اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
دبیر جبهه سوم انقلاب اسلامی استان خوزستان ما حامی جوانان انقلابی، جهادی و ارزشی هستیم و اولویت نخست مان توسعه اقتصادی است.
شوشان : دبیر جبهه سوم انقلاب اسلامی استان خوزستان ما حامی جوانان انقلابی، جهادی و ارزشی هستیم و اولویت نخست مان توسعه اقتصادی است.  
به گزارش ........."احمد عامری" در نشست خبری با عده ای از خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: تحولات جامعه و دیدگاه جریان های اصولگرا و اصلاح طلب  باعث شده و دیگر تشکل ها و احزاب مختلف در کشور و استان به سبب ایجاد یک ائتلافی در مرکز به نام "جبهه سوم انقلاب اسلامی" شود که در حقیقت جزو دغدغه های مردم انقلابی بود. 

او افزود : در میثاق نامه و مرامنامه  جبهه سوم انقلاب اسلامی هدف حفظ آرمان های امام، رهبری و شهدای گرانقدر و پایبندی به نظام اسلامی و قانون اساسی و نیز خدمت به مردم است.
عامری، دفاع از ارزش های اسلامی، التزام عملی به ولایت فقیه و فصل الخطاب قراردادن سخنان امام خامنه ای، احترام و توجه به جایگاه روحانیت و مرجعیت، جوان گرایی در گام دوم انقلاب و توجه ویژه به جوانان و نگاه به آینده جامعه که باید به دست جوانان بیفتد و دغدغه های مردم و تشکل ها است اما در طول سال های گذشته نتوانستند به خواسته های برحق جامعه، جامه عمل بپوشانند- از جمله هدف های جبهه سوم انقلاب اسلامی برشمرد.
دبیر جبهه سوم انقلاب اسلامی خوزستان همچنین از برنامه ریزی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در 14 حوزه انتخابیه و 47 شهر کوچک و بزرگ سخن گفت و افزود: جبهه سوم انقلاب اسلامی بر اساس یک مرامنامه و اساسنامه در کل کشور شروع به فعالیت کرده است. 
عامری، فراهم کردن زمینه برای حضور متخصصان و نخبگان و نیز جوانان فعال در استان را از دیگر هدف های حوزه مسوولیت خود برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم به عنوان خدمتگزار و سرباز وطن، ضمن حفاظت و حمایت از آرمان های نظام و امام و رهبری مردم را پشتیبانی کنیم.

* برای داشتن دولت موفق و قدرتمند باید مجلس سالم و قدرتمندی تشکیل شود.
در ادامه مسوول هماهنگی شورای راهبردی جبهه سوم انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار این جبهه در حسینیه- که مزین به تصاویر شهیدان و از تقدس خاصی برخوردار است- ابراز خرسندی کرد و گفت: امروز شاهد یک رخداد مبارکی در خوزستان هستیم. اگرچه خود خوزستان هم از تقدس خاصی برخوردار است. یکی اینکه دروازه تشیع است؛ دوم، خاک این سرزمین آغشته به خون شهدا و قدمگاه است و سوم اینکه، ورود پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی به خاک کشور- که اسطوره ای در عرصه تمامی ارزش ها است- ابتدا به خوزستان بود.
سردار مصطفی اسدالهی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به دنبال یک دولت موفق و قدرتمند هستیم باید یک مجلس سالم و قدرتمندی تشکیل شود. رسالت ما در فضای سیاسی و انتخابات سنگین است و باید بتوانیم افراد خوب و انقلابی را انتخاب کنیم که دچار مشکل های گذشته در کشور نشویم.
او افزود: جبهه سوم انقلاب فضا و طرحی نو برای احیای شاخص های انقلاب و منشور انقلابی و نیز توصیه های مقام معظم رهبری دارد و مسیرها و گام هایی را- ورای هر جناح و دوقطبی که اکنون بر کشور ما حاکم است-  تعریف کرده است. در حقیقت، جبهه سوم انقلاب به دنبال ایجاد فضایی برای جایگزینی جوانان شایسته به جای مسولانی است که سال ها بر مسند قدرت نشسته اند و خیلی از آن ها دچار فرسودگی شده اند و حضورشان در این منصب ها جز هدر دادن نیروی جوانان در گوشه و کنار کشور و نیز اعتبارات و منابع مالی کشور چیز دیگری به دنبال ندارد!
اسدالهی گفت: بی شک جبهه سوم انقلاب فضایی را ایجاد خواهد کرد تا جوانان در عرصه این کشور حضور بیشتری پیدا کنند و در گام دوم انقلاب اسلامی بتوانند گام های موثر و ارزشمندی بردارند.
او افزود: جبهه سوم انقلاب اسلامی ضمن حمایت از جبهه مقاومت تلاش می کند پرچمی را که در جبهه مقاومت دست شهید قاسم سلیمانی بود با حمایت تشکل ها و جریان سوم انقلاب پررنگ تر، قدرتمندتر برافراشته نگه داشته شود. در حقیقت ما در مسیری که حرکت می کنیم خیلی تحت تاثیر اتیکت های سیاسی نیستیم. شاخص تعریف شده ما ارزش های انقلابی و و ولایی است. مخاطب اصلی جبهه سوم جوانان هستند. امیدواریم با همکاری دوستان و تشکیلاتی که هسته مرکزی اش امروز دارد شکل می گیرد، بتوانیم گام هایی در راه اهداف نظام و انقلاب اسلامی برداریم.
گفتنی است: جبهه سوم انقلاب اسلامی- که در تهران با حضور تشکل های مختلف سیاسی در استان اعلام موجودیت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار