شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
هشت خودرو در تصادف زنجیره‌ای در جاده آبادان ـ بندرامام با هم تصادف کرده و پنج مجروح بر جای گذاشتند.
شوشان: هشت خودرو در تصادف زنجیره‌ای در جاده آبادان ـ بندرامام با هم تصادف کرده و پنج مجروح بر جای گذاشتند.

به گزارش فارس ، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: ساعت 6 و 37 دقیقه امروز در تماسی به فوریت‌های پزشکی تصادف در جاده آبادان ـ بندرامام اعلام شد که بلافاصله سه کد از اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مقام افزود: با تلاش تنها دو کد از نیروهای پزشکی و امداد اعزام شده، به مجروحان رسیدگی و دو آمبولانس دیگر لغو ماموریت شدند.

وی با اشاره به شرح حادثه عنوان کرد: به دلیل مه آلود بودن هوا در این مسیر ارتباطی به مینی بوس در حال حرکت پرایدی از پشت سر و با شتاب برخورد می‌کند و پس از آن تریلری، پراید را مورد اصابت قرار داده و در نهایت خودروی چهارم نیز به آنها برخورد می‌کند. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در سمت مخالفت این جاده نیز در همین ساعت خودرویی نگه داشته و در حال تماشای صحنه بوده است که زنجیره‌وار مورد اصابت سه خودروی دیگر قرار می‌گیرد و حادثه‌ای مشابه رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: تصادف دوم یک کیلومتر آن طرف‌تر از حادثه اول رخ داده که طی آن ابتدا وانت‌بار به پراید برخورد می‌کند.

مقام با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشته است، اذعان داشت: پنج مجروح این دو تصادف با آمبولانس‌های ماهشهر و بندرامام به درمانگاه راه حضرت زینب(س) که مجهز و از لحاظ امکاناتی بسیار کامل است انتقال داده می‌شوند اما به دلیل شدت جراحت سه تن از آنان، مجددا به بیمارستان ماهشهر منتقل می‌شوند.

وی با پرداختن به توصیه‌هایی به رانندگان و مسافران تصریح کرد: با توجه به تغییر آب و هوایی فصل پائیز از رانندگان می‌خواهیم با رعایت حدفاصل با خودروی جلویی خود از بروز چنین حوادثی پیشگیری و موارد ایمنی را نیز رعایت کنند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: همچنین شهروندان و مسافران در صورت بروز تصادفات، از شلوغ کردن اطراف مجروحان و حادثه دیدگان خودداری کنند تا نیروهای امدادی و فوریت‌های پزشکی راحت و آسان‌تر بتوانند کار امدادرسانی را انجام دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار