اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
فرماندار خرمشهر گفت: 70 درصد شبکه توزیع آب خانگی این شهرستان بسیار فرسوده و مربوط به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.

ولی الله حیاتی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب  شهرستان خرمشهر با اشاره به فرسوده بودن شبکه توزیع  آب که بیش از 70 درصد آن مربوط به قبل از انقلاب است، اظهار کرد: هم اکنون با افت فشار، شکستگی های مکرر و پی در پی و نارضایتی شهروندان در این خصوص مواجه هستیم.

حیاتی به بازدید میدانی صورت گرفته اشاره کرد و افزود: برخی از این مسائل و مشکلات رصد شد که برطرف کردن آن، یک کار عظیمی است و همکاری همه جانبه همه دستگاه های خدمت رسان به ویژه شهرداری را می طلبد.

وی تصریح کرد: با همدلی، هم افزایی و هم گرایی و استفاده از تمام ظرفیت های شورای اداری شهرستان و همچنین با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب در جهت حل مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد.

فرماندار خرمشهر خواستار پیگیری مضاعف و ارائه پیشنهادات جامع  از سوی مدیر کل  آب و فاضلاب استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بحث گرفتن اعتبارت لازم برایبهبود شبکه فاضلاب  و شبکه توزیع آب شرب خرمشهر شد.

حیاتی خطاب به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، تأمین تجهیزاتی از قبیل بیل بکهو و موتور دیزل ذخیره برای اداره آب و فاضلاب خرمشهر را خواستار شد.

فرماندار خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فصل بارندگی و آبگرفتی معابر تاکید کرد: تمام امکانات را برای دفع آبهای سطحی بسیج شود زیرا به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان هیچ قصوری را در بخشهای مختلف خدماتی نمی پذیرم به گونه ای که امسال نباید در فصل بارندگی تجمع آبهای سطحی برای تردد مردم ایجادمشکل کند.

حیاتی خواستار حضور 24 ساعته مدیران دستگاه های خدمات رسان در شهرستان شد و بیان کرد: در  فصل بارندگی و همچنین ایام تردد زائران اربعین حسینی (ع)، حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان در شهرستان، الزامی است.

وی در خصوص پروژه های نیمه تمام موجود در خرمشهر نیز گفت: برخی پروژه ها آنقدر معطل و ماندگار شده اند که حلاوت و شیرینی آن در کام مردم به تلخی تبدیل شده است.

حیاتی در پایان خواستار همفکری و استفاده از تمام پتانسیل های شهرستان در جهت رفع مشکلات شهرستان، ایجاد فضای مناسب برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین استفاده از ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری پروژه های ملی و استانی شد.
مرجع / مـهـر

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار