اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
شهردار اهواز :
موسوی افزود: تعهد نامه از پیمانکار گرفته ایم که به ازای هر روز تاخیر سه میلیون تومان جریمه می شود و همچنین به ازای هر روز تعجیل ما سه میلیون تومان تشویقی بدهیم به این شکل توافق کردیم کل مطالبات پروژه را براساس پیشرفت فیزیکی پرداخت کنیم.
وسوی خبر داد:
باغ موزه دفاع مقدس در اهواز احداث می شود
اهواز- خبرگزاری مهر: شهردار اهواز گفت: شهرداری اهواز برای شهدا و مشارکت خوزستان در جنگ، 10 هکتار زمین در کنار پل نهم برای احداث موزه دفاع مقدس اختصاص داده تا دلاور مردی های مردم خوزستان در آن جا نمایش داده شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سید خلف موسوی در حاشیه بازدید از پروژه های شهری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استاندار خوزستان همواره از شهرداری اهواز در بحث اعتبارات و حمایت از طریق نهادهای ذیربط در بحث ابلاغ عوارض های جدید برای توانمند کردن شهرداری من جمله اعتبار عوارض بر چاه های نفت واقع در شهر اهواز حمایت کرده اند.

وی ادامه داد: لایحه ای به شورای اسلامی شهر دادیم که از هر حلقه چاه که در اهواز احداث شده و قبلا پروانه ساخت نگرفته بابت عبور و استفاده از فضای شهر مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار بگیریم، 201 حلقه چاه در اهواز داریم که 400 میلیارد تومان می شود به اضافه حق عبور چاه های نفت است که عوارض پایدار می شود.

شهردار اهواز اضافه کرد: هنوز به سیستم نفت فشار نیاوردیم چون در بودجه سال جاری آن ها پیش بینی نشده، قرار شد با تعامل این اعتبار را کسب کنیم زیرا با این اعتبار می توان بسیاری از کارهای شهری را پیش برد.

وی با بیان اینکه تعریض پل سوم دهه فجر سال گذشته آغاز شد تصریح کرد: برای این پروژه دو قرارداد بسته شد که یکی قرارداد عرشه پل با اعتبار 15 میلیارد تومان است و پیمانکار تعهد کرده تا دهه فجر به اتمام برساند.

موسوی افزود: تعهد نامه از پیمانکار گرفته ایم که به ازای هر روز تاخیر سه میلیون تومان جریمه می شود و همچنین به ازای هر روز تعجیل ما سه میلیون تومان تشویقی بدهیم به این شکل توافق کردیم کل مطالبات پروژه را براساس پیشرفت فیزیکی پرداخت کنیم.

وی به ساخت پل نهم اشاره کرد و افزود: اجرای ساخت این پل  مشارکتی است عرشه پل را راه و ترابری انجام می دهد، رمپ ها و ورودی را شهرداری و قرار شد استاندار 7 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل یک باند از پل نهم اختصاص دهند و یک باند پل تا پایان خرداد ماه سال آینده تحویل داده می شود.

شهردار اهواز با بیان اینکه زیر گذر خلیج فارس که تقریبا تمام شده و تنها ورودی ها مانده تا پایان آذر ماه افتتاح می شود عنوان کرد: پروژه بعدی میدان جواد الائمه است که کریدور شرق به غرب اهواز را کامل بدون چراغ راهنمایی خواهیم داشت پیشرفت آن تا الان 12 درصد است قرارداد  15 ماهه با پیمانکار بسته شده که امیدواریم در موقع قرارداد تحویل داده شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با اعتباری که استاندار دادند با 450 میلیون تومان پروژه یادمان شهید علی هاشمی را شروع کرده ایم 500 میلیون تومان دیگر نیز در آینده اختصاص می دهند.

موسوی ادادمه داد: کل پروژه سه میلیارد  تومان نیاز دارد که ازمابقی آن را طریق منابع شهرداری تهیه می کنیم زیرا شهدای خوزستان و سرداران شهیدخوزستان حق بزرگی گردن ملت دارند.

وی بیان کرد: البته ما برای شهدا و مشارکت خوزستان در جنگ، 10 هکتار زمین در کنار پل نهم برای احداث موزه دفاع مقدس اختصاص دادیم تا دلاور مردیهای مردم خوزستان در آن جا نمایش داده شود.

شهردار اهواز در خوص کشتارگاه صنعتی اهواز گفت: کشتارگاه جدید کامل شده و در حال حاضر بحث برون سپاری آن مطرح است که در حال انجام آن هستیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهرداری چی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
comment
0
0
comment کشترگاهی با 12 میلیارد تومان هزینه و کلی نواقص که هیچ پیمانکاری حاضر نیست آن را تحويل بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار