اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰
سوء استفاده شبکه صهیونیستی العربیه از زنجیره انسانی نجات کارون
شبکه العربیه در ادامه جوسازی های خود علیه ایران خبر داد که دومین زنجیره انسانی برای نجات رودخانه کارون در اهواز تشکیل شد اما این رویداد را به فرصتی برای سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی تبدیل کرد!
شوشان: شبکه العربیه در ادامه جوسازی های خود علیه ایران خبر داد که دومین زنجیره انسانی برای نجات رودخانه کارون در اهواز تشکیل شد اما این رویداد را به فرصتی برای سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی تبدیل کرد!

به گزارش شوشان ، این رسانه سعودی – صهیونیستی ، با پخش تصاویری از زنجیره انسانی حفاظت از کارون اعلام کرد: در این زنجیره انسانی شمار زیادی از دوستداران محیط زیست روز پنجشنبه همزمان با عید غدیر با تجمع در ساحل رودخانه کارون در شهر اهواز، دومین زنجیره انسانی برای نجات کارون را تشکیل دادند.

العربیه در ادامه گزارش برای سیاسی کردن این موضوع با "يوسف عزيزي" يكي از تروریست های مقیم لندن گفتگو کرد. این تجزیه طلب مدعی شد این اقدام در ادامه اعتراض شهروندان عرب اهوازی به محرومیت ها و تبعیض ها صورت گرفته است.

این اظهارات عجیب در حالی است که تصاویر ارائه شده حاکی از شرکت کردن همه قشرهای مردم اهواز بوده و منحصر به شهروندان عرب بنا به ادعای وی نبوده است.

شبکه ها و گروه های تجزیه طلب از همبستگی اقوام خوزستانی (عرب ، لر ، بختیاری ، فارس و ...) در اعتراض فرهنگی به انتقال آب کارون به خشم آمده اند و به خاطر همین ، چنین ادعاهایی می کنند.

شبکه العربیه تاکنون صدها بار برنامه های ضد ایرانی را بر روی آنتن بین المللی خود برده است و دائما با مخالفین و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران مصاحبه نموده و حتی برنامه های 60 دقیقه ای را با آن ها به صورت گفت و گوهای ویژه انجام داده است. شبکه العربیه در چند سال اخیر با تروریست های فعال همچون یوسف عزیزی بنی طرف ، حامد کنعانی ( محمد یباری) ، کریم عبدیان نژاد و... به عنوان کارشناسان سیاسی مصاحبه و برنامه های گفت و گوی ویژه داشته است.

این شبکه بدون توجه به دردهای ایجاد شده توسط این جنایتکاران برای مردم استان خوزستان ، پیشبرد برنامه های روسای خودشان را دنبال می کنند .

به راستی این شبکه ها تاکنون به پایگاه بین المللی پلیس بین الملل ( اینترپل ) مراجعه ننموده اند که مشاهده کنند برای این افراد جنایتکار حکم تحت تعقیب قرمز صادر گردیده است؟!



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار