اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
اهواز - ایرنا - معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با صدور حکمی از سوی سرپرست این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش  وابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، باصدور حکمی از سوی دکتر ˈمحمد رعایایی اردکانیˈ، سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر ˈخسرو نشانˈ به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به استناد ماده 5آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به عنوان معاون فرهنگی دانشگاه منصوب می شوید. 

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال بتوانید در تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در بخش آموزش عالی گام های موثر بردارید.

گفتنی است، دکتر ˈخسرو نشانˈ عضو هیات علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی بوده و در کارنامه سوابق اجرایی ایشان مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان وجود دارد.

لازم به ذکر است پیش از این، دکتر ˈسید علی مرعشیˈ مسولیت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را به عهده داشت.

همچنین درحکمی دیگر از سوی دکتر سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر ˈسید محمود کاشفی پورˈ به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی منصوب گردید.

در متن این حکم نیز آمده است: با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به استناد ماده 5 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به عنوان معاون آموزشی دانشگاه منصوب می گردید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال بتوانید در تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در بخش آموزش عالی گام های موثر بردارید.

گفتنی است، دکتر ˈسید محمود کاشفی پورˈ عضو هیات علمی دانشکده مهندسی علوم آب بوده و از وی تاکنون مقالات متعددی در سمینارها و کنفرانس داخلی و خارجی ارائه گردیده است.

عضویت در تعدادی ازمجامع علمی داخلی و بین المللی، کمیته های علمی سمینارهای مهندسی رودخانه و شبکه های آبیاری و زه کشی، طرح های تحقیقاتی از جمله سوابق علمی و اجرایی ایشان به شمار می رود.

لازم به ذکر است که پیش از این، دکتر ˈعلیرضا زراسوندیˈ، مسولیت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه را به عهده داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار