اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دومین دوره طرح "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" به همت آموزش و پرورش استان و برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان برگزار شد.
مهدی رفیعی‌دهکردی در دومین دوره اجرای طرح "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" (کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان) که امروز (یکم بهمن) در دبیرستان آیت‌الله طالقانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: طرح سیل مهربانی به همت آموزش و پرورش استان و برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان برگزار شد. هدف اصلی از اجرای این طرح، کمک به مردم سیل‌زده است.

وی با اشاره به اینکه همه مردم وظیفه دارند که در مشکلات به یاری یکدیگر برسند و ما کمک‌هایی که به استان خوزستان در سیل فروردین شد را فراموش نمی‌کنیم، افزود: امروز نیز این اتفاق برای مردم سیستان و بلوچستان رخ داده و همه مردم کشور به ویژه مردم خوزستان باید به سیستان و بلوچستان کمک کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: اهمیت برگزاری این طرح از آن جهت است که آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی است و باید ویژگی‌های خوب اخلاقی و کمک به هم نوع را بین نسل نوجوان و دانش‌آموز ترویج دهد.

رفیعی‌دهکردی ادامه داد: اینگونه برنامه‌ها باعث می‌شوند که دانش‌آموز از چارچوب مدرسه و کتاب خارج و نسبت به مسائل جامعه و اطراف حساس شود. طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها امروز در همه مدارس و مناطق آموزشی استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دانش‌آموزان کتاب و درس را کنار گذاشتند و درس عملی را آموختند، گفت: نباید درس و مشق را تنها در چارچوب مدرسه دانست بلکه سراسر زندگی، کلاس درس است. امروز عهد می‌بندیم که به مردم سیستان و بلوچستان کمک کنیم.

همچنین صادق نیسی‌گمراوی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم کمک به هم‌وطنان در سیستان و بلوچستان است و فرهنگیان و دانش‌آموزان می‌توانند در دومین طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها، کمک‌های خود را به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال کنند. ما همیشه ثابت کردیم که هنگام دشواری و به وجود آمدن بحران، در کنار هم هستیم.

دومین دوره طرح "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" با هدف کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان، امروز، یکم بهمن‌ماه به صورت همزمان در همه مدارس و مناطق آموزشی استان خوزستان اجرا ‌شد. اولین دوره این طرح نیز فروردین امسال در جریان سیل خوزستان اجرا شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار