد مردم است، می باشد. 

وی با بیان اینکه بصیرت باید در خصوص امور مربوط به آخرت انسان وجود داشته باشد افزود: بصیرت علاوه بردانش، یک توفیق الهی است که می تواند سعادت فرد و جامعه را در دنیا و آخرت تضمین کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه مردم در طول انقلاب اسلامی پیرو رهبری و ولایت فقیه بوده اند، خاطرنشان ساخت: امروزه علم اسلام و تشیع بر دوش تک تک ملت ایران است و در واقع وظیفه همه ماست که آن را به درستی به نسل بعدی تحویل دهیم.

وی گفت: حضور هر فرد در سالروز حماسه  9 دی در کنار دیگر آحاد جامعه می تواند خاری بزرگ در چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باشد. البته ممکن است برخی ها در سلایق سیاسی و... اختلافاتی داشته باشند اما حضور افراد در کنار یکدیگر که تجلی وحدت است باید جدای از مسائل دیگر مدنظر قرار گیرد.

خبرنگار: محمود نبی زاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار