اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
معاون استاندار خوزستان:
کاهش اعتبارات ناشی از مشکلات اقتصادی است .
قائم مقام ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز گفت: این اجلاس رزمایشی برای هدایت مردم سراسر کشور به خصوص خوزستان به سمت توجه بیش از پیش به مقوله نماز است.

به گزارش خبرنگار مهر، علي عماد پيش از ظهر امروز در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي ستاد برگزاري اجلاس سراسري نماز در اهواز اظهار کرد: همه اعتبارات در تمام بخش ها کاهش یافته و این امر ناشی از مشکلات اقتصادی است که کشور طی چند سال اخیر با آن مواجه بوده ایم.

وي افزود: به لطف خداوند امسال اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که يك رویداد بزرگ فرهنگی است در خوزستان برگزار شد و یک رویداد بزرگ تر نیز به نام اجلاس سراسری نماز قرار است در استان برگزار شود.

قائم مقام ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز اظهار كرد: هزینه کردن برای این دو اجلاس در حقیقت سرمایه گذاری برای تغییر فرهنگ عاشورا و نماز است.

عماد عنوان كرد: اجلاس سراسری نماز از اهمیت بیشتری نسبت به اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی برخوردار است زیرا امام حسین (ع) برای نماز به شهادت رسيد.

وي بيان كرد: به ما ماموریت داده شده تا در طول دو ماه فضای استان را نمازی کنیم. این اجلاس یک رزمایش برای سوق دادن مردم و افکار عمومی به سمت توجه بیش از پیش به سمت نماز است. ما خانواده های متدیني داریم که متاسفانه نماز در قالب فرهنگ فرزندان شکل نگرفته به همين رو احساس خطر می کنیم این اجلاس زنگ خطر را برای افراد جامعه به صدا در می آورد تا مسئله نماز را در این اجلاس آسیب شناسی کرده و آن را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

قائم مقام ستاد استانی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز تصريح كرد: تلاش امروز ما این است که فضای استان را نمازی كنيم. مسجد آرامش خاطر خاصی را به افراد می دهد و دلیلش اعتقادات افراد و فضای ظاهری مسجد است. آئین نامه بهداشتی مساجد را باید بزرگنمایی كرده و بیشتر به آن توجه شود. همچنين تجلیل از خادمان نماز در همایش شهرستان ها انجام شده و آموزش و پرورش باید یک سرود همگانی گسترده را برای اجلاس سراسری نماز برنامه ریزی کند.

عماد ادامه داد: تصمیم داریم مسئولیت کار را به جوانان و نوجوانان بسپاریم و اجلاس را نیز به گونه ای برگزار کنیم که تاثیرات مادی و معنوی برای استان داشته باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار