اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
بازدید مسئولان عالیرتبه شرکت ملی نفت از کارخانه بهره‌برداری اهواز ۱
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: طرح نوسازی تاسیسات مناطق نفتخیز جنوب با توجه به فرسودگی و ظرفیت بالای فرآورشی آنها در دستور کار قرار و مجموعه اهواز-1 به عنوان پایلوت انتخاب شد.

شوشان: فرخ علیخانی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید به همراه مدیران مناطق نفتخیز جنوب در راستای طرح نوسازی و بازسازی تاسیسات نفتی، از واحدهای بهره برداری و نمکزدایی اهواز-1 (کریت) بازدید به عمل آوردند.

این بازدید توسط معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و با همراهی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، مدیر تولید و برخی دیگر از مدیران ارشد مناطق نفتخیز جنوب روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه (۱۱، 12 و 13 اردیبهشت ۱۳۹۹) با هدف نوسازی و بازسازی تاسیسات نفتی شهر اهواز انجام گرفت.

علیخانی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید درباره بازدید از تاسیسات گفت: طرح نوسازی تاسیسات برنامه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران است که در چند فاز اجرا خواهد شد.

وی افزود: طرح نوسازی تاسیسات مناطق نفت خیز جنوب با توجه به فرسودگی و ظرفیت بالای فرآورشی آنها در دستور کار قرار گرفت و مجموعه اهواز-1 به عنوان پایلوت انتخاب شد.

محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز گفت: طرح نوسازی تاسیسات در راستای دستیابی به تولید ایمن و پایدار تعریف شده است و شرکت ملی نفت ایران به طور جدی آن را پیگیری می کند.

وی، ایمنی تاسیسات، افزایش راندمان تاسیسات و توجه به محیط زیست و ذینفعان را از اهداف این طرح عنوان کرد.

همچنین جلسه ای به منظور برنامه ریزی و اولویت بندی انجام نوسازی و بازسازی تاسیسات برگزار و بر بازسازی تاسیسات نزدیک شهر اهواز تاکید شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار