شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان در همایش بزرگداشت هفته قوه قضائیه که با حضور مسئولان عالی قضایی برگزار شد، به عنوان مدیر برتر ملی قوه قضائیه کشور برگزیده و از سوی رئیس قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفت.
شوشان ـ این تقدیر باتوجه به ارزیابی عملکرد دادگستری در حوزه‌های مختلف و موفقیت در اجرای برنامه‌های کلان دستگاه قضایی که توسط واحد‌های ارزیابی و معاونت راهبردی قوه قضائیه ارزیابی می‌شود، صورت گرفته است.

اجرای سند تحول قضایی و اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، رضایتمندی عمومی، کاهش اطاله دادرسی، تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و کثیر الشاکی، استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین الکترونیک قضایی و سایر حوزه‌های مدیریتی از شاخص‌های عملکردی دادگستری استان خوزستان است که در میان استان‌های سراسر کشور عملکرد بهتری داشته است. در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: اکنون که دستگاه قضایی در مسیر تحول و تعالی قرار گرفته است، نیازمند تلاش خالصانه و مجاهدت قرین ایثار، پایدار و شجاعت کارکنان صالح، مسئولیت‌پذیری توام با تدبیر مدیران متعهد، کارآمد و تحول‌گراست.
بی‌شک توفیق شما در خدمت شایسته که منجر به احراز عنوان مدیر برتر ملی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱، با ارزیابی واحد متبوع و معاونت راهبردی شده، شایسته سپاس است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار