اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
فروش ماسک های خارجی جای فروش ماسک تولید داخل را گرفته که لزوم ورود بازرسی به این موضوع را می طلبد.
با کمی جستجو در داروخانه های سطح کلانشهر اهواز و برخی شهرستان های استان خوزستان متوجه می شوید فروش ماسک های خارجی جای فروش ماسک تولید داخل را گرفته تا برخی از فروشندگان با اجبار و اعمال نفوذ، داروخانه ها را مجبور به خریداری ماسک های خارجی و فروش آن با قیمت بالا به مردم کنند.

در این گزارش آمده: ماسک مصوب دولتی که از طرف تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا و مورد تایید وزارت صمت و غذا و دارو به قیمت ۱۳۰۰ تومان به داروخانه عرضه میشد تا طبق ابلاغیه مدیرکل بازرسی استانداری با قیمت ۱۵۰۰ تومان به دست مردم برسد، متاسفانه دیگر وجود ندارد و برخی شنیده ها از آن حکایت دارد که انجمن داروسازان با استفاده از برخی فشارها روزانه تعدادی قابل توجهی ماسک چینی با قیمت مصرف کننده ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ و بعضا ۲۵۰۰ به داروخانه تحویل می دهند.

بنابر این گزارش مافیای فروش ماسک خارجی در استان خوزستان در سالی که جهش تولید نامگذاری شده و لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی را می طلبد باعث از میدان خارج کردن سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی و همچنین بیکار شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر در این زمینه گشته است.

لذا به مسئولین ذیربط توصیه می شود با توجه به وضعیت قرمز اهواز و استان کلیه داروخانه الزام به نصب بنر و پلاکارد جهت فروش ماسک مصوب دولتی و حدالامکان تولید داخل شوند.

همچنین از مدیرکل بازرسی استانداری و مسئولین سازمان  صمت استان خوزستان خواهانیم تا با ورود به این مهم مقصران اصلی عرضه نشدن ماسک دولتی را شناسایی و اعمال قانون نمایند
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار