اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

شوشان: شهردار جدید رامهرمز گفت: وضعیت شهرداری رامهرمز و نقطه‌ای که در آن قرار دارد بحرانی است.

سیدعبدالحسین حسینی اظهار کرد: با وضعیتی که شهرداری این شهر دارد می‌توان گفت که در نقطه بحرانی قرار داریم و می‌طلبد که از صفر آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه پرسنل شهرداری باید دنبال راهکارهایی باشیم که از نقطه بحرانی کوچ کنیم و وضعیت شهر را سر و سامان بخشیم تصریح کرد: افزایش کدهای درآمد، فعال کردن کمیسیون‌های 77 و تبدیل به احسن کردن ناوگان موتوری شهرداری و تعدیل نیروهای مازاد و غیرکیفی با رعایت حق و حقوق آنها از اقدامات اولیه ما خواهد بود.

شهردار جدید رامهرمز ادامه داد: افزایش سرانه فضای سبز شهری، ساماندهی ورودی و خروجی شهری، رعایت طرح تکریم ارباب رجوع، پیگیری مطالبات پرسنل شهرداری و پرداخت حقوق معوقه آنان از عمده دغدغه‌های ما تا حصول نتیجه است.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به وضعیت نامطلوبی که مبلمان شهری رامهرمز دارد باید تلاش کنیم وضعیت مبلمان و المان‌های شهری و سایر وضعیت‌های نامطلوب را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

حسینی در پایان ضمن تقاضا از مردم برای همکاری با شهرداری گفت: دست یاری به سوی همه مردم و مسئولان دراز می‌کنیم و امیدواریم همه با هم رعایت حرمت و جایگاه مدیریت شهری را حفظ کنیم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سیدجابرطباطبائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
comment
0
0
comment امیدوارم شهردارجدیدبتواندبامدیریت بحران شهرداری رامهرمزرابه پایان برساندوبه وضعیت نابسامان شهررسیدگی کندمادرفازچهرشقایق 12 ساکن هستیم وضعیت بسیاربدی داریم کانال بزرگی که وسط شقایق 12ردمیشودهم ازنظربهداشتی مشکل آفرین است هم خطربسیاربزرگی برای بچه هامی باشدبامدیریتی که ازآقای حسینی سراغ دارم امیداوارم مشکل ماراحل کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار