شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
سید شریف حسینی در گفتگو با برنامه " پایش " / هدر دادن آب بخاطر جام جهانی !
ارزش و اهمیت آب بر هیچ كس پوشیده نیست و اكنون ما در شرایط بحرانی آب هستیم كه باید برای مردم و مسئولین یك دغدغه باشد. واقعیتی كه باید بپذیریم این است كه اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشیم در آینده با مشكل مواجه خواهیم شد.
شوشان : نماینده مردم اهواز در گفت و گو با برنامه پایش شبکه یک ، از آزاد سازی آب پشت سدها به منظور عدم خاموشی برق برای تماشای رقابت های جام جهانی فوتبال خبر داد.




سید شریف حسینی  اظهار كرد: در زمان مسابقات جام جهانی فوتبال برای جلوگیری از قطعی برق بعضی از مناطق كشور آب های پشت سدها را تخلیه كردند. به این دلیل ما امروزه شاهد این هستیم كه دستوراتی مبنی بر عدم كشت های پاییزه برای كشاورزان صادر می شود كه مستنداتش هم در تمام استان هایی كه مستقیماً از آب های تجدید شونده استفاده می كنند موجود است.

وی افزود: ارزش و اهمیت آب بر هیچ كس پوشیده نیست و اكنون ما در شرایط بحرانی آب هستیم كه باید برای مردم و مسئولین یك دغدغه باشد. واقعیتی كه باید بپذیریم این است كه اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشیم در آینده با مشكل مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح كرد: متأسفانه غفلتی كه مسئولین كرده اند در كنار اینكه اطلاعات كافی به مردم نمی دهند در آینده مشكل ایجاد می كند.مسئولین مربوطه باید پاسخگو باشند كه چرا آب ها را برای تولید برق آزاد كردند.

وی ادامه داد: مسئولینی كه در مدیریت منابع آبی بین ۱۳۳ كشور جهان رتبه ۱۳۲ را دارند و نوع مدیریتشان باعث كاهش ۴۶ درصدی آب ها شد. این وضعیت نشان دهنده مدیریت غلط است.

شریف حسینی در پایان گفت: در سنوات گذشته مناطق مختلف كشور را سهمیه بندی می كردیم. امروزه ما شاهد این هستیم كه كشاورزان در بخش معیشتی خود به نوع دیگری از كار روی آورند و بخواهند با این وضعیت مردم را دچار مشكل كنند. برای به وجود آمدن تمام این مشكلات مسئولین مربوطه باید پاسخگو باشند.

حسینی در پایان گفت: رئیس جمهور هم باید در مقابل هدر دادن آب بخاطر جام جهانی پاسخگو باشد.

مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۳
comment
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
comment
0
2
comment چرا از طرح ظالمانه انتقال اب صحبتی نکردند و خاموشی گزیدند؟
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
comment
0
2
comment یعنی ایشون منظورشون اینه که باید بی برق میموندیم؟!!!
این چه حرفیه؟ همونطور که آب منبع مهمی هست، آسایش و رفاه مردم هم مهمه
مطمئناً ایشون هم به راحتی نمیتونن گرمای اهواز رو بدون برق و وسایل خنک کننده تحمل کنند
comment
ایران زیبا
|
United States
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
comment
0
1
comment چرا نظری که دادم رو تایید نمی کنید؟
مگه دروغ گفتم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار