شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
شوشان -  نوید قائدی :
طی سنوات گذشته آن چنان مصایب و مشکلات بر مردم خوزستان نازل شده که حساب از دست مردم هم خارج شده است.
گاهی مشکلات خوزستان آن چنان دردناک است که به صورت مداوم سرتیتر خبر در شبکه های معاند می شود،آیا دولت فکر نمی کند نمایش عریان این مشکلات که سو مدیریت در بروز آن ها بی تاثیر نبوده، می تواند چهره کشور را مخدوش نماید،آیا این حجم مشکلات موجب دلسردی یا شکاف بین مردم این دیار از نظام نمی شود؟آیا این مشکلات بهانه به دست دشمنان قسم خورده نظام نمی دهد تا به فکر شیطنت و بهره گیری از این شرایط شوند؟
دستگاه بوروکراسی دولت چگونه است که نمی تواند میزان عیار مسئولان خود را در استان سنجش کند،چگونه است که دولت نمی تواند افکار سنجی عمومی نماید تا میزان رضایتمندی مردم را جویا شود، تا ارتباط بین شعار مسئولان تا دادخواهی مردم نمایان شود.
حتما باید شرایط به گونه رقم بخورد تا در بزنگاه مشکلات اجتماعی هیاهو بپا شود تا شما صدای مردم محروم و کمبرخوردار منطقه را بشنوید و وارد عمل شوید.
آیا در بروز شایعات چند روزه مبنی بر حکم جدید استاندار خوزستان جهت تصدی جمعیت هلال احمر کشور را بررسی کردید تا متوجه شوید حجم بالایی از مردم و کانون های مدنی و جراید از شنیدن خبر رفتن استاندار ابراز شور و شعف کردند،آیا این نوع از خوشحالی برای شما جای سوال ندارد؟
این استان به یک نیرویی قوی و قدر که بالاتر از تراز یک وزیر با اختیارات ویژه باشد، نیاز دارد تا بتواند پایه و اساس مشکلات را کاهش و امور را اصلاح و سامان دهد،همانگونه که خودتان می دانید شرایط به گونه ای نیست که بتوان با گزینه هایی که توسط افراد و جریان های بومی جهت منافع محفلی و شبه حزبی و یا قومی معرفی می شوند،چیزی را بهبود یا تغییر داد.
جهت استحضار روحیه مردم ضعیف و شکننده شده است،آستانه تحمل افکار عمومی پایین است،با وعده و شعار نمی توان افکار عمومی را اغناء کرد،ریاست محترم جمهور جهت اطلاع مردم خوزستان حافظه تاریخی قوی دارند،قدر خادمان واقعی یا بی مهری کنندگان بخود را در حافظه می سپارند،قدر مردم این سرزمین بزرگ و پر از حماسه این شرایط اسفبار نیست که امروز آب شرب آنان با سختی تامین شود و فاضلاب با زندگی آنان عجین شود و درصد بیکاری در بالاترین رده های کشور باشد،اما درآمد منابع نفتی و گازی استان تامین کننده کل کشور باشد اما مردم ما در مصیب های زیست محیطی این صنایع گرفتار باشند،جناب روحانی من اگر جای شما بودم فارغ از نظر مسئول دفتر و معاون اول،در مورد شرایط خوزستان و سوء مدیریت ها و دیگر مشکلات تحقیق مستقلی می کردم،خیال نمی کنید واقعیت های زیادی کف کوچه و خیابان های این استان وجود دارد که به سمع شما نمی رسد تا بتوانید تصمیم های منصفانه برای مردم این دیار بگیرید.
جناب روحانی عزیز نگذارید مردم بزرگ و دلیر خوزستان از شما خاطره ای مخدوش و خاکستری به دل داشته باشند،تا فرصت باقی است تلاش نمایید تا اوضاع بر ریل صحیح هدایت شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار