اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
درنشست هم اندیشی و هماهنگی شرکت‌های آب منطقه‌ای دراهوازعنوان شد:
معاون مطالعات پایه و طرح‌های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان درنشست هم اندیشی و هماهنگی شرکت‌های آب منطقه‌ای گفت: انتقال ‌داده‌های اطلاعاتی در افزایش‌ توانمندی مدیریت سیلاب احتمالی موثر است.
شوشان: نشست هم اندیشی و هماهنگی شرکت‌های آب منطقه‌ای به منظور مدیریت یکپارچه حوضه‌های آبریز منتهی به استان خوزستان باحضور مدیران دفاتر مطالعات شرکت های آب منطقه‌ای استان‌های ایلام، لرستان، بوشهر، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در سالن مرکز مانیتورینگ ایستگاه های آب و هواشناسی سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

"فراز رابعی" در این نشست اظهار داشت: برای استفاده و بهره‌مندی ازظرفیت‌ و توانمندیهای شرکت‌های آب منطقه‌ای 9 استان همجوار که در بالادست حوضه‌های آبریز منتهی به خوزستان هستند، نیاز به هماهنگی‌های بین بخشی است تا در مدیریت سیلاب احتمالی آینده بتوانیم با دقت از اطلاعات وداده‌های تولید شده استفاده کنیم.

وی هدف از برگزاری این نشست را فراهم نمودن و ارتقای زمینه انتقال داده‌های موجود و رصد به روز ایستگاه‌های هواشناسی به صورت یکپارچه عنوان کرد.

معاون مطالعات پایه و طرح‌های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه اهمیت انتقال داده‌ها در سیلاب می تواند بسیار موثر باشد، افزود: هدف اصلی ما به اشتراک‌ گذاری تجربیات مختلف نظیر مدیریت سیلاب اخیر است و امید می‌رود با تکرار این نشست‌ها آمادگی خود را برای مقابله با سیلاب و خشکسالی های احتمالی افزایش دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار