اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
شوشان - جواد کاظم نسب الباجی / نماینده مردم اهواز ،باوی ،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی :
انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در سپهر سیاسی خاورمیانه و جهان بوده که سال به سال تنومندتر گشته و مقبولیت جهانی خود را بر مردمسالاری دینی به رخ جهانیان میکشاند و نسخه جدیدی از دموکراسی را در مقیاس جهانی به آزادیخواهان و انقلابیگران ارائه میدهد . ناگفته پیداست هیچ انقلابی در دنیا نبوده و نیست که بلا اشکال باشد لکن در ادوار مختلف و با کسب تجربیات درونی و بیرونی میتواند نقاط قوت خود را بیشتر و نقاظ ضعف را به حداقل برساند . بیانیه گام دوم انقلاب که با دوراندیشی و درایت عمیق رهبر معظم انقلاب نگاشته شده است نیز در همین راستا بوده و توجه و تحلیل آن میتواند پویایی نظام و انقلاب را بهمراه داشته باشد و طبق فرمایش معظم له می تواند موجبات برداشتن گامهای استوارتر انقلاب را فراهم سازد . 
ارتقاء ظریب امنیتی جمهوری اسلامی در این وانفسای ناامنی جهان  بخصوص خاورمیانه باعث افزایش خودباوری و ارامش جامعه گردید که می طلبد برای همین  باور نسبت به افزایش رشد اقتصادی و جذب سرمایه گذاران خارجی و بالاخص ایرانیان خارج از کشور اهتمام نمود . 
رهبر معظم انقلاب بر مشارکت حداکثری مردم در سیاستهای کلی نظام تاکید دارد و دلیل آن را میتوان بینش عمیق مردم و جامعه ریزبین و نکته سنج در عرصه های مختلف سیاسی از جمله انتخابات متعدد سالهای پس از انقلاب دانست . 
یکی از  سیاست های کلان این نظام شکوهمند که برآمده از باورهای دینی و اسلام ناب محمدی است مبارزه با استکبار جهانی و زورگویان جامعه جهانیست که به نظر نگارنده دو مولفه مهم عدالت اجتماعی بر اساس اخلاق اسلامی و توزیع عادلانه ثروت و امکانات ملی میتواند باعث اقتدار درونی نظام گردد تا در عرصه ساست خارجی و با پشتوانه عظیم مردمی و داخلی حقانیت خود را به جهانیان اثبات نمود . آنچه واضح و مبرهن است لزوم پدید آوردن کارگروههای علمی ، پژوهشی ، فناوری ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادیست تا با بررسی های کارشناسانه نکات پیدا و پنهان این بیانیه کاربردی را تحلیل و جهت عملیاتی نمودن آن در ابعاد مختلف کشورداری بکار گیرند . بی شک چنانچه این بیانیه ارزشمند بعنوان یک سند بالادستی راهبردی در طرحها و لوایح دولت و مجلس مد نظر قرار گیرد میتواند گرهگشای بسیاری از معظلات جامعه و کشور باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار