شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
رئیس اتحادیه رنگ آمیز اتومبیل اهواز عنوان کرد:
رئیس اتحادیه رنگ آمیی اتومبیل اهواز یادآورشد:عدم بر چسب بر روی مواد مشتقات رنگ آمیزی اتومبیل و عدم نظارت صحیح و مستقیم بر قیمت گذاری ها موجب می شود تا فروشندگان بصورت سلیقه ایی اجناس را بفروشند.
 شوشان : منجزی :رئیس اتحادیه رنگ آمیز اتومبیل اهواز با بیان اینکه مشکلات این اتحادیه بسیار زیاد بوده و برای حل آنها باید همت بالایی داشته باشیم اظهار داشت: وجود خودرو های رنگ شده بعنوان رنگ فابریک  سبب می شود تا خریدار بر حسب اعتمادی که به فروشنده دارد خودرو را خریداری نماید این موضوع موجب می شود تا شهروندان بعد از خرید و پرداخت مبلغ متوجه شوند که خودرو  رنگ شده و رنگ فابریک نمی باشداین درحالی است که ماشین با افت قیمت بسیار بالایی مواجه می شود بنابراین این مشتری است که بر حسب اعتماد خود متحمل ضرر می گردد.
کریم سواری خاطر نشان کرد: در همین راستا شاکیان  با مراجعه به اتحادیه فرم های شکایت را پر کرده تا روال قانونی آن از طریق کمیسیون حل اختلاف پیگیری شود.
وی ادامه داد:پیش از خرید و معامله هر نوع اتومبیل بنا بر اینکه خریدار با افت قیمت و ضرر روبه رو نشود می بایست از کارشناسان اتحادیه بابت صحت رنگ فابریک بودن اتومبیل برآیند تا کارشناسان بتوانند در جهت جلوگیری از ضرر و زیان شهروندان کمک شایانی داشته باشند.
سواری با بیان اینکه قیمت های درج شده بر روی مشتقات رنگ همچون قوطی های رنگ با آنچه به رنگ آمیزان اتومبیل می فروشند متفاوت می باشد بیان کرد: فروشندگان مشتقات رنگ سلیقه ایی عمل می کنند و از یک رویه ثابت در قیمت تبعیت نمی کنند این در حالی است که بهترین شرکت های پتروشمی در خاورمیانه و رنگ رزین در ایران تولید رنگ می کنند و نمیتوانیم گرانی رابا بالا رفتن و متغییر بودن نرخ ارز بهانه کنیم.
گفتنی است با نظارت مستقیم از طریق کمیسیون نظارت بازرسین استان این مشکل قابل حل می باشد  که این نظارت ها مدتی است بصورت جدی دنبال می شود.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار