شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲

شوشان: ئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر گفت: نورالله جلودار رئیس هیئت بسکتبال شهرستان شوشتر شد و رسما کار خود را آغاز کرده است.

سید ضیاء‌الدین کلانتر محمدی در گفتگو با فارس در شوشتر اظهار کرد: هیئت بسکتبال شهرستان شوشتر از جمله هیئت‌های توانمند و پرافتخار شهرستان شوشتر است که از نظر فعالیت برای اداره ورزش و جوانان شوشتر اهمیت بسیار زیادی دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا این هیئت به شرایط ایده‌آل گذشته خود باز گردد.

وی با اشاره به انتصاب رئیس هیئت بسکتبال شهرستان شوشتر افزود: این هیئت ورزشی تاکنون بدون رئیس بوده است و در شرایط کنونی برای این هیئت یکی از مربیان باسابقه و توانمند بسکتبال شهرستان شوشتر منصوب شده است که رسما فعالیت خود را در این سمت آغاز کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه گفت: در تلاش هستیم تا هیئت‌های نیمه‌فعال شهرستان شوشتر را بار دیگر فعال کنیم و در همه رشته‌های ورزشی فعالیت‌ها افزایش یابد، به این دلیل می‌کوشیم در این زمینه از توان همه پیشکسوتان و مربیان برای اعتلای وضعیت ورزش شهرستان شوشتر استفاده کنیم.

کلانترمحمدی ابراز امیدواری کرد، هیئت بسکتبال شهرستان شوشتر بار دیگر افتخارات گذشته خود را بازیابد و در راستای تربیت نیروهای متخصص و باتجربه برای کسب نشان‌های ملی و بین‌المللی برای شهرستان شوشتر تلاش کند.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار