اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
شوشان - قاسم غزلاوی عضو شورایاری ملاشیه : 
حضرت امام علی (ع) فرمودند:
مَنْ أَصْلَحَ ما بَیْنَهُ وَ بَیْنَ اللّهِ أَصْلَحَ اللّهُ ما بَیْنَهُ وَ بَیْنَ النّاسِ وَ مَنْ أَصْلَحَ أَمْرَ آخِرَتِهِ أَصْلَحَ اللّهُ لَهُ أَمْرَ دُنْیاهُ. آنکه رابطه میان خود و خدا را اصلاح کند خدا رابطه میان او و مردم را سامان دهد و هر آن که در اصلاح امر آخرت خود بکوشد خداوند جریان دینایش را اصلاح کند.
با عرض سلام و ادب خدمت اعضای محترم و زحمتکش شورای اسلامی کلانشهر اهواز. خدمت حضارگرامی و مسئولین رسانه ها عرض سلام و ادب می کنم و با تشکر از اهالی محترم ملاشیه که این حقیر را لایق دانسته و مرا بعنوان خدمتگزار انتخاب کردند از ملاشیه و از بازاریان ملاشیه و افتخار می کنم که از این مردم شریف و ولایت مدار و خادمان اهل بیت هستم.
ملاشیه در جنگ تحمیلی بعثیها علیه میهن عزیزمان شهید و اسیر و جانباز تقدیم اسلام و نظام مقدس اسلامی کرد. در زمان جنگ بنده خوب یادم می آید که گلوله توپ و تانک مزدوران بعثی بر سر مردم شجاع ملاشیه مانند باران فرود می آمد و خانه های مردم را خراب می کردند و این مردم غیور مجبور شدند که خانه و کاشانه خود را ترک بکنند و در شهرهای مختلف بعنوان جنگزده پراکنده شدند در حالی که اکثر مناطق امن و امان بود.
عزیزان – سروان این مردمان انقلابی و رهروان خط ولایت حضرت امام خامنه ای دام ضله العالی در حال حاضر در بدترین شرایط از لحاظ محرومیت و عقب ماندگی از تمامی امکانات رفاهی، عمرانی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی بسر می برند.
من که یکی از خدمتگزاران این مردم هستم به جرات می گویم که اهالی ملاشیه همانطور که امام راحل (قدسه سره الشریف) فرمودند خوزستان دینش را به اسلام اداء کرد وفاداری شان را و مسئولان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی. اعضای محترم شورای شهر اهواز را ثابت کردند و در تمام مراحل انتخابات یار و یاور کاندیداهای محترم و فرزندان خود بودند و هستند اما متاسفانه آنطور که شایسته آنها می باشد مورد توجه و رسیدگی به مشکلاتشان نشده است من جزئی از خواسته های مردم ملاشیه از فرزندانشان که اعضای محترم شورا هستند را بیان می کنم:
-1 احداث ناحیه شهرداری با نیروهای بومی.
-2 احداث فرهنگسرا در منطقه
-3 آسفالت خیابانها و معابر و کوچه ها بطور کامل
-4 احداث سالن ورزشی و زمین های چمن مصنوعی برای ورزشکاران منطقه 
-5 حل مشکل و تکمیل بازارچه جهت ساماندهی بازاریان، کسبه
-6 نیاز ضروری به بیمارستان یا درمانگاه شبانه روزی مجهز واستقرار آمبولانس در منطقه 
-7 رسیدگی به مشکلات آموزشی در مدارس و ایجاد فضاهای آموزشی جدید 
-8 حل مشکل فضای سبز منطقه 
-9 ورود اتوبوس خط واحد داخل منطقه و ایجاد ایستگاه برای استراحت اهالی 
-10 احداث ایستگاه آتش نشانی 
-11 همکاری اعضای محترم جهت احداث پاسگاه و حل مشکل امنیت
-12 استفاده از نخبگان و تحصیلکرده های منطقه در شورای شهر و شهرداریهای مناطق 
-13 حل مشکل گاز منطقه 
-14 مشکل فاضلاب که یکی از بزرگترین درد و بدبختی منطقه است.
-15 دعوت از نمایندگان محترم مجلس و شهرداری در منطقه با حضور مسئولین استانی که یک حرکتی تاثیرگذار در رفع مشکلات می باشد.
-16 فکری به حال باتلاق ها و چاه های تجمع آبهای فاضلاب و جوبهای روباز که منطقه را احاطه کرده
-17 دعوت استاندار محترم به منطقه 
اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز خواهران و برادران گرامی می خواهم از حادترین و بحرانی ترین مشکل ملاشیه که در حال حاضر از آن رنج می برد برایتان بگویم و آن مشکل فاضلاب است که متاسفانه آبهای فاضلاب مانند سیلی که اطراف ملاشیه را از جاده اصلی که دور تا دور میدان فوتبال که تنها جای ورزشی برای ورزشکاران عزیز می باشد تا ورودی ملاشیه که از کمربندی شروع می شود و اطراف خانه بهداشت را احاطه کرده ما برسد به آخر کمربندی که باتلاقها و معادن و چاله های پرآب و لجن و نیزار متاسفانه مدارس ابتدایی 13 آبان ، مجتمع آموزشی شهدا و هنرستان کارودانش شهید حمدی روشن را از هر طرف محاصره کرده اند و دانش آموزان ملاشیه بجای تماشای فضای سبز متاسفانه از نیزارها و باتلاقهای پر از آب لجن و متعفن هر روز دیدن می کنند اما امروز که نعمت الهی نازل شد و باران شروع به باریدن کرد مصیبت و مشکل چند برابر سند آب داخل مساجد خانه های خدا رفته و مانع رفتن نمازگزاران به مساجد شده و خانه های مردم اکثرا بعلت برگشت آب و فاضلاب به داخل آنها زندگی شان فلج شده چون تمام منطقه ملاشیه با وسعتی که دارد و جمعیتی حدود 50 هزار نفری تنها با یک عدد سبنیک و یک عدد پمپاژ آبهای آن را دفع می کنند.
حدود شش سال که مشکل فاضلاب را با مدیر شرکت فاضلاب را با مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز مهندس بر این مطرح کردم ولی متاسفانه زیربار نرفتند و مشکل را حل نکردند و مشبه مشکل و کمبود بودجه را مطرح می کردند آقای مهندس براتی مگر ملاشیه جزو اهواز نیستند چرا نباید مقداری از بودجه شما به ملاشیه اختصاص داده شود حدود یکماه پیش بخاطر گرفتگی و لایروبی چند خیابان از جمله خیابان بازار مرکزی ملاشیه با آقای داودی رئیس دفتر مهندس براتی هماهنگی کردم ایشان قول دادند که رسیدگی می کنند که تا حالا خبری از رسیدگی آقای داودی نشد.
روز شنبه 14/10/92 خودم رفتم اداره فاضلاب از آقایان ش و م و ک و ح درخواست کردم که آب و فاضلاب بالا آمده و برای مردم مشکل ساز شده که متاسفانه تا به این لحظه رسیدگی نکردند و مشکل فاضلاب ملاشیه بی تکلیف مانده است.
من از مرکز شورای اسلامی شهر اهواز که خانه دوم مردم اهواز می باشد به مدیرآب و فاضلاب اهواز مهندس براتی و تمام مسئولان آب و فاضلاب اهواز بر نمایندگی از اهالی ملاشیه می گویم که اگر مشکل فاضلاب داخل نکردید به اتفاق اعضای محترم شورایاری ملاشیه موضوع و مشکلات ملاشیه را به ریاست محترم جمهوری خواهیم رسانید.
باتشکر فراوان از اعضای محترم شورای شهر اهواز که واقعا نسبت به مشکلات و نیازهای اهالی ملاشیه توجه و عنایت خاصی دارند ولی انتظار اهالی ملاشیه از فرزندان شان در شورای شهر اهواز بیشتر از اینها می باشد چون به قدرت شما ایمان داریم و می دانیم که توانایی انجام خیلی از کارها را دارید.
در آخر از شهردار منطقه 6 آقای مهندس الهایی و معاونین و پرسنل زحمتکش آن منطقه که به مشکلات ملاشیه رسیدگی می کنند دست آن را می بوسیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناجی غزلاوی
|
United States
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
comment
0
0
comment نيازهای منطقه کاملا بصورت علمی تهیه و تنظیم گردیده و امید است نمایندگان و متولیان امر توجه خاصی و با بودجه فوق العاده نسبت به رفع مشکلات منطقه اقدامات لازم را نموده تا شاهد رفع جزیی از محرومیت و مظلومیت استان باشیم آرزوی توفیق برای کلیه عزیزان و بخصوص برادر غزلاوی دارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار