شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۹۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۲
شوشان؛ حمید لویمی: با انتصابات اخیر در چند فرمانداری استان خوزستان در آینده شاهد تغییراتی خواهیم بود که امیدواریم در جهت بهبود وضعیت عمومی مردم باشد.
انتظار تغییرات مدیریتی در حوزه فرمانداری ها مدت ها بود که میان فعالان سیاسی – اجتماعی استان مطرح بود و استاندار محترم با تغییرات و انتصابات اخیر در جهت برآورد این انتظارات این اقدام عملی را بسیار به موقع و بهنگام انجام داده اند. 
ضرورت تغییر تیم سیاسی و اجتماعی شهرستان های مختلف استان با توجه به تغییر دولت و روی کارآمدن دولت تدبیر بسیار احساس می شد و در جهت پاسخگویی به این نیاز باید د رجهت هماهنگی هر چه بیشتر مدیران ارشد شهرستان ها این تغییرات ادامه یابد. 
هر دولت جدید که می آید با توجه به اعتمادی که مردم به آن نموده اند نیازمند تامین مطالبات و خواسته های مردمی است که اراده خود را در قالب رای به یک تفکر و اندیشه و عملکرد به صندوق ها انداخته اند. 
ساده انگاری است اگر به تغییر مدیران ارشد شهرستانی نگاه جناحی یا تحت عنوان و اتهام باندی برخورد شود. اگر مردم ایران از رویکرد چندساله گذشته رضایت داشته اند می باید به ادامه دهندگان همان شیوه و روش که خوشبختانه در میان کاندیداهای ریاست جمهوری هم موجود بودند رای می دادند اما همگی شاهد بودند که مردم به منتقدین و مخالفان شیوه های دولت های هشت ساله اخیر رای داده اند و عملا خواستار تغییر این رویکرد شیوه عملکردی چندساله اخیر شده اند. 
مدیران ارشد دولت سابق در شهرستان ها باید انتظار تغییر را داشته باشند و امادگی کنار رفتن را در خود بوجود آورند و از رایزنی و کانال زنی به جهت ماندن خودداری کنند. 
استاندار کار بلد ما هم که با همه فشارهایی که وجود دارد کار خودش را انجام می دهد توانسته امید را در میان منتظران پیشرفت که تغییر جزء اصلی برای رسیدن به آن است بوجود آورده ضرورت دارد که این انتصابات مورد حمایت فعالان و دلسوزانی قرار گیرد که طی سال های اخیر سختی حذف و انزوا را به جان خریده و به انواع فشارها مبتلا بوده اند. 
شاید برخی رفتارها یا تصمیم گیری های مدیر ارشد استان مورد پسند برخی از ما قرار نگیرد اما لازمه هر مدیریت در استان رضایت همگانی و یکدست نیست! 
همان طور که استان ها بر اساس تشخیص فردی به تصمیمی می رسند که شاید در مورد فردی دیگر به نوعی دیگر باشد در مورد مدیر ارشد استان هم شاید تصمیمات ایشان مورد تایید همه ما نباشد اما با توجه به انتخاب دولت تدبیر و امید و انتصاب ایشان به استانداری استان خوزستان باید به این انتخاب دولت احترام گذشت و به جهت حمایت از دولت از تصمیمات و انتخاب های ایشان به عنوان نماینده عالی دولت در استان حمایت نمود. تصمیم به انتخاب  فرمانداران جدید برای شهرستان های استان قابل احترام است و باعث دلگرمی است. به جاست که به استاندار محترم و معاونین و مشاورین ارجمند ایشان به جهت این انتصابات  دست مریزاد گفته و آرزوی ادامه این روند را از خداوند متعال خواستار باشیم و دعا کنیم که برای پیشرفت و آبادانی استان عزیزمان این انتخاب ها و تغییرات سرمنشاء خیر و برکت و بهبود وضعیت استان گردد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۹
comment
comment
افشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
comment
0
0
comment جناب لویمی به عرض شمابرسونم که آقای مقتدایی مال کنار کوه استان بوشهره و خوزستانی محسوب نمیشه.بعدش هم آقای مقتدایی در اول سخنرانی هاش جوک آبادانی میگه تا ذهن افراد را منحرف کنه واین [...] به شعور مخاطبینه عزیز برادر . همه رو [...] حساب میکنه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment جوك هاي اباداني مقتدايي ادم رو ياد رفتارهاي احمدي نژاد ميندازه
comment
دکتر دادخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment از به کار بردن اصطلاحات و عبارت های محلی مانند نام این یادداشت نه تنها تاکنون چیزی نصیب ما نشده است، بلکه فرهیختگی ما را زیر پرسش برده است.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment عرض ادب خدمت معلم عزیزم چهارم ابتدایی دبستان شهیدان شوش سال1365 همچنان دوست داشتنی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
comment
0
0
comment جناب لويمي عزيز كدام شايسته سالاري.؟اعتدال كيلويي چند؟!!!
comment
ملک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment آقای لویمی عزیز ، شما واجد احترام بسیارید ،
اما ،با استقراء ناقص نمی توان نتیجه تامه گرفت .
همینو عرض کنم ،انتصاب فرماندار بهبهان مبارک ...

اجازه بدید بچه های مردم هر شهر نظری هم بدهند،
البته بهترین جای اظهار نظر مردم ،
پای صندوق رأی ،
انتخابات مجلس ،که دور نیست ،
به کا
خواهند گفت ،
چه نظری دارند....
comment
پوریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment حاج حمید شما به خوبی در این همه سال نباید مجیز گوی کسی باشید که مدتی دیگر همه از او ابراز تبری خواهند کرد خواهید دیدد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
0
0
comment آقاي لويمي [...] كسي كه شما را بشناسد متوجه درستي سخنانتان ميشود
comment
کوتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
0
0
comment اقای لویمی نگاه جناحی شما بیش از حد رنگی است تشخیص فردی برای اداره استان سم مهلک و رای مردم به دولت جدید ناشی از همین نگاه فردی و عدم مشارکت خرد جمعی سران دولت های گذشته است این چه استدلالی است که شما مشوق ان هستید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار