اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۰۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
شهرداری اهواز، شهرداری برتر استان در انجام برنامه ها و تسهیلات نوروزی شد. در مراسمی که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد از مسوولان و دستگاههای برتر استان در استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور و همچنین اقدامات و فعالیت های ایام نوروز قدردانی شد.

در این دیدار، لوح سپاس استاندار خوزستان توسط دکتر مقتدایی به نیابت از شهردار اهواز به یعقوب ممبینی، مشاور شهردار و مهندس عالیپور رییس ستاد نوروزی و  معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اهدا شد و از زحمات آنان تقدیر به عمل آمد. 


دکتر مقتدايي در ديدار با شهردار و برخي مديران شهرداري اهواز با اشاره به وضعيت شهر در نوروز گفت: شهرداري اهواز از امتحان تعطيلات نوروز و تكريم راهيان نورامسال سربلند خارج شدند چرا كه ميهمانان نوروزي از خدمات شايسته شهري رضايت داشتند.

وي با اشاره به ايجاد فضاهاي خوب و چشم نواز در آستانه بهار در اهواز با اهداي لوح تقدير از زحمات شهردار اهواز قدرداني نمود.

در بخشي از متن تقدير استاندار چنين آمده است: فراهم كردن زمينه آشنايي نسل جوان و نوجوان با سرزمين هاي نور و ارزش هاي دفاع مقدس جزو وظايف ذاتي و ترويج فرهنگ مقاومت است و خدمت به شهروندان عبادتي بزرگ است و زبان در ستايش خادمين شهروندان و مهمانان عزيز نوروزي ناتوان است.

استاندار خوزستان همچنين از تلاشهاي شهردار و مجموعه شهرداري در رفع نيازمندي هاي يادمان هاي راهيان نور و ستاد اجرايي خدمات سفر در نوروز 93 تقدير كرد.

شهرداری اهواز امسال برنامه های ویژه ای را برای ایام نوروز اجرا کرد و اقدامات خوبی برای استقبال از میهمانان نوروزی انجام داد که تحسین بسیاری از مسوولان استان را برانگیخت. ایجاد زمینه های لازم، تشکیل ستاد اسکان، ارائه خدمات رایگان به میهمانان نوروزی، زیباسازی شهر، کیوسک های اطلاع رسانی، نورپردازی ها، ساماندهی ورودی های شهر و... از جمله اقدامات شهرداری در ایام نوروز بود. 
سید خلف موسوی شهردار اهواز، پیش از ایام نوروز وعده داده بود شهرداری در ایام نوروز اقدامات قابل توجهی را برای نمایش چهره ای زیبا از کلانشهر اهواز انجام بدهد. ستاد نوروزی شهرداری یکماه قبل از آغاز سال نو تشکیل شده بود. به گزارش خبرنگار ما، میهمانان نوروزی نیز در گفتگو با برنامه های مختلف صدا و سیما و سایر رسانه ها، از فعالیت های صورت گرفته در ایام نوروزی رضایت بالایی داشتند.

همچنین پیشتر مدیری کل بازرسی استان خوزستان در جمع مدیران شهرداری اهواز، از تلاش ها و اقدامات شهرداری در ایام نوروز که موجب رضایتمندی مردم شد قدردانی کرد. اعضای شورای شهر اهواز نیز در جلسه سی و پنجم شورای شهر، بصورت ویژه از هردار و مسوولان شهرداری تشکر کردند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
comment
0
0
comment آقاي موسوي شهردار محترم تبريك به شما وبه پرسنل محترم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار