اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

سخنگوی قوه قضائیه اعلام نمود، ۳۱ نفر از مقامات و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مورد عدم صدور مجوز یا عدم اتصال سامانه‌های تخصصی مجوزها به درگاه‌های ملی در مهلت مقرر مورد تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند و ۲۵ نفر دیگر هم مورد تعقیب انضباطی قرار گرفته‌اند‌.

از قدیم گفتند تخم مرغ دزد شتر دزد می شود و در همین استان خوزستان خودمان بارها شاهد عینی شدن این ضرب المثل بودیم . بدون تردید مدیران امتیاز خوار دولتی زیادی هستند که در زنجیره ی زد و بندهای رانتیری با ذیحق پنداری های کاذب خود را صاحب سفره انقلاب می دانند و با تکبر خاصی از طریق فروش اطلاعات اقتصادی و یا دست کاری آمار و ارقام مجوزهای مربوط به تولید، تجارت، کسب و کارصاحب ثروت های نجومی می شوند.

به هرحال قوه قضائیه نخست باید سازمان حفاظت اطلاعات قویی و پاک منشی داشته باشد تا در رهگیری و ردیابی های اولیه موفق عمل کند و در گام بعدی پرونده های این دست مدیران متخلف توسط قضات قاطع و فسادستیزی رسیدگی شود که موی را از ماست بیرون بکشند تا هیچ مسئوولی دیگر به خودش اجازه ندهد به بیت المال دست درازی کند و یا با تدلیس و تبانی به تحصیل مال نامشروع مبادرت ورزند.

البته ناگفته نماند جریان "نومانکلاتور"(عاملان فساد) در خوزستان آن قدر مار خوردند که امروز افعی شدند و طبق اسناد و مدارک مربوط به اختلاس در سالیان قبل کاملا بصورت مافیایی عمل می کردند و کمتر دم به تله می دادند و در لاپوشانی و رد گم کردن ارسنت لوپون را در جیب ساعتی خود جای می دهند پس به همین خاطر است که می طلبد قوه قضائیه و نیروهای ضابط چالاک و هوشیارانه تر از قبل به پایش مستمر نیل بر شکل گیری عوامل فساد نظارت داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار