اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
شوشان - نادر عسکری :
در خبرها آمده برای سیلاب سیستان طلب امداد شده و کلی خسارت به بار آورد ، هفته گذشته نیز هواپیمای کشور بر اثر اشتباه  در آسمان مورد حمله قرار گرفت، ماه گذشته نیز بر اثر یک تصمیم بنزینی کلی فاجعه  به بار آوردیم.

حکایت مداوم زایش های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تلخ جامعه ما به مانند پوشنده جامه ی مندرسی میماند که مدام در حال گیر کردن پاچه شلوارکهنه اش به تکه چوبی باشد که با یک سایش کوچک پاچه شلوارش در می رود و فریاد زنان در پی مقصر میگردد و به جای تعویض آن جامه کهنه، مدام وصله میزندو فردا روز همان حکایت همیشگی!.

مادامی که در جامعه ای پژوهش اجتماعی، اندرزها و نصایح های اقتصادی و سیاسی درطرق های متنوع به دلایل بینش های سلیقه ای و حزبی به رسمیت شناخته نشوند و چه بسا با برخوردهای خارج از عرف نیز مواجهه شوند دیگر دیدن این ماجراها نه تنها یک اتفاق غیرباورانه ای نیست بلکه تبدیل به یک عادت حتمی و مسلم  می‌شود.

حقیقت امر این است کارگزاران حکومتی به جای پیدایی علت های این حوادث مدام در حال دستور وصله برای معلول های هستند که تا علت های اصلی آن پیدا و درمان نشوند باید هر روز شاهد این آشفته بازار بی تدبیری باشیم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار