شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
سلام به همه دوستان

امیدوارم که خوب باشید . اگر می خواهید از احوال ما با خبر بشید باید بگم ای بدک نیستیم . هنوز زنده ایم و داریم می جنگیم که زنده بمانیم .

اخه پدرم تعریف می کرد زمانی که تو جنگ بوده همه می جنگیدند تا دفاع بکنند خوب عراق هم شیمیایی می زد و سینه همه رو می سوزوند اما باز هم می جنگیدیم . الان هم شده جنگ . اما اینبار جنگ ما فرق داره .

جنگ ما با مسئولینه . مسئولینی که اصلا نمیدونن چکار می کنند و جه کار باید بکنند . نفت خوزستان رو میبرن و حتی 1 % رو هم به خوزستان نمی دن . آب کارون هم که دارند میفرستند واسه از ما بهترون . باران اسیدی سینه همشهری های من رو سوزونده .

اما باز هم همه استوار ایستادند  دیروز تو 20:30 داشتم اخبار نگاه می کردم دیدم در مورد بارون داره صحبت می کنه . با هرکی مصاحبه می کرد میگفت وقتی بارون میاد دوست دارم برم زیر بارون یه نفس عمیق بکشم . میگفت ریه هام پر از اکسیژن میشه و سر حال میشم .

دیدم بنده خدا مال شهرهای بالاست مال اهواز نیست . اخه بارون که تو اهواز میاد همه فرار می کنند و میرن تو خونه هاشون و ماسک میزنن و در و پنجر ها رو میبندند . بعد که بارون تمام می شه سیلی از مردم میرن بیمارستان . یاد زمان جنگ می افتم که عراق شیمیایی می زد و همین حال و هوا تو اهواز بود . فقط کم مونده  که آژیر بزارن برای بارون . اخه قدیم وقتی عراق می خواست بمبارون کنه تو شهر آژیر می زدند و می گفتند که پناهگاه بروید .

از اینها بگذریم ، دلم به حال بابام و دوستای بابام می سوزه . اخه سینه اونا یه بار تو جنگ سوخته . و حالا بازم تو این هوا می سوزه . بابام رو میبینم که وقتی می خواد سرفه می ره بیرون که یه وقت اگر کسی خوابه بیدار نشه یا ما نفهمیم که دوباره داره اذیت می شه .

شنیده بودم که تهران هم هواش آلودست راستی چند روز تعطیل میکردید اگر این بلا سرتون میومد . یا چند روز وضعیت رو بحرانی اعلام می کردید . ما هم هموطن شماییم و توی یه کشور زندگی میکنیم . خوزستان رو فقط تو هفته دفاع مقدس نبینید . خوزستان رو فقط واسه تفریح نبینید . خوزستان خیلی بدبخت شده . اونقدری که هیچ کس نمیدونه که این آلودگی بر اثر چیه . و هیچ کاری نمیکنن . همه می گن که الودگی نیست . خوب اگر آلودگی نیست فقط بگید چرا مردم با نفس تنگه میرن بیمارستان . چرا بعد از بارون تو تمام بیمارستان ها وضعیت فوق العاده اعلام می کنن . . خلاصه بگذریم . انشاالله یکی صدای هل من ناصر ینصرنی اهوازی ها رو بشنوه و به داد این مردم برسه .

الهم عجل لولیک الفرج

فرستنده: یونس ناصری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار