اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

این مقام مسئول در شرکت آب و فاضلاب اهواز در پلسخ به این سوال که این شرکت برای اولین بارش های بارانی و مهار آبهای سطحی به منظور جلوگیری از ایجاد سیل آب در معابر شهری چه تدابیری دیده است، اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرداری اهواز برای انجام لایروبی جوی ها، انهار شهری و کانال های فاضلاب سهم خود را پرداخت نکرده است، مطمئنا با اولین بارش بارانی در اهواز دچار مشکلات و معضلات جدی خواهیم شد.

وی ادامه داد: شهرداری متعهد به پرداخت سهم خود در جهت لایروبی جوی ها و شبکه های فاضلاب است اما متاسفانه تا کنون شهرداری سهم خود را پرداخت نکرده است.

این مقام ارشد در شرکت آبفای اهواز، تصریح کرد: شهرداری باید این مبلغ را در نیمه اول سال پرداخت می کرد تا لایروبی نقاط حساس شهر انجام و به اتمام می رسید.

وی توضیح داد: دستگاه های و صنایع بدهکار زیادی با حجم بالای بدهی نیزو وجود دارند که حق آبه خود را پرداخت نکرده اند و در صورت پرداخت بدهی های این دستگاه ها و صنایع به آبفا، می توانستیم بخش قابل توجه ای از پروژه لایروبی شبکه های فاضلاب در اهواز را اجرا کنیم.

این مقام مسئول در آبفای اهواز، تاکید کرد: در صورتی که دستگاه های بدهکار به آبفا از جمله شهرداری بدهی های خود را پرداخت کنند و عملیات لایروبی شبکه های فاضلاب آغاز شود؛ می توان امید داشت احتمال ایجاد بحران سیلاب در سطح اهواز به کمترین میزان ممکن برسد.

وی با تاکید بر اینکه هشدارهای لازم به مسئولان و دستگاه های مربوطه در این زمینه در جهت همکاری با آبفا داده شده، ادامه داد: هشدارهای این شرکت در خصوص اولین بارش های باران در سطح اهواز کاملا جدی و کارشناسی شده است و لازم است تا دستگاه های بدهکار و همچنین نهادهای مربوطه بخصوص شهرداری همکاری های لازم را با ما داشته باشند تا این بحران را در سال جاری پشت سربگذاریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار