اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
شوشان ـ  دکترحمید خادم مسجدی :

امروز مردم شاهد گرد آمدن نخبگان برای کاندیداتوری نمایندگی هستند همه هم با فکر و ایده که معمولا بااذعان؛ صاحب اهداف کوتاه، میان و یا بلند مدت برنامه ریزی پیشرفت شهر و روستا؛ استان؛ و کشورشان  هستند...
سوال و چالش عموم مردم این است که این دلسوزان قبل از این مدت کجا تشریف داشتند؟ چرا برخی از این افراد برای اولین بار تصویر و  یا اسمشان به گوش مردم می رسد؟ بعضا هم صاحب منصب و ... هستند آیا این دلسوزان در موقع تصدی مقام و ... دست یک بیکاری را گرفته به سر کار برده اند؟ یا برای راه اندازی کارخانه و  ...آیا کمتر همتی در عمل( چون صحبت زیاد هست ...) داشته اند؟
نگارنده متن از منظر دیگری ممکن است این سوال عمومی را مطرح کندکه آیا نماینده از آنها دعوت نموده تا حلقه نخبگان را گرد خود تشکیل دهد؟ آیا تا به حال حلقه حواریون نماینده اجازه این گونه جلسه ها را صادر کرده است؟ یا از ترس  نکند نخبگان جای آنها را بگیرند و آنها بیکار شوند دست از دعوت فرهیختگان برداشته اند. مطالبه گران، کاتالیزور پیشرفت جامعه هستند که می توانند سرعت پیشرفت یک شهرستان؛ استان و حتی یک کشور را بهبود ببخشند حال به نظر می رسد که برای به فعلیت رساندن این انرژی عظیم یک تحالف یا پیمانی در نظر  گرفته شود تا نماینده آینده خود را ملزم به استفاده‌ از خوراک فکری نخبگان مطالبه گر بداند البته تاکید نگارنده متن این است که آزموده را آزمودن خطاست منظور برخی نماینده های سابق و فعلی ممکن‌است( شهرستانی خاصی مورد نظر نمی باشد) قول داده باشند که با تشکل *حلقه های مردم نهاد از هم فکری و هم افزایی نخبگان* استفاده کنند که متأسفانه حتی برخی ها با سابقه بیش از یک دوره؛ در عمل نتوانستند این حلقه ی مفقوده را بنا کنند لذا مردم نسبت به گفتارشان نمی توانند اعتماد داشته باشند چون *این افراد جهد و توانشان در همین حد است* ( اَلناسُ معادِنُ کمَعادِنِ الذهَبِ وَ الْفِضةِ؛ مردم مانند معادن طلا و نقره هستند».١ مردم جوهر و توانشان متفاوت هست و همه اینها برای یک شهر لازمند) و *با آمدن مجدد افراد ضعیف باز اهالی این شهر و ... بوی آبادانی را نخواهند چشید* پس افراد تحصیل کرده در نظر داشته باشند شهر و روستایشان به جای ۴ سال؛  به صورت جهشی نسبت به همسایه ها  عقب خواهد افتاد لذا راه و _چاره ی کار_ *حمایت از کاندیدای مطالبه گر شجاع و مدبری که در مطالبه گری آزمون پس داده باشد* و *نگاهش فراطایفه ای* و در بین مردم  از *مقبولیت کافی* برخوردار باشد تا همه حول ایشان حلقه بزنند و ایشان ناخدای کشتی مطالبه مردم شود و با کمک گرفتن از خرد جمعی زبان گویای و شیوا و بلیغ و برنده آنها باشد تا مزه پیشرفت را به کامشان شیرین نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار