شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
جدا از ایمان مبعلی، دو بازیکن فولاد خوزستان هم در فهرست خریدهای احتمالی استقلال هستند و قلعه نویی قصد دارد برای تیمش از اهواز بازیساز بیاورد.
به گزارش شوشان ، مشکل اصلی استقلال در نیم فصل اول لیگ سیزدهم نداشتم بازیساز بود و هافبک های هم شکل با خاصیت های تدافعی نتوانستند جای خالی مجتبی جباری را پر کنند اما حالا که تعطیلات نیم فصل به استقلال اجازه جذب مهره های جدید را می دهد، امیر قلعه نویی به دنبال جذب یکی، دو بازیساز برای تیمش است.

 علاوه بر ایمان مبعلی که مذاکرات استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان بر سر انتقال این بازیکن آغاز شده، بختیاز رحمانی و سروش رفیعی از فولاد خوزستان هم در فهرست گزینه های موردنظر قلعه نویی هستند.

 اگر چه استقلالی ها هنوز به صورت رسمی فهرست بازیکنان مورد نظر قلعه نویی را منتشر نکرده اند اما گفته می شود نام سروش رفیعی، پدیده فولاد در نیم فصل اول لیگ سیزدهم و بختیار رحمانی کاپیتان این تیم، در فهرست گزینه های یارگیری قلعه نویی به چشم می خورد.

 

البته گفته می شود علاوه بر استقلال، تیم های پرسپولیس و سپاهان هم تمایل دارند بختیار رحمانی و سروش رفیعی را به خدمت بگیرند، این در حالی است که قطعا حسین فرکی در قبال جدایی احتمالی ستاره و پدیده تیمش مقاومت خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار