اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
شوشان - ملک محمد مکوندی:

در مقاله روز گذشته تحت عنوان مواضع رئیسی در اولین تریبون رسمی، رییس جمهور فرمودند:  "برجام سودی برای ما نداشت و سیاست خارجی دولت مردمی از برجام شروع نمی شود و به برجام محدود نیست: که این سخن نوعی پالس منفی به امریکا و کشورهای اروپایی و نگاه منفی به مذاکرات وین است.

در ادامه گفته شد، که بنظر نمی رسد رییس جمهور جدید اماده چیدن میوه برجام باشد‌.

همچنین ذکر شد که رییس جمهور در پاسخ خبرنگار روسی که با شیطنت از امکان ملاقات او با بایدن سوال کرد، رئیس جمهور بر خلاف عرف دیپلماتیک نباید کلمه خیر را که به نوعی نشان دهند خشم و دشمنی است بکار می برد.

در حالی که روحانی امروز تاکید داشتند چنانچه نهاد تصمیم گیر موافقت کنند همین امروز عراقچی توافق برجام را امضا و 1100 تحریم از جمله تحریم های بیت رهبری برداشته می شوند

مجلس انقلابی امروز در ادامه مصاحبه رییس جمهور از دو طرح جدید رونمایی کرد

1-نمایندگان مجلس طرحی را تهیه کردند که برای منتشر کنندگان اخبار رسانه های امریکایی و بریتانیای (حامی تحریم) مجازات درجه چهار یعنی 5 تا10سال زندان تعیین شده است .بر اساس این طرح ورود خبرنگاران تحریم علیه کشور ممنوع است.

این طرح بسیار خطرناک و نشان دهنده انسداد کامل، جلوگیری از گردش ازاد اطلاعات،عدم اطلاع رسانی در راستای افزایش اگاهی های مردم ونوعی حرکت به سمت اختناق است، که نتیجه ان ایجاد محدودیت برای فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی خارجی خواهد بود.

ظاهرا تنها اطلاعاتی که خبرگزاری های رسمی روسیه، "تاس و اسپوتینگ" و خبرگزاری رسمی چین، "شین هواه" می گویند اجازه انتشار دارند

2-در مجلس طرح ممنوعیت مذاکره مسئولان با مقامات امریکایی اعلام وصول شد.در صورت تصویب این طرح، باید منتظر پایان برجام و احتمال برگشت پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت و احیا 6 قطعنامه تحریم بین المللی علیه ایران باشیم.

3- در مقاله قبل به رییس جمهور نوشتم:  بسیاری از مردم نگران تاثیر پذیری شما از جریان های تندرو درکشور هستند. کیهان روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری مدعی شد که که "انتخابات،بخشی از مصاف اخرالزمانی جنودعقل و ایمان و امید، با جنود شیطانی جهل و یاس بود" اقتصادنیوز:دبیرکل حزب الله لبنان با انتشار تصویر سردار قاانی در کنار ایت الله رییسی و "اشاره به ایه  و هذا الی ابراهیم و اسماعیل ان ظهرا بیتی"به ابراهیم و و اسماعیل سفارش کردیم (خانه ام را از هرچه رنگ و بوی بت پرستی داردپاک کنید (بقره،۱۲۵)

بارها در مورد موعودگرایان و ارمان گرایان و طرفداران نبرد ارماگدونی هشدار دادم

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار