اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
شوشان - پروانه سهرابی:

با سلام خدمت استاندار محترم 

استاندار ویژه خوزستان جناب آقای خلیلیان از شما می خواهم سری به فرودگاه آبادان بزنید جایی که در طول یکسال بیش از صد و بیست کار بصورت شبانه روزی توسط مدیری انجام میشد که در شبانه روز دوساعت می خوابید.

این گفته من را همگان شاهد بودن و دوست دارم  چند مورد دیگر را هم عرض کنم، در زمان مدیریت من با وجود تحریم ها و فشار اقتصادی و نبود بودجه، اینجانب دوازده هزار متر مربع سالن فرودگاهی با تسهیلات و تجهیزات ساختم و تکمیل و تجهیز ترمینال جدید فرودگاهی از بیست درصد به صد در صد رسید.

در همین زمان نوسازی چهار هزار متر سالن قدیم با تجهیزات به روز و تعویض کلیه ی کابل های برق و it و نصب کلیه ی تجهیزات از جمله ایکس ریهای دو سالن و گیت ویها و پارتیشن‌ها خرید و نصب یونیت پکیج ها گرفتن دو دستگاه دیزل ژنراتور و نصب آنها اضافه کردن دو مگابایت برق و دو فیدره کردن برق سالن جدید نصب آب شیرین کن ها و دستگاههای اطفاع حریق ، کشیدن برق و آب برای ترمینال جدید، کشیدن گاز پس از بیست سال برای کل ترمینالها ، تعویض کلیه ی تابلو برق های فرودگاه اعم از ترمینال  جدید و ترمینال قدیم ، کشیدن جاده ی دسترسی به ترمینال جدید محوطه سازی و فضای سبز زیبای ترمینال جدید و محوطه سازی ترمینال قدیم ، بیست پنج هزار متر فضای سبز احیا شد و زهکش ها تعویض شدن خاک را هم عوض کردیم.

 همچنین هشتاد میلیارد تومان بودجه برای خرید ماشین آتش نشانی از تهران گرفتیم و روشنایی بلوار و راه اندازی دویست برج نوری بهسازی جداول و ایجاد دو کانال جمع آوری آبهای سطحی و کانال برق تعمیر و بروز رسانی برج مراقبت ،بهسازی کامل ساختمان اداری و محوطه کشت هزار نفر نخل و صدها گل کاغذی و برهان گلی نور پردازی معابر و راه اندازی و تعمیر کلی وی آی پی و سی آی پی ، ساخت و توسعه ی ساختمان سپاه.

اینها گوشه ای از کارهایی بود که با دست خالی و در شرایط بد اقتصادی کشور انجام شد . انشاالله همه کارهایی که انجام شده را بصورت عکس در فضای مجازی خواهم گذاشت تا همگان ببینند.

جناب استاندار بنده اولین بانوی فرودگاه ساز وطنم بودم که توانستم طبق بیانیه ی شرکت فرودگاه با راهبردی و مدیریت جهادی در طول یکسال دهها پروژه را آماده ی افتتاح کنم اما چه شد ده روز به افتتاح، کارها و زحمات بنده را به برترین شکل ممکن مصادره کردند.

انشالله بقیه بماند تا سر فرصت با سند و مدارک به مردم سرزمینم واقعیت ها و دست های کثیف مافیایی را رو کنم، آقای استاندار کارهای بنده اظهر و من الشمس است نیازی به نمایش ندارند فقط کافیست با خود بنده برای بازدید تشریف ببرید جای تأسف است در استان خودم به جای اینکه افتخار کنن که برای اولین بار در قاره ی آسیا اتفاق بزرگی رخ داد و اولین زن خوزستانی مدیر فرودگاه می‌شود و مورد بد اخلاقی ها و حسادت ها و بی مهری ها قرار میگرد.

از شما می خواهم همانطور که دولت مردمی و شخص رئیس جمهور توچه ویژه ایی از روز اول به خوزستان داشتند شما هم با توچه به کارهای انجام شده بازدیدی از فرودگاه ابادان داشته باشید تا صحت حرف های اینچانب را ملاحظه بفرمایید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار