شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۸
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
نگاهی به شهرداران منتخب در خوزستان

اختصاصی شوشان/ رویا محمودی: با گذشت بیش از یک ماه از آغاز به کار دوره چهارم شوراهای شهر ، شهرداران بسیاری از شهرهای استان خوزستان و از جمله کلانشهر اهواز انتخاب شدند و در حال حاضر در تب و تاب تایید حکم به سر می برند. پس از آغاز به کار شوراهای چهارم ، عده ای از شهرداران ابقا شدند و عده ای نیز برکنار و به جای آن افراد جدیدی انتخاب شدند. انتخاب شهرداران در برخی از شوراها از جمله اهواز ، خرمشهر ، آبادان ، دزفول ، ماهشهر ، بندر امام و ... با حاشیه های متعددی همراه بود. در این گزارش ، پایگاه خبری شوشان نگاهی دارد بر روند انتخاب شهرداران در شهرهای مختلف خوزستان. ذکر این نکته ضروری ست که فقط حکم یک شهردار منتخب صادر شده و مابقی در انتظار تایید حکم از سوی استانداری و وزارت کشور به سر می برند.

چهل و چهارمین شهردار اهواز/ بازگشت آقای سرپرست به شهرداری





ماجرای عزل کتانباف و انتخاب شهردار جدید و سرپرست از همان اول حاشیه ساز شد. کنار گذاشتن کتانباف با وجود عملکرد نسبتا مناسب اعتراضات زیادی را به دنبال داشت و مردم خواستار شفافیت شورای شهر اهواز در این زمینه شدند. انتخاب سید خلف موسوی و محمد صفری نیز جنجال هایی را در پی داشت و برخی از اعضای شورا  چنین انتخابی را نتیجه جلسات غیرشورایی می پنداشتند. با تمام این حاشیه ها سید خلف موسوی به عنوان چهل و چهارمین شهردار اهواز از سوی شورا انتخاب شد و در حال حاضر نیز در انتظار تایید حکم به سر می برد. سید خلف یک مدیر دولتی توانمند است و کارنامه درخشانی در فرمانداری و اداره کل تعاون دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا یک مدیر توانمند دولتی می تواند یک مدیر درآمدزا در بخش خصوصی باشد؟

از انتخاب نظارت تا آمدن حسینی / یادی از مرگ دلخراش سرپرست /



پس از گذشت یک ماه از جلسات مکرر اعضای شورای اسلامی شهر رامهرمز و رایزنی‌های متعدد با افراد مختلف ، سرانجام محمد نظارت به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد. قابل ذکر است که 25 نفر برای تصدی سمت شهردار رامهرمز ثبت‌نام کرده بودند. محمد نظارت از گزینه‌های غیر ثبتی بود که همه گزینه های ثبت‌نام کننده را پشت‌سر گذاشت و نظر موافق شورا را جلب کرد. نظارت جانشین مرحوم عیسی دیده‌بان شد. عیسی دیده‌بان سرپرست شهرداری رامهرمز بود که شهریور ماه امسال در حادثه دلخراش تصادف به همراه همسرش در جده هفتکل درگذشت. محمد نظارت دارای تحصیلات لیسانس عمران است و در دهه ی 70 نیز چند سالی را در سمت شهرداری رامهرمز در این شهر حضور داشت. وی پیش از این به عنوان شهردار خرمشهر مشغول به فعالیت بود.

آخرین اخبار از رامهرمز حاکی از آن است که سیدعبدالحسین حسینی با رای اعضای شورای شهر رامهرمز به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد. پیش از این اعضای شورای شهر، محمد نظارت را به عنوان شهردار انتخاب کرده بودند اما وی به دلیل بازنشستگی موفق به کسب تصدی شهرداری رامهرمز نشد. حسینی پیش از این شهردار ایذه بوده و 39 سال سن دارد، وی همچنین دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت کشاورزی است.


آقامیری در شهرداری بهبهان / رای عجیب رییس شورا



سید صدرالله آقامیری با کسب 10 رای موافق شهردار بهبهان ماند. قرار بود رای‌گیری بین سه گزینه برگزار شود که در نهایت دو گزینه دیگر از تصدی سمت شهرداری بهبهان انصراف دادند و آقامیری به عنوان تنها گزینه تصدی سمت شهرداری در سمت خود باقی ماند.نکته جالب در انتخاب آقامیری به عنوان شهردار ، رای سفید رییس شورا بود. رئیس شورای شهر با بیان اینکه رای سفید داده گفت که بنده به عنوان یک عضو شورا با شهردار منتخب صحبت کردم و گفتم دلم می خواهد شهردار بشوید اما عقلم می گوید که این قدرت در شما وجود ندارد وبه این دلیل رای سفید دادم.

گلمرادی در شهرداری بندر امام/ حاشیه در حاشیه



شاید یکی از عجیب ترین انتخاب شهرداران مربوط به شهرداری بندر امام باشد. در اولین جلسه پس از انجام رای‌گیری ، علی گلمرادی با پنج رای موافق در مقابل چهار رای مخالف در سمت خود ابقا می‌شود اما دبیر شورا برگ آرای اخذ شده و فرم حضور و غیاب را با خود می برد و اجازه نمی دهد صورتجلسه تنظیم و به امضای اعضا برسد ! در واقع برخی اعضای شورا درصدد بودند تا به نوعی این جلسه و نتیجه انتخابات آن ابطال شود. این مسئله با اعتراض اعضای شورای شهر همراه و موضوع به فرمانداری و حتی استانداری نیز کشیده می شود. در نهایت علی گلمرادی با هشت رأی موافق و یک رأی ممتنع مجدداً سکان مدیریت شهرداری بندر امام خمینی (ره) را به دست ی گیرد.

علی گلمرادی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان و دانشجوی مقطع دکترای مدیریت منابع انسانی است. وی یک سال شهرداری بندر ماهشهر، دو سال سرپرستی و مدیریت بندر سجافی و از سال 1390 تاکنون نیز شهرداری بندر امام خمینی (ره) را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

کمایی در شهرداری ماهشهر / شهرداری که فقط یک روز منتخب بود



در ماهشهر نیز انتخاب شهردار عجیب بود. در نخستین جلسه‌ای که چندی پیش برای انتخاب شهردار این شهر صنعتی و بندری صورت گرفت جمال صالح‌زاده با 6 رأی به عنوان شهردار بندر ماهشهر انتخاب شد. اما روز بعد این جلسه، 2 تن از اعضای شورای شهر ماهشهر اعلام کردند که آراء خود را پس گرفته و گزینه مورد نظر خود را غلامحسین کمایی شهردار کنونی ماهشهر معرفی کردند.

پس از بروز این اتفاق ، شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر وارد چالش شد و اعضای آن به 2 دسته تقسیم شدند. گروهی موافق ابقای غلامحسین کمایی و گروه دیگر مخالف وی و موافق انتخاب جمال صالح‌زاده به عنوان شهردار بودند. پس از ارجاع این اختلافات به فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر و استانداری خوزستان، جلسه انتخاب شهردار ماهشهر و آرای به دست آمده در آن ابطال و مقرر شد برای تصدی کرسی شهرداری این شهر انتخابات دیگری برگزار شود. پیش از تشکیل این جلسه، جمال صالح‌زاده با ارسال نامه‌ای خطاب به اعضای شورای اسلامی و شهروندان با دلخوری فراوان از کاندیداتوری خود انصراف داد و کمایی شهردار شد.

شکری‌زاده در شهرداری گتوند / انتخابی بدون رقیب


محسن شکری‌زاده از جمله شهردارانی بود که ابقا شد. شکری‌زاده حدود یک سال و شش ماه پیش به عنوان شهردار گتوند انتخاب و با توجه به رضایت شورای شهر از عملکرد وی در این مدت ، اعضا تصمیم به ابقای وی در این سمت گرفتند. گفته می شود انتخاب شهردار از میان 7 گزینه صورت گرفته اما جزییات و نحوه رقابت و رای گیری اعلام نشد.

مزبانی‌پور در شهرداری شادگان شد/ جایگزین شهرداری که تصادف کرد



با برگزاری آخرین جلسه‌ انتخاب شهردار ، حسن مزبانی‌پور با کسب اکثریت آرا از سوی اعضای شورای اسلامی شادگان به عنوان شهردار شادگان انتخاب و معرفی شد. از میان تعداد چند نامزد احراز مسئولیت شهرداری شادگان، اعضای شورا با بررسی سوابق و عملکرد کاندیداها به اتفاق نظر به حسن مزبانی‌پور رای موافق دادند.حسن مزبانی‌پور سابقه عضویت در شورای اسلامی شهر آبادان را نیز دارد.پیش از وی مرحوم توفیق آلبوناصر شهردار شادگان بود که در شهریورماه در سانحه دلخراش تصادف جان خود را از دست داد.

حویزاوی در شهرداری خرمشهر / سیاست قهر در شورا


جلسات شورای شهر خرمشهر به جلسات قهر مشهور شده بود و برخی اعضا برای رای آوردن گزینه خود دست به هر ترفندی از جمله نیامدن به جلسه شورا و از رسمیت انداختن آن می زدند. حاشیه های شورا به حدی بود که صدای امام جمعه خرمشهر نیز درآورد و به اعضای شورا هشدار داد. پس از این انتقادات جلسه علنی شورای شهر خرمشهر در محل شورای این شهر برگزار شد تا پرونده جلسات انتخاب شهردار بسته شود.

این جلسه با حضور همه اعضا برگزار شد و رای گیری نهایی بین 11 گزینه تصدی شهرداری صورت گرفت. محمد حویزاوی با 10 رای موافق و تنها یک رای مخالف، حداکثر آرا را به خود اختصاص داد تا رسما شهردار خرمشهر شود. پیش از این جلسات شورای شهر خرمشهر برای انتخاب شهردار به دلیل برخی اختلافات به نتیجه نرسیده بود. محمد حویزاوی متولد 1345 و با سابقه اجرایی 25 ساله است، از سوابق وی می‌توان به مدیریت شهرداری در مناطق مختلفی در اهواز اشاره کرد. در ضمن حویزاوی در گذشته و در دوره دوم شورای خرمشهر برای مدت کوتاهی شهردار خرمشهر بوده است.

ورناصری در شهرداری مسجدسلیمان / فرمانداری که شهردار شد/ عدم تایید حکم


علی ورناصری فرماندار سابق اندیکا با هفت رأی اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به عنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب شد. از بین ۴ گزینه مطرح شده در نهایت علی ورناصری و گودرز مرادی به عنوان دو گزینه نهایی مطرح شدند و سرانجام ورناصری با ۷ رأی در مقابل ۴ رأی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب شد. ورناصری از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ فرماندهی سپاه پاسداران شهرهای مسجدسلیمان و فارسان را بر عهده داشته است. از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ عهده دار فرماندهی بسیج ادارات و کارخانجات و اصناف استان خوزستان بود. وی همچنین مسئول معاونت ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر خوزستان نیز بوده است. در آخرین اخبار از شهرداری مسجدسلیمان شنیده شده حکم شهردار منتخب به دلیل مدرک غیرمرتبط از سوی استانداری تایید نشده است.

نبوتی در شهرداری باغملک / یک دزفولی در باغملک



اعضای شورای شهر باغملک با 7 رای حسن نبوتی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند. نصرالله رضائیان نیز به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد تا مراحل قانونی آغاز به کار شهردار طی شود. حسن نبوتی فرزند دزفول و رئیس اسبق شورای شهر این شهر بوده و سمت پیشین وی نیز شهرداری هندیجان بوده است .

سیاهپوش در شهرداری قلعه تل / بدون مخالف


با رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر قلعه تل، عبدالحسین سیاهپوش در سمت شهردار این شهر ابقا شد. در این جلسه که تمامی اعضای شورای شهر حضور داشتند، برای ابقای شهردار رای‌گیری انجام شد و در پایان عبدالحسین سیاهپوش با پنج رای موافق دوباره در سمت خود باقی ماند.

ساعدی در شهرداری سوسنگرد/ شهردار سابق بستان در سوسنگرد


عزیز ساعدی با کسب چهار رای موافق از اعضای شورای شهر به سمت شهردار سوسنگرد انتخاب شد. تا آمدن حکم شهردار جدید نیز سیدکریم نبوی به عنوان سرپست شهردای سوسنگرد منصوب شد تا موقتا امور جاری شهرداری را در دست گیرد. پیش از این صالح عبدالهی پنجمین شهردار سوسنگرد بود که از سال 1388 بر صندلی شهرداری تکیه زده بود. ساعدی شهردار سابق شهر بستان بود.

خالدی در شهرداری دارخوین/ حادثه دلخراش برای شهردار منتخب


توفیق آلبوناصر فقط چند روز شهردار منتخب دارخوین بود و پس از انتخاب توسط شورا شهریورماه امسال در حادثه تصادف با تریلی در جاده کرمانشاه در گذشت. آلبوناصر به مدت 16 ماه شهردار شادگان بوده و در انتخابات اخیر با کسب پنج رای موافق به‌ عنوان شهردار شادگان انتخاب شده بود. ناصر خالدی پس از فوت شهردار دارخوین به سمت سرپرست شهرداری منصوب و طبق انتخاباتی که انجام شد موقتا مسئولیت شهرداری را بر عهده گرفت.

 شیرازی در شهرداری آبادان / انتخابی نفسگیر


انتخاب شهردار آبادان در شورای شهر حاشیه های متعددی به دنبال داشت. دو دستگی بین اعضای شورا در انتخاب شهردار و اختلافات ایجاد شده موجب شد که جلسه انتخاب شهردار در فرمانداری و با حضور فرماندار انجام شود.مراسم انتخاب شهرداری آبادان در دو مرحله و با حضور 13 عضو شورای اسلامی شهر آبادان برگزار شد.بنا به دستور فرماندار انتخاب شهرداری آبادان ار بین هشت گزینه و در دو مرحله صورت گرفت که در مرحله نخست محمودرضا شیرازی با کسب هشت رای، محمد نظارات با شش رای، اقبال محمدیان با پنج رای، کاوه سلطانی علاسوند سه رای، شهرام شاهین‌زاده بدون رای، عباس دغاغله با دو رای، محمد حویزاوی و علی گلمرادی نیز هر کدام با یک رای حداکثر و حداقل آرا را از آن خود کردند.

در مرحله دوم این رقابت نفس‌گیر مجددا برگ‌های رای توزیع شد و با توجه به اینکه هر عضو تنها حق یک رای را داشت آرای ماخوذه جمع آوری شد.در این مرحله نیز فرماندار تاکید کرد که رای سفید اعضا به منزله بی‌احترامی به مردم است. در نهایت رای گیری نهایی اعلام شد و طی آن محمودرضا شیرازی با کسب حداکثر آرا و 9 رای شهردار آبادان شد و محمد نظارات شهرداری قبلی خرمشهر با کسب چهار رای مقام بعدی را از آن خود کرد.

دوئل دوایی فر و باب المراد/ تغییر رای در کمتر از دو روز


اولین جلسه شورای جدید شهر دزفول خیلی زود خبرساز شد و بلافاصله تصمیم شورای شهر در بین مردم دهان به دهان چرخید؛ شورا دوایی را برکنار کرد. بلافاصله بعد از خبری شدن تغییر شهردار فضایی بر علیه این تصمیم شورا در شهر به راه افتاد که توانست بعد از چند روز تصمیم شورا را تغییر دهد و دوایی فر دوباره به عنوان شهردار دزفول موقتا انتخاب شد. در حال حاضر شورای شهر دزفول بررسی دو تن از گزینه های شهرداری، مهندس دوایی فر وسید سعید باب المراد را در دستور کار خود قرار داد. البته دوایی فر از شانس بیشتری برخوردار است.

زمانی‌اصل در شهرداری شوش / معاونی که شهردار شد



یوسف زمانی‌اصل با رأی اکثریت اعضای شورای شهر شوش ، شهردار کهن ترین شهر جهان شد. زمانی‌اصل در حال حاضر بخشدار مرکزی شهرستان شوش است و از کارکنان باسابقه و با تجربه شهرداری شهر شوش محسوب می شود و سابقه سرپرست شهرداري در دوره سوم شوراهاي اسلامي و معاون شهرداري سابق را در كارنامه خود دارد.

دریس در شهرداری اروندکنار / ابقای شهردار دو ساله



با رای اعضای شورای شهر اروندکنار یوسف دریس شهردار این شهر ماند. دریس 2 سال قبل به عنوان شهردار شهر اروندکنار انتخاب شد و در دوره چهارم شورا نیز توانست نظر اعضا را برای ابقا در شهرداری اروندکنار جلب کند. در طول تصدي يوسف دريس به عنوان شهردار اروندكنار در دو سال گذشته كارهاي اساسي و مهمي براي توسعه فضاي سبز شهري و پارك هاي شهر انجام شده است.

کشت‌زر در شهرداری سردشت زیدون/ رکورد در شهرداری



حبیب‌الله کشت‌زر برای سومین دوره متوالی شهردار سردشت زیدون شد. در نشست شورای شهر ، کشت‌زر با رای قاطع اعضا و پنج رای موافق در سمت شهردار سردشت زیدون باقی ماند. شهرداری سردشت زیدون در سال 1379 با مجوز وزارت کشور تاسیس گردید. قبل از تاسیس شهرداری ، سردشت روستایی بود که تنها 2 الی 3 خیابان آن بهسازی و آسفالت فرسوده ای داشت و هیچگونه پیاده رو سازی و یا بلواری و یا فضای سبزی در آن وجود نداشت و شبیه به دیگر روستاهای محروم بخش زیدون بود.

اسدی زاده در شهرداری دهدز / ابقا جوانترین شهردار خوزستان


شورای شهر دهدز اسدی زاده را در سمت خود ابقا کرد. اعضای شورای شهر ضمن پرسش و پاسخ از مهندس اسدی زاده در مورد عملکرد دو ساله ی قبلی خود و همچنین شنیدن برنامه های وی برای سالهای آتی ضمن جمع بندی با اکثریت آرا مهندس غلامحسین اسدی زاده را در سمت خود ابقاء کردند. اسدی زاده یکی از جوانترین شهرداران استان خوزستان است که توانست در مدت دو سال گذشته علیرغم مشکلات فراوان مالی اقدامات و عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارد.

نیسی در شهرداری هویزه / شهردار سابق رفیع در هویزه



عباس نیسی با کسب پنج رای موافق از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر به‌عنوان شهردار هویزه انتخاب و معرفی شد. عباس نیسی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هویزه و تصدی شهرداری رفیع را در کارنامه اجرایی خود دارد.

آرش دُر در شوشتر/ ابقا به شرط تحول عمرانی


با وجود اختلاف نظرهای فراوان درخصوص ماندن یا رفتن آرش در ، بالاخره شورای شهر شوشتر با شرط و شروطی رای به ماندن وی داد. اعضای شورای شهر به شرط تحول در بخش عمرانی به وی رای دادند. آرش دُر از تابستان سال 1390 در شوشتر کار خود را در کسوت شهردار آغاز کرد و سابقه مدیریت در سازمان زیباسازی شهرداری اهواز نیز دارد.

راه انجام در شهرداری آغاجاری / ابقا در دقیقه اول


در اولین جلسه ی شورای شهر آغاجاری ، مهندس راه انجام در سمت خود ابقا شد و به عنوان شهردار منتخب به استانداری معرفی گردید. مهندس ره انجام دارای ۱۵ سال سابقه ی کار اجرایی و مدیریتی و همچنین دارای دو مدرک تحصیلی کارشناسی عمران و کشاورزی ست.

بهزادی در شهرداری ملاثانی/ انتخاب با اجماع کامل



محمود رضا بهزادی با رای کامل اعضای شورای شهر ملاثانی به عنوان شهردار انتخاب شد. اعضای شورا پس از شنیدن برنامه ها و توضیحات و نیز تبادل نظر با اجماع کامل و 5 رای موافق وی را به سمت شهردار ملاثانی انتخاب و مصوبه جهت تایید به استانداری خوزستان ارسال شد. وی پیش از این سمت هایی همچون شهردار منطقه 3 اهواز ، مدیر عامل سازمان پایانه ها ، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و ... داشته است.

درویشی در هندیجان/ انتخاب شهردار پشت درهای بسته

اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته غلامرضا درویشی را به عنوان شهردار جدید هندیجان انتخاب گردید. حدود 20 نفر کاندیدا برای انتخاب شهردار داوطلب شده بودند که 10 نفراز آنان به خاطر ارائه ندادن برنامه های خود کنار گذاشته شدند و در مرحله دوم از این 10 نفر 5 نفر آنان انتخاب و در مرحله سوم 2 نفر از آنان که بومی بودند کاندیدای نهایی شدند. غلامرضا درویشی عضو اسبق شورای شهر هندیجان بوده و دارای مدرک کارشناسی تاریخ است.

قنواتی در شهرداری زهره / انتخاب بدون حضور خبرنگاران

طبق رای اعضای شورای عبدالحسین قنواتی به عنوان شهردار زهره باقی ماند. عملکرد موفق قنواتی در دوره شش ساله مدیریت بر شهرداری شهر زهره از مهم‌ترین عوامل ابقای وی بود. انتخاب شهردار زهره هم بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

دورک وندی در شهرداری الهایی / ابقا بدون مخالف

لفته دورک‌وندی با آرای کامل، به عنوان شهردار الهایی انتخاب شد. شورای شهر الهایی از پنج نفر تشکیل شده است که اعضا در کمال اتحاد و تفاهم اقدام به انتخاب دورک وندی به عنوان شهردار جدید شهر حر کرد.دورک وندی سابقه شهردار شدن در شهرستان هویزه و شهر حر از توابع شهرستان شوش را دارد . الهایی شهری از توابع شهرستان اهواز در استان خوزستان و 40 کیلومتری جاده اهواز - اندیمشک است که از دهستان الهایی و روستای قلعه سحر تشکیل شده است.

  آزادوار در شهرداری حمیدیه / از اهواز به حمیدیه

شهر حمیدیه در نخسین نشست کاری خود پس از بررسی گزینه های مختلف و مطالعه برنامه افراد پیشنهادی با اکثریت آرا مهندس احمد آزادوار را بعنوان شهردار حمیدیه انتخاب و به استانداری خوزستان معرفی کرد. آزادوار متولد سال 1348 در اهواز و دارای تحصیلات فوق لیسانس برنامه ریزی شهری بوده و در حال حاضر نیز دانشجوی دکتری می باشد. وی سوابقی نظیر مدیریت شهرداری منطقه 4 و مدیر راهبردی مناطق وسازمانهای شهرداری اهواز را در کارنامه فعالیت های اجرایی خود دارد.

صالح عبداللهی در شهرداری شیبان

صالح عبداللهی سبحانی با 5 رأی موافق و 2 رأی ممتنع توسط شورای شهر شیبان به عنوان شهردار انتخاب شد.حمید عنافجه نیز با 4 رأی موافق و 3 رأی مخالف به سمت سرپرست انتخاب شد. قابل ذکر است که شهرداری شیبان در سال 1377 با رتبه 3 با تصویب وزارت کشور طی مراسمی افتتاح شد و اداره امور خدماتی و عمرانی شهر را بعهده گرفت. مهندس محسن رادمنش اولین شهردار شیبان بود که با افتتاح شهرداری در سال 1377 از سوی دکتر حجازی معاونت وقت امور عمرانی استانداری خوزستان به این سمت منصوب شد و پس از برگزاری اولین دوره انتخابات شوراهای شهر در اسفند 1377 باتوجه به خدمات درخور ایشان از سوی شورای شهر در سمت خود ابقا و تا دوره بعدی شورا به مدت 5 سال عهده دار این وظیفه بود.

آصف در شهرداری ویس / امضای حکم اولین شهردار خوزستان

مازیار آصف اولین شهردار منتخب خوزستان است که حکمش توسط استاندار خوزستان اما شد. مازیار آصف پیش از این کارشناس ارشد اعتبارات استانداری و اداره کل امور شهری و شوراهای خوزستان و معاون پژوهش استانداری خوزستان بوده است.

  شریفی مقدم در شهرداری اندیمشک / اقدام عجیب برای انتخاب شهردار

نکته جالب در انتخاب شهردار اندیمشک انتشار فراخوان جذب شهردار بود! شورای شهر در اقدامی عجیب اطلاعیه ای به منظور ثبت نام از داوطلبین مدیریت شهری منتشر کرد و مقرر شد از میان پنج کاندیدایی که در فراخوان شرکت نموده و با کسب حداقل پنج رای به مرحله ی بعد راه یافته بودند پس از انجام مصاحبه ، یک نفر به عنوان شهردار انتخاب شود. بالاخره در این فرایند ، محمد شریفی مقدم با کسب هفت رای به عنوان شهردار جدید اندیمشک انتخاب شد.

  دو گزینه برای شهرداری ایذه / اختلاف در شورا

ایذه از معدود شهرهای خوزستان است که شورای آن نتوانسته تاکنون دست به انتخاب شهردار بزند. دو دستگی بر سر انتخاب شهردار در این شورا به وضوح دیده می شد و همین امر نیز حاشیه هایی را در پی داشته است. از قرار معلوم رقابت بین دو گزینه است یکی از گزینه ها عبدالحسین حسینی است و دیگری مهران بابا پور.

مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
comment
10
1
comment شنیده شده حکم سید خلف موسوی شهردار اهواز هم صادر شده
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
comment
5
2
comment چرا حکم شهردار مسجدسلیمان تایید نشد؟؟! ایشان از نیروهای پرتلاش هستند
comment
حرب الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
comment
1
2
comment ای کاش اعضا محترم شورای شهر اهواز با دیدی بازتر سرپرست انتخاب میکردند چون آزموده را آزمودن خطاست جناب آقای الاسوند ریاست و اعضای شورای شهر اهواز :
کاش کمی تامل میکردید و نیروهای با سابقه و. باتجربه بیشتر برای تصدی شهرداری و بخصوص سرپرست شهرداری اهواز استفاده میکردید .
بهتر است کمی به بعضی مدیران عامل سازمانهای ......مشغول فعالیت و بهترین موقع برای پیمانکارهای خاص میباشد نظارت دقیق تری کنید جای شما بودم از نهادهای نظارتی همچون سازمان بازرسی و دیوان محاسبات درخواست حسابرسی از سازمانهای که عملا به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی تبدیل شده ، دعوت به عمل می آوردم تا ضمن بررسی اسناد مالی و عملکرد ضعیف آنها که در حال مشغول سند سازی و غارت اموال بیت المال میباشد با آنان برخورد و به مراجع قضایی معرفی شود .
تاکی باید شاهد اینگونه مسایل باشیم مطمئن باشید نباید عمدا یا سهوا بر این اعمال چشم پوشی کنید چون وجدان خودتان بهترین دستگاه قضا میباشد
comment
خالدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
comment
0
0
comment شورای شهر دارخوین بااکثریت مطلق آقای صالح عچرش شهردار قبلی شیبان ویس ملاثانی رابعنوان شهردار دارخوین انتخاب کردند لطفا خبررا درج کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
comment
0
0
comment چرت
ا تصویر بعضی شهرداران درج نشده است
comment
مینوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
comment
0
0
comment خبری از انتخاب شهردار مینو شهر جناب آقای مهندس هاشم سیاحی که در دوره سوم شوراهای اسلامی بعنوان عضو شورای شهر و رییس شورای شهرستان بوده در خبر گزاری شما دیده نشد
این شهردار با رای هر پنج نفر اعضای مینوشهر وبدون هیچ حاشیه ای انتخاب شدند
لطفا اطلاع رسانی شود
باتشکر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment سلام
پس چرا خبری از شهرستان کارون نسیت.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment عکس شهردار آغاجاری را اشتباه درج نموده اید.عکس مذکور آقای مهندس آقامیری شهردار بهبهان است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
comment
1
0
comment تبعيض قائل نشويد مينوشهر زمرد سبز ايران است وشهردار اين شهر جناب آقاى هاشم سياحى با مدرك فوق ليسانس حقوق با رأى تمامى أعضاء انتخاب شده ولى در حق مردم غيور اين شهر كم لطفى ميشود چرا؟؟؟؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
comment
0
1
comment ای اندیمشک که خاکت دامن گیر شده ، چرا از بچه های بومی شهر برای تصدی شهرداری اندیمشک استفاده نشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment چرا از بومی های شهر آغاجاری برای سمت شهرداری استفاده نشده تا کی باید این وضع ادامه داشته باشه از ایذه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment حرف به حقی زدی همشهری! کسی که اهل یه شهر نیست درد مردمش را هم نمی داند اصلا با فرهنگ آنها آشنایی نداره. فقط نیروی بومی. چرا از ایذه اون سر خوزستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شهروندی از آغاجاری
comment
شهروند آغاجاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
comment
0
0
comment عکس اشتباه چاپ نشده عکس خود شهردار آغاجاری است ولی چیزی اشتباهه ..............................................................................
comment
احمد دیده بان
|
United States
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
comment
0
0
comment خبر حادثه مهندس دیده بان بسیار دلخراش بود
لطفا اگر چیزی از آقای دیده بان دارید که منتشر نشده باشد به این ایمیل بفرستید خواهشا
ahmad.dideban0394@gmail.com
comment
قلاوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
comment
0
0
comment متاسفم بخاطر راي كه ... داديم شهردار قبلي كه واقعا آدم پرتلاشي براي شهرمان بود عزل كردن كه سابقه شهرداري هم داشت
comment
بهاروندازانديمشك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
comment
0
0
comment كاش شوراي شهر انديمشك جواب مامردمي كه به آنهاراي داديم بدهند كه چراشهردار پرتلاش وزحمت كش وولايتي مانند مهندس شريفي رو عزل كردند.
comment
احمد
|
Australia
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
comment
0
0
comment من
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار