اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
شهردار اهواز جهت حل مشکلات و معضلات فاضلاب‌های سطحی این کلان شهر به ویژه در زمان بارندگی به شرکت آب و فاضلاب قول همکاری داد.

سیدخلف موسوی در جلسه لایروبی فاضلاب سطح شهر در فصل بارندگی که امروز، 26 آبان‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان‌کرد: نه‌تنها در فصل بارندگی بلکه در فصل‌های دیگر نیز مردم اهواز با مشکل بالا آمدن فاضلاب مواجه‌اند.

وی افزود: برای ساماندهی این وضعیت از معاونت عمرانی می‌خواهیم از نظر اختصاص اعتبار توجه بیشتری به شرکت آب و فاضلاب اهواز داشته باشد و اگر اعتباری جهت دفع آب‌های سطحی برای شهرداری در نظر گرفته‌ شده، آن را به این شرکت اختصاص دهد.

همچنین علیرضا عالی‌پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در این جلسه اظهارکرد: بخش زیادی از مناطق اهواز شبکه فاضلاب ندارد، به طوری که فاضلاب این مناطق به وسیله جوی‌های روباز دفع می‌شود.

وی بیان‌کرد: شرکت آب و فاضلاب همیشه مشکل بالاآمدن فاضلاب در زمان بارندگی را گردن شهرداری می‌اندازد، در صورتی که در فصل‌های دیگر سال نیز این مشکل در بیشتر مناطق اهواز مشاهده می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خاطرنشان‌کرد: پیش از این در فصل تابستان فاضلاب 300 نقطه اهواز در خیابان فوران می‌کرد. اگر شرکت آب و فاضلاب وظایف خود را به خوبی انجام دهد مشکل فاضلاب نخواهیم داشت.

عالی‌پور گفت: براساس همکاری‌های قبلی که با شرکت آب و فاضلاب داشتیم، برای لایروبی شبکه فاضلاب متعهد به پرداخت 300 میلیون تومان به این شرکت شدیم. پس از انعقاد قرارداد 500 میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب پرداخت کردیم اما این شرکت به شهرداری اجازه نظارت بر روند کار را نداد و حتی آدرس نقاطی که مشغول به لایروبی بودند را اعلام نکرد؛ وقتی آبفا اجازه نظارت به ما نمی‌دهد چرا باید به آن اعتبار بدهیم.
مرجع / ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار