اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
دونالد ترامپ سادیسم عبور از خطوط قرمز اخلاقی، عرفی، قانونی و سیاسی دارد و اخیرا، کنگره ی آمریکا با رای بالایی اختیارات نظامی او را محدود کرده و حتی شنیده ها حاکی از این است که سران حزب جمهوریخواه آمریکا، بعد از آن توئیت تعجب برانگیزش در مورد زدن 52 مرکز فرهنگی در ایران، به او دیکته کردند که من بعد هیچ اظهار نظر جنجالی که منجر به بروز جنگ و یا زیر سوال رفتن وجه حاکمیت سیاسی ایالات متحده گردد را اعلام ننماید و بازتاب این اقدامات را  در نطق هالیودی ترامپ او بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد، که برخلاف میل باطنی اش بود را بوجود مشاهده کردیم، که چگونه ترامپ آرام و غیر متشنج از مواضع افراطی جنگ طلبانه خود عقب نشینی کرده که به هرحال این، رویکرد جدید از سوی وی،  نشانگر این است که آمریکا رئیس جمهوری دارد بشدت دم دمی مزاج  که به هیچوجه استواری شخصیت ندارد.

به اعتقاد نگارنده، امروز سرنوشت جنگ و صلح در خاورمیانه بستگی به سیستم کنترل سیاسی در درون هیات حاکمه ایالات متحده آمریکا دارد و چنانچه دو حزب قدرتمند دمکرات و جمهوریخواه بیشتر به مصلحت منافع ملی و حفظ وجه سیاسی کشور خود بیاندیشند و عناصر افراطی خود را مهار و از خواسته های حداکثری خود عدول نمایند بدون تردید این حوداث ناگوار در عرصه ی بین الملل دیگر تکرار نخواهد شد.

ترامپ  همه ی ماشه ها را چکانده، اما هیچ نتیجه ای نگرفت.
در فیلم مرد جوزا، ما با دو ابرمرد شبیه سازی شده از دی. ان. ای یک ابرقهرمان نجیب روبرو هستیم که هر دو بدون آن که از وجود هم خبر داشته باشند، برای از بین بردن نسخه اصلی خود تحت تعلیمات شرورانه قرار می گیرتد ولی عاقبت، یکی از آنها در این ماموریت، بعد از درگیری نفسگیری با  نسخه ی اصلی خودش، به واقعیت تلخ شبیه سازی شده خود پی می برد و بر علیه ی خالقش (پدرخوانده شریرش) بر می خیزد بدلیل این که از او دروغ شنیده بود.
.
صاحب این نوشتار به مخاطبین خود پیشنهاد می کند که حتما این فیلم اکشن را ببینند تا به پلیدهای جنایتکارانه ی سیاست های سرویس های امنیتی ایالات متحده پی ببرند.

الغرض، هدف این نوشتار، اشاره به اهدافی بود که دونالد ترامپ این پدرخوانده ی شریر در عالم سیاست نسبت به دشمنی کشور ایران روا داشته و در این کار او تمام ماشه های سلاح های خود را کشید ولی هیچ نتیجه ای نگرفت و مطمئنا، همان سرنوشتی گریبانگیر او خواهد بود که نصیب کاراکتر منفی فیلم سینمایی مرد ماه جوزا گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار