اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
شوشان: فرماندار اندیکا گفت: شبکه بهداشت و درمان باید پاسخگوی مرگ این دختر دوساله باشد

مهندس عبدالحمید فخاری مقدم خواستار توضیح شبکه بهداشت و درمان نسبت به مرگ دختر بچه دوساله اندیکایی بر اثر عقرب زدگی شد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ، فرماندار شهرستان اندیکا در واکنش به مرگ دختر بچه دو ساله در روستای کوشک بر اثر عقرب گزیدگی، ضمن ابراز همدری با خانواده مرحومه اذغان داشت: آنچه از جانب خانواده مرحوم مطرح شده است باعث ایجاد سؤالات زیادی شده است که شبکه بهداشت و درمان باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

وی در ادامه افزود:مهم ترین بحثی که در اینجا مطرح می باشد این است که چرا پزشک درمانگاه با توجه به تماس پرستار در محل کار خود حاضر نشده است و نسبت به جان یک انسان اینچنین بی تفاوت بوده است و مطمئنا ما در این زمینه خواستار پاسخگویی مدیران شبکه یهداشت و درمان هستیم.

مهندس فخاری مقدم در ادامه اظهار داشت:بنا به پیشنهاد اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ما بخش عقرب زدگی را در سطح شهرستان راه اندازی کرده ایم و مدیران این این اداره بارها اعلام کردند که سرم ضد عقرب در شهرستان به مقدار کافی وجود دارد، اما متاسفانه ما همچنان در سطح شهرستان شاهد تکرار این قصه تلخ هستیم که در این زمیته خواستار پاسخگویی مدیران شبکه بهداشت و درمان هستیم.

فرماندار اندیکا در واکنش به اظهار نظر پرستار این درمانگاه مبنی بر عدم رضایت خانواده متوفی برای اعزام او به بیمارستان نیز اظهار داشت: هرچند که این گفته ها تضاد با صحبت های خانواده متوفی می باشد اما به فرض که واقعیت این توجیه قابل پذیر نیست و بعلت نامساعد بودن حال بیمار، وظیفه انتقال بیمار به بیمارستان برعهده پرستار بوده و توجیهاتی از این دست قابل قبول نیست. فرماندار اندیکا در پایان از پیگیری این موضوع بصورت جدی در سطح شهرستان و استان خبر داد.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار