شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
در خطبه های نماز جمعه های خوزستان چه گذشت؟
امام جمعه آبادان گفت: این شعار مردمی بوده و برخواسته از مردم است و شعار دولتی نیست، این شعار خودجوش است.

پایگاه خبری شوشان به روال هفته های گذشته ، نگاهی دارد به خطبه های نماز جمعه شهرهای مختلف خوزستان که در ذیل می آید:



امام جمعه موقت اهواز: فریب شعار مستکبران را نخوریم

امام جمعه موقت اهواز گفت: به مسوولان هشدار می دهم که فریب شعارهای کشورهای مستکبر را نخورند. حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب باید با نرمش قهرمانانه با سایر کشورها در ارتباط باشیم.وی اضافه کرد: این بدین معناست که دولت ما با مواضع اصولی، منطقی و صلح طلب با کشورها در ارتباط باشد.

امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: البته مسوولان بدانند تا زمانی که آمریکا رفتارهای ظالمانه خود را تغییر ندهد، مردم ایران شعارهای ضداستکباری خود را سر خواهند داد. وی اضافه کرد: البته این بدان معنا نیست که مسوولان ما در مذاکرات خود با آمریکا و سایر کشورها نیز این شعارها را سر بدهند. خطیب جمعه اهواز با اشاره به ادامه روحیه استکباری در جهان گفت: ماهیت آمریکا عوض نشده است هرچند با ترفندهای زیاد تلاش می کند چهره خود را پنهان کند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: تنها تعهدی که آمریکا دارد به اسراییل است و به حقوق بشر و سایر ملت ها هیچگونه تعهدی ندارد. حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده افزود: بدلیل ارتباط تنگاتنگ و اتحادی که بین مردم ایران وجود دارد، آمریکا از گذشته نیز ضعیف تر شده است. وی گفت: روز 13 آبان امسال پرشورتر از هر سال برگزار خواهد شد و در این روز مردم رفتارهای ناپسند مستکبران را محکوم خواهند کرد. امام جمعه موقت اهواز همچنین گفت: 11 و 12 آبان جاری همایش بین المللی ولایت در اهواز، آبادان و خرمشهر برگزار می شود که 40 کشور نیز در این همایش حضور دارند. وی افزود: این همایش به منظور آشنایی هر چه بیشتر سایر کشورها با اخلاق و شخصیت امام علی(ع) و اهل بیت برگزار می شود.

خطیب جمعه خرمشهر: دانش‌آموزان در روز 13 آبان با پیروی از ولایت، هیمنه استکبار را در هم شکستند

خطیب جمعه خرمشهر گفت: دانش‌آموزان در روز 13 آبان با پیروی از ولایت، هیمنه استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند. حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شرایط و موقعیت کشور، لزوم حضور گسترده مردم در گرامیداشت روز 13 آبان بیش از پیش احساس می‌شود.وی با اشاره به نامگذاری این روز تحت عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد: 13 آبان یادآور رشادت‌های دانشجویان و دانش‌آموزانی است که با پیروی از ولایت، هیمنه استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.

خطیب جمعه خرمشهر در ادامه از همه نمازگزاران خرمشهری خواست تا در راهپیمایی این روز شرکتی گسترده داشته باشند. موسوی همچنین تصریح کرد: این راهپیمایی فقط مخصوص دانش‌آموزان نیست و سایر مردم هم باید در کمال وحدت و یکپارچگی در راهپیمایی شرکت کنند. وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمشهر خاطرنشان کرد: احیای دین خدا یکی از رسالت‌های مهم روحانیان مبلغ در ماه محرم است و این امر امسال نیز نباید از نگاه نافذ روحانیت دور بماند.

خطیب جمعه خرمشهر اضافه کرد: باید خودمان را به عاشورا متصل کنیم تا روحیه مقاومت و استقامت در برابر هر ظالم و ستیزه‌جویی داشته باشیم زیرا در غیر این صورت پیام ماه محرم و نهضت امام حسین(ع) را نادیده گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون باید در همه ابعاد برای اشاعه فرهنگ ناب محمدی (ص) در جامعه اسلامی پیشگام باشد گفت: از همه اقشار به ویژه هیئت‌های عزاداری در شهرستان خرمشهر انتظار می‌رود تا توجه ویژه‌ای به برگزاری آئین‌های عزاداری ماه محرم داشته باشند تا موجبات انحراف پیش نیاید.

خطیب جمعه موقت هندیجان: 13 آبان امسال خط بطلان بر ترفندهای مستکبران است

خطیب جمعه موقت هندیجان گفت: مردم در روز ۱۳ آبان امسال پررنگ‌تر از هر سال، نشان می‌دهند با هیچ ترفندی حاضر به دست کشیدن از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی نیستند. حجت‌الاسلام جعفر بنی‌سعید در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان هندیجان، در جمع نمازگزاران اظهار کرد: 13 آبان امسال، روز مبارزه با استکبار جهانی باید با حضور پررنگ مردم و به‌ویژه دانش‌آموزان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود. وی اضافه کرد: این روز باید برای نسل جوان امروز و نسل‌های آینده به یادگار تکرار شود زیرا از ارزش و اهمیت بسیار خاصی برخوردار است. خطیب جمعه موقت هندیجان تصریح کرد: ملت بیدار، هوشیار و شجاع ایران اسلامی در روز 13 آبان نشان می‌دهند با هیچ ترفندی حاضر به دست کشیدن از آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی خود نیستند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم عنوان کرد: ارزش‌های این ماه بزرگ را باید زنده نگه داشت و با برگزاری مراسمی در خور شان، جلوی بسیاری از انحرافات را بگیریم. بنی‌سعید خاطرنشان کرد: در این خصوص از همه اقشار، دستگاه‌های اجرایی و مردم انتظار می‌رود که برای هرچه بهتر و معنوی‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری امام حسین(ع) همت کنند.

خطیب جمعه رامهرمز: 13 آبان روز انزجار ملت ایران از استکبار جهانی است

خطیب جمعه رامهرمز گفت: 13 آبان روز انزجار ملت ایران از استکبار جهانی است. حجت‌الاسلام سید‌اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به گفته امام راحل انقلاب دوم بود و ضروری‌ست که مردم در روز 13 آبان، انزجار خود را از استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار همچون گذشته اعلام کنند.

وی پیرامون دوری از گناهان و معاصی و همچنین عدم تجسس در زندگی خصوصی افراد مطالبی را ایراد کرد و خواستار رعایت حریم خصوصی همدیگر و رعایت مسائل عمومی شد تا با این عمل به نظم در زندگی و جامعه شکل بهتری بخشیم.

امام جمعه رامهرمز همچنین با توجه به فرارسیدن ماه محرم ضمن دعوت از مردم به حضور در مراسم عزاداری امام حسین (ع) گفت: در این ایام هدفمان خدا باشد و اعمالمان را برای رضایت خداوند انجام دهیم و به هر آنچه را که خلاف شرع مقدس است عمل نکنیم.این مسئول ادامه داد: در کنار عزاداری‌هایی که در این ماه انجام می‌دهیم نماز جماعت فراموش نشود و اهداف دین و سبک زندگی اسلامی را ترویج دهیم. موسوی از نوحه سرایان و نوحه خوانان خواست تا در انتخاب نوحه‌ها دقت لازم را به عمل آورند تا انحراف در نوحه‌ها مشاهده نشود. وی در پایان خطبه‌های نماز از مسئولان امنیت و سازمان‌های مرتبط در راستای نظارت بر بازار و تسهیل در پخت نذورات مردم از آنان خواست تا نهایت همکاری را در این ایام با مردم انجام دهند تا وقفه‌ای در برگزاری مراسم‌های پیش‌رو نشود.

امام جمعه آبادان: شعار مرگ بر آمریکا خط مشی بین ظالم و مظلوم است

امام جمعه آبادان گفت: شعار مرگ بر آمریکا، خط مشی بین ظالم و مظلوم است و علت تداوم این شعار، تداوم خوی استکباری آمریکا در دنیاست. حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت مؤمنان به رعایت تقوا و تاکید بر نصر نهایی حزب‌الله اظهار کرد: اگر قلب‌های ما صفا پیدا کند، زیبا زندگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر بناست از مناجات لذت ببریم، بنیاد خانواده را مستحکم سازیم و اگر بناست از نیایش و نماز خود لذت ببریم باید عفت را در زندگی خود رعایت کنیم.

خطیب جمعه آبادان در خصوص ازدواج جوانان ابراز داشت: مسئله ازدواج را برای جوانان نباید سخت گرفت زیرا با مهریه‌های آن‌چنانی و عروسی‌های مجلل این قشر از ازدواج دلسرد و مجبور به گناه می‌شوند. وی ضمن یاد کردن از سالروز شهادت اولین شهید محراب، شهید محمدعلی طباطبایی، از حماسه ذوالفقاری نام برد و عنوان کرد: جانفشانی مردم و رزمندگان اسلام در حماسه ذوالفقاری، یک حماسه تاریخی و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: شهدای گران‌قدر حق بسیاری بر گردن ما دارند، آنان جان خود را دادند تا با قطره‌های خون خود دانشگاهی برای ما تاسیس کنند. ابراهیمی‌پور یادآور شد: حماسه‌ ذوالفقاری، حماسه‌ای بی‌نظیر بود و اگر این جانفشانی به وقوع نمی‌پیوست، شاید جنگ به نحو دیگری برای کشور ما رقم می‌خورد.

امام جمعه آبادان با تاکید بر محتوای سنگین کلام امام راحل مبنی بر شکست حصر آبادان تصریح کرد: کلام حضرت امام (ره) مملو بود از ابعاد سیاسی که پس از شکست حصر از این شهر، پیروزی‌های بعدی رزمندگان ما در جبهه‌های حق علیه باطل رقم خورد. وی ادامه داد: حماسه ذوالفقاری در 9 آبان 59، باید به عنوان یک روز پر افتخار در تاریخ و اسناد رسمی ما به ثبت برسد، زیرا مردم آبادان در این رشادت خودجوش، اوج ارادت دینی خود را ثابت نمودند.

ابراهیمی‌پور در ادامه 13 آبان را روزی بزرگ با سه اتفاق مهم خواند و عنوان کرد: این روز از چند حیث برای ما قابل اهمیت است که در آن یک طرف ملت ایران و در طرف دیگر آن استکبار قرار گرفته است، اول اینکه در سال 42، هم‌زمان با سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) و تبعید وی به ترکیه در پی اعتراض ایشان به لایحه کاپیتولاسیون بود که به دستور آمریکا انجام شد.

خطیب جمعه آبادان افزود: مسئله دوم که در 13 آبان به وقوع پیوست در سال 57 بود که رژیم شاهنشاهی، دانش‌آموزان مبارز را به خاک و خون کشید و به شهادت رساند.

نماینده ولی فقیه در آبادان اظهار کرد: سومین مناسبت مهم روز 13 آبان نیز، اشغال روشن‌بینانه لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام بود که به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب دوم به وقوع پیوسته است.

وی عنوان کرد: در آن هنگام، جاسوسی آمریکا برای مردم جهان مفهومی نداشت، اما امروز با قضایایی که در خصوص شنود صوتی آمریکا از هم پیمانانش مطرح شده، مواضع روشن‌بینانه حضرت امام (ره) و دانشجویان پیرو راهش بیشتر بر باور مردم گنجیده است.

ابراهیمی‌پور خاطر نشان کرد: در هر سه رخداد مذکور، ملت ما در یک سو بودند و استکبار جهانی در سوی دیگر تمام این جنایت‌ها و خیانت‌ها قرار داشت.

خطیب نماز جمعه‌ آبادان در سخنانی به تشریح شعار مرگ بر آمریکا پرداخت و ابراز داشت: از 13 آبان بود که شعار مرگ بر آمریکا از شور و شعور ملت ایران برخواست و مواضع این دولت مکار را برای مردم ایران روشن شد.

وی افزود: معنی این شعار این است که رفتار امریکا از 28 مرداد تاکنون، و در کودتا‌های متعدد برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و بلوکه کردن دارایی‌های ملت ایران بسیار نسنجیده بوده و مردم بدانند که آمریکا همچنان دشمن شماره یک ملت ایران است.

امام جمعه آبادان ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا، خط مشی بین ظالم و مظلوم است و علت تداوم این شعار، تداوم خوی استکباری آمریکا در دنیاست. ابراهیمی‌پور تصریح کرد: این شعار مردمی بوده و برخواسته از مردم است و شعار دولتی نیست، این شعار خودجوش است و وجود دیوار بلند بی‌اعتمادی در نزد ملت ایران نسبت به آمریکای جهان خوار است.

نماینده ولی فقیه در آبادان یادآور شد: برنامه آمریکا برای این حرکات و مذاکرات، تن دادن ایران به پیمان «ام پی تی» است و آمریکا به دنبال این است که ایران غنی‌سازی را در ضمن متوقف‌سازی از خارج وارد کند.

وی تاکید کرد: این، دلیل نفرت ملت ایران از حاکمان ظالم آمریکا است و شعار مرگ بر آمریکا مستقیماً این مستکبران زورگو را مورد هدف قرار داده است، وگرنه مردم آمریکا که به ما ظلمی روا نداشته‌اند.

امام جمعه آبادان ابراز امیدواری کرد که در روز 13 آبان تجمعی بزرگ صورت پذیرد عنوان کرد: ملت ما باید در این روز شعار مرگ بر آمریکا را با صدایی رسا‌تر از همیشه سر خواهند داد.ابراهیمی‌پور ضمن یادآوری 14 آبان مصادف با روز اول محرم سال 1435 هجری قمری، و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر از اثرات عاشورا است، و اگر به دنبال یک الگو مناسب هستید، اگر الگوی دلسوزی، تربیت، صبر و استقامت و الگوی مبارزه را دنبال می‌کنید، حسین‌بن علی (ع) بهترین الگوهاست.

خطیب جمعه آبادان ادامه داد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود، سایر واجبات هم اجرا خواهند شد و در عدم وجود امر به معروف و نهی از منکر واجبات دین نیز تعطیل خواهد شد. وی تصریح کرد: اگر جوانان مؤمن صحنه را ترک کنند، موجب می‌شود که برخی مسائل وارونه برای برخی جا افتد و عده‌ای مسائل را وارونه جلوه دهند. خطیب جمعه آبادان افزود: هیچ آدم مؤمن، خداجو و مذهبی مخالف شادی نیست، و اگر تعبیر شما از فرهنگ، بی‌بندوباری، بدحجابی و رقص است بدانید که ما مخالف این تعبیر غلط هستیم.

ابراهیمی‌پور تاکید کرد: ما یک شعار در کربلا آموخته‌ایم، وقتی که فریاد می‌زنیم ما اهل کوفه نیستیم باید که جلوی ایجاد و ظهور گناه را بگیریم.امام جمعه آبادان در گلایه‌ای از کم‌کاری رسانه‌ها در پوشش اخبار نهاد امامت جمعه آبادان خاطرنشان کرد: از رسانه‌های جمعی گلایه‌مندم که چرا خطبه‌ها را به خوبی پوشش نمی‌دهند و یا وارونه پوشش می‌دهند.

وی ادامه داد: هیچ کس مثل نهاد امامت جمعه از مشکلات این شهر صحبت نمی‌کند ولی انعکاس این اخبار بسیار ضعیف است، حق را در هر تریبونی گفته‌ایم و انتقادات و اشکالات را عنوان کرده‌ایم. خطیب جمعه آبادان اضافه کرد: همه باید به هنرمندان آبادانی کمک کنیم و تلاش کنیم که آن‌ها اعتلا یابند.

امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر : ملت بزرگ ایران اسلامی همیشه روحیه استکبار ستیزی خواهد داشت

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی همیشه روحیه استکبار ستیزی خواهند داشت. حجت الاسلام غضبان معرف در خطبه های نماز جمعه در مسجد صاجب الزمان (عج) شهرک طالقانی ماهشهر افزود: استکبار جهانی با سلطه گری بدنبال ایجاد فتنه بین ملتها است. وی با گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی، بر برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی این روز تاکید کرد.

امام جمعه دزفول : فریاد مرگ بر آمریکا در یوم الله سیزده آبان طنین انداز می شود

امام جمعه دزفول با اشاره به تلاش برخی برای حذف یا کمرنگ کردن شعار مرگ بر آمریکا گفت:ملت ایران در یوم الله سیزده آبان همچون گذشته شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد. حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین نماز جمعه این هفته دزفول در مصلی امام علی (ع) افزود: ملت ایران ، هرکز خیانت و جنایات بی شمار آمریکا را فراموش نمی کند.

وی با بیان اینکه دیوار بلند بی اعتمادی میان آمریکا و ایران بزودی برداشته نمی شود گفت: رسانه ها حساسیت راهپیمایی 13 آبان امسال را گوشزد کرده تا مردم آگاهانه و مسوولانه در این راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه دزفول افزود: دانش آموزان و دانشجویان در یوم الله 13 آبان نشان خواهند داد فرزندان ظلم ستیز روح الله هستند.

وی اظهار داشت: دولتمردان آمریکایی بدانند نرمش قهرمانانه مد نظر مقام معظم رهبری، چرخش از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی نیست. حجت الاسلام قاضی دزفولی به شنود مسائل خصوصی سران کشورهای مختلف توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا با جاسوسی و شنود ، حقوق سایر ملل را پایمال کرده است. وی روحیه استکبار ستیزی امام خمینی (ره) را یادآور شد و افزود: مقام معظم رهبری نیز دولت آمریکا را غیر قابل اعتماد و عهد شکن دانسته اما متاسفانه برخی به تردید در اندیشه ها و افکار امام راحل (ره) می پردازند. خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به آغاز ماه محرم و هفته احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: سربلندی تشیع به برکت خون امام حسین (ع) و یاران باوفایش است.

وی از مسوولان خواست با برنامه ریزی دقیق و آسیب شناسی، بهترین بهره را از ماه محرم ببرند و جوانان و اقشار مختلف جامعه را با معارف عاشورا و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر آگاه سازند.حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه همه واجبات الهی در سایه امر به معروف و نهی از منکر تحقق می یابد گفت: این دو فریضه دایره ای گسترده داشته و فقط به تذکر دادن منتهی نمی شود. وی افزود: فرهنگ حسینی باید در جامعه نهادینه و با منکرات بزرگ چون فساد اداری، پایمال کردن حق ضعفا و پارتی بازی در ادارات برخورد شود.

امام جمعه دزفول از شورای اسلامی این شهر به خاطر انتخاب شهردار جدید تشکر کرد و اظهار داشت: اعضای این شورا، شهردار جدید را بر اساس قانون و مقررات انتخاب کرده لذا اعضای مخالف شهردار جدید باید به رای اکثریت احترام گذاشته و با شهردار منتخب همکاری کنند. وی از خدمات و تلاش های شش ساله محمد علی دوایی فر شهردار پیشین دزفول تقدیر کرد و افزود: مدیریت شهری دزفول در این دوره ارتقا یافت.

امام جمعه لالی : سفارت های آمریکا در هر جای دنیا لانه جاسوسی است

امام جمعه شهرستان لالی در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان لالی با اشاره به اقدام های استکباری آمریکا نسبت به تمام کشورهای دنیا 13 آبان امسال را روز با شکوه دیگری در ابراز تنفر ملت ایران نسبت به خوی استکباری آمریکا دانست .

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سید احمدی با گرامیداشت 13 آیان و مناسبت های این روز از جمله تبعید امام خمینی رحمه الله علیه به ترکیه و سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 به عنوان مسائل مهم در تاریخ انقلاب اشاره کردند و چنین ادامه دادند که کاری را که 35 سال پیش جوانان ما در سفارت آمریکا انجام دادند ، امروز دوستان آمریکا و هم پیمانان آمریکا ( کسانی که در جنایات آمریکا نیز شریک هستند ) فهمیده اند که از این جنایتکار و مستکبر بزرگ جهانی فریب خورده اند و کلاهی بزرگ بر سر آنان رفته است .

وی ادامه داد که امروز می بینیم که اکثر کشورهای اروپایی مورد تجسس سازمان های اطلاعاتی آمریکا قرار گرفته اند و تعبیر مردم این کشورها هم در خصوص این کار آمریکا تعبیر دانشجویان ایرانی در سال 58 است ، که امام راحل فرمود: این کار تسخیر لانه جاسوسی بوده است . وی تاکید کرد که در سال 58 که لانه جاسوسی آمریکا در ایران تسخیر شد کشورهای دنیا حاضر به قبول این خیانت آمریکا نسبت به مردم ایران نبوده اند ولی امروز همه آنها متوجه شده اند که خوی استکباری موجود در دولت آمریکا در هر جایی که منافع آن ها اقتضا کند به کار گرفته می شود و حتی از روسای سران کشورهای هم پیمان خود نیز جاسوسی می کند.

امام جمعه شهرستان لالی در ادامه افزودند: ما امروزه خدا را شکر می کنیم که بعد از سه دهه صداقت فرزندان این مرز و بوم بر همه دنیا آشکار شد که سفارت آمریکا در هر جایی که باشد لانه جاسوسی است و آن به عنوان حربه ای در راستای براندازی نظام ها و دولت هایی که بر ضد منافع آمریکا عمل می کنند به کار می رود .

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدی در ادامه ضمن بیان این که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از عنایات الهی بر این نظام بوده است افزودند که نباید فکر کرد که آمریکایی ها دلشان به حال ما می سوزد و با ما دوست می شوند و خیر خواه ما می شوند .وی درادامه به تعبیری از مقام معظم رهبری اشاره کردند که این دستی که از سوی آمریکا به سمت ملت ایران برای دوستی دراز می شود دستکشی مخملی است که در زیر آن دستی چدنی وجود دارد و نباید فریب ظاهر آن را خورد چرا که آن ها به دنبال امیال نفسانی خود هستند و ملت ما نیز ملت هوشیار و باتدبیری است و امروزه به برکت انقلاب در این مردم بصیرت بوجود آمده که نیازی به تفسیر مسائل نیست و آنها می دانند که چه موضعی باید گرفت و انشاالله 13 آبان امسال نیز پرشورتر از سال های قبل برگزار خواهد شد .


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار