اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۲۲۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۰
حاشیه های معارفه معاونان استاندار خوزستان/دیدن برخی مناطق محروم واقعا خجالت آور است/هدفم فقط خدمت به مردم است + تصاویر
از این به بعد تصمیم گرفته ام که نه به چپ خم شوم نه به راست. می خواهم در مسیر خدمت به مردم دست به سینه باشم و به مردم و استان خدمت کنم.
شوشان/ مهدی ممبینی: مراسم معارفه معاونین استانداری خوزستان در سالن اجتماعات استانداری  با حضور آیت الله جزایری ، استاندار خوزستان ، نمایندگان مجلس و جمعی دیگر از مسئولین خوزستان برگزار شد.
به گزارش شوشان ، در این مراسم حاجتی به عنوان معاون برنامه ریزی، سیاحی در سمت معاونت عمرانی، علی عماد به عنوان معاون توسعه و پشتیبانی ، دهقان به عنوان معاون امنیتی و انتظامی و خبیر به عنوان معاون سیاسی اجتماعی  معارفه شدند.

*در این مراسم استاندار خوزستان از رسانه ها درخواست کرد به مدت یک سال در راه پیشرفت و عمران استان او را یاری دهند. مقتدایی گفت: نمی گویم که رسانه ها نقد نکنند اما رسانه ها راهنما و یاری گر ما باشند. مطمئنا پس از یک سال استان در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت.

*
استاندار خوزستان با اشاره به انتصاب مشاوران گفت: بنده در تمام زمینه ها متخصص نیستم به همین دلیل از وجود مشاوران که تخصص ها و تجربیات ارزنده ای دارند استفاده می کنم. وی گفت: با توجه به تنوع کارهای موجود در استان تعداد مشاوران بیشتری منصوب خواهم کرد.
من معتقد هستم در مسیر زندگی افراد نباید تکراری باشد. استفاده ازمشاورانی که هر کدام به تنهایی توان و علم کافی در حوزه تخصص خود دارند و هم اینکه دلسوخته این استان هستند موجب توسعه استان خواهد شد

* خاطره گویی استاندار نیز از دیگر حواشی این مراسم بود. وی به خاطره ای از زمان تصدی استانداری هرمزگان اشاره کرد و گفت: آدم لجازی هستم اما علی رغم این خصوصیت ، وقتی داشتم از هرمزگان می رفتم دیگران حتی منتقدان با گریه از من خداحافظی می کردند.

* استاندار با اشاره به معارفه دسته جمعی معاونان خود گفت: ما زیاد وقت نداریم که برای تک تک معاونان مراسم معارفه برگزار کنیم. به همین دلیل با برگزاری مراسم معارفه دسته جمعی ، خواستیم خیلی به سرعت کارها را پیش بگیرم.

*عامری گلستان معاون سابق برنامه ریزی استانداری خوزستان به نمایندگی از معاونین سابق سخنرانی کرد و گفت: در هر جا باشیم خوزستان برای ما عزیز است و برای رونق استان تلاش خواهیم کرد. من به عنوان نماینده معاونین سابق استانداری این اطمینان را به مردم خوزستان می دهم که این افراد هر آنچه را که در توان داشته اند در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم مردم خوزستان کرده اند.

* عامری گلستان گفت: مسئولان جدید استانداری خوزستان کمر به توسعه استان بسته اند و من مطمئن هستم به زودی این اتفاق خواهد افتاد و دیگر اینکه در حال حاضر بار سنگینی مسئولیت از دوش معاونان سابق برداشته شده و بر دوش معاونان جدید افزوده شده است.

* خبیر معاون جدید سیاسی - اجتماعی استانداری خوزستان نیز به نمایندگی از معاونین جدید سخنرانی کرد. وی گفت: بي شك آنچه در اين راه مي تواند به ما كمك كند، همدلي، اتحاد و انسجام همه مسئولان و علما و انديشمندان استان است. جز با ياري و همفكري مسئولان و بدنه كارشناسي استان، كاري از پيش نخواهيم برد، لذا بايد با وحدت زمينه را براي پيشرفت استان و مردم شريف خوزستان فراهم كنيم.

*مقتدایی با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی از مناطق خوزستان گفت: متاسفانه در استان خوزستان مناطق محرومی وجود دارد که با دیدن این مناطق ، ما مسئولین باید شرم کنیم که مدیران نظام جمهوری اسلامی هستیم اما تاکنون قدمی برای پیشرفت این مناطق برنداشته ایم. وی خطاب به سیاحی معاون عمرانی خود گفت : باید هرچه سریع تر به کمک دستگاه ها و مشاوران برنامه هایی برای رفع محرومیت این مناطق مدون و عملی شود.

* شوخ طبعی استاندار در این مراسم هم گل کرد. وی با اشاره به عادت تکیه دادن بر روی دست راست در جلسات گفت: برخی دوستان به شوخی می گویند نکند گرایش به راست داری ! از این به بعد تصمیم گرفته ام که نه به چپ خم شوم نه به راست. می خواهم در مسیر خدمت به مردم دست به سینه باشم و به مردم و استان خدمت کنم.

* رييس مجمع نمايندگان خوزستان نیز جزو سخنرانان این مراسم بود. سعدون زاده به ديدار نمايندگان استان با رييس جمهور اشاره كرد و گفت: در اين جلسه مسايل مختلف خوزستان به ويژه موضوع انتقال آب از سرشاخه هاي كارون مورد بحث قرار گرفت. كارون سمفوني وحدت اقوام است، اگر روند انتقال آب در حجم 2 ميليارد متر مكعب، انجام بگيرد، فكر مي كنم كارون بزرگ سمفوني مرگ را مي نوازد و اين بدان مفهوم است كه يك تمدن محكم و پايدار و بزرگ رو به افول و زوال خواهد گذاشت.

 

* آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور از پیشرفت و توسعه خوزستان یکی از نقاط قوت این استان محسوب می شود. وی گفت : علاوه بر نیروهایی که در استان موجود هستند باید از یک سری نیروهای بومی که در پستهای مهم ملی حضور دارند نباید غافل شویم و ما باید آنها را تشویق کنیم تا مانند قطرات باران جمع شوند و ما بتوانیم از اثرات مثبتی که برجای می گذارند بهره ببریم.


















































مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۹
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
3
4
comment آقای مقتدایی
قانون منع به کارگیری بازنشتگان چه شد؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
1
3
comment جه عجب جناب استاندار ....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
1
3
comment امپراتوری مقتدایی درشرف شکل گیری !!!!
comment
نوربخش
|
United Kingdom
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
0
1
comment فعلا که داره تونل انتقال آب بهشت آباد از دو طرف و هم از سمت کرمان ویزد لوله گذاری میشه و هم از سمت اصفهان در کوه حفاری میشه مخالفتی هم از رییس جمهور محترم دیده نمیشه بعد از ساخت تونل هم که معلومه که کسی مخالفت نخواهد کرد وآب کارون منتقل خواهد شد
comment
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
comment
0
3
comment جناب مقتدایی انشاا... در مسیر خدمت به مردم خوزستان موفق باشید. ولی به نظر میاد خانم ها رو فراموش کردید.یه نگاهی به عکس های این جلسه کنید فقط دولت «مردان» هستند. لطفا خانم ها را دریابید .
comment
یکی ازکارکنان حوادث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
comment
4
1
comment استاندارفهیم و دلسوز و فرهیخته خوزستان دوستت داریم انشاء الله که همیشه موفق و مویدباشید
comment
اناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
comment
0
3
comment مگر این همه مشاور میگذارن استاندار کارکند ....در صورتی موفق خواهد شد که خودش تصمیم گیرنده باشد....
comment
بچه های ستاد
|
Canada
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
comment
1
2
comment آقای مقتدایی انتصاب معاونین استاندار سابق به عنوان مشاور شما دل ما روشکست
لطفا از بچه های ستاد هم استفاده کنید بچه ها دارن دلسرد میشن
comment
سرابی شوشتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
comment
0
0
comment با سلام جناب استان دار ممکنه توان ما محدودباشه اما همش رو در راه پیشرفت استان هزینه می کنیم تشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار