شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۵

شوشان / فریده باقری : مریم حیدریان مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در آیین افتتاح کانون فرهنگی باوان بهبهان ضمنتبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن گفت: میلاد حضرت زهرا (س) در عصر ظلمت و تاریکی همچون خورشیدی تابیدن گرفت .

وی ضمن بیان برخی مصادیق این امر در شیوه رفتاری حضرت رسول اکرم (ص) در ارتباط با ایشان : حضر ب را مصداق انا انزلنا و آیه تطهیر و اطعام دانست.

حیدریان در ادامه افزود : برای زن مسلمان، شخصیت زهرای اطهر (س) در ابعاد سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی یک الگوی کامل است.که به برکت نظام الهی انقلاب اسلامی فضای ارزشمندی برای زنان ما ایجاد شده است .و امروزه زنان فهیم ما با تاسی از حضرت فاطمه (س) با رعایت عفاف و حجاب در جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مرکزی که به همت مدیران فرهنگی بهبهان بویژه با حمایت و تلاشهای فرماندار شهرستان احداث شده ، زمینه و فرصت رشد و فعالیتهای هر چه بیشتر بانوان بهبهان را فراهم آورد.

لازم به ذکر است ، مرکز فرهنگی بانوان بهبهان با اعتبار بالغ بر 220 میلیون تومان ودر زمینی به مساحتی 70 تمربع احداث شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار