اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۶۳۴
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
غلامرضا نجفی سولاری

پس از مدتهای مدید بالاخره یک استاندار خوزستانی با تدبیر دولت تدبیر و امید بکار گمارده شد . آقای دکتر عبدالحسن مقتدائی که از مدیران خوب خوزستانی است که یکبار هم استانداری خوزستان را تجربه کرده بود مجددا روح و توانی تازه به استان خوزستان دمید.

متاسفانه خوزستان یکی از استانهایی است که نه مرکزنشینان و نه نمایندگان مجلس شورای اسلامی اش تعصب و غیرت لازم را برای بکارگیری فرد بومی برای استانداری خوزستان ندارند و این مهم باعث شده است که تمام مدیران استانهای دیگر تقریبا خوزستان و استانداری استراتژیکش را تجربه کرده اند و حساسیت زیادی برای این امر نشان نداده اند و به این دلایل مرتبا و مکررا استاندار خوزستان غیر بومی بوده است .

با خدمات شایسته ای که جناب دکتر مقتدائی در استان در این مدت کوتاه انجام داده اند و نوری در دل مردم خوزستان روشن کرده اند ولی متاسفانه باز زمزمه جابجائی ایشان بگوش میرسد که حقیقتا از دولت تدبیر و امید انتظار اینگونه برخوردها را نداریم .

امروز با دوستان عزیز مطبوعاتی در تشکیل کمپینی دوستان باتفاق مطرح می کردند که مقتدائی خط قرمز ماست و همه ی گروهها و احزاب از طیف های مختلف نظرشان بر حمایت از این استاندار محبوب و مردمی است . واقعا روشن نیست ملاک وزارت کشور در تغییر استانداری که در یکسال گذشته بعد از آذربایجان شرقی بالاترین امتیاز را کسب نموده است چرا این شایعات مطرح شده است .

مقتدائی استانداری باتجربه و با شهامت است که توانسته در این مدت کوتاه حقیقتا بخشی از حق خوزستان را از مرکز بگیرد . مبحث مهم تردد خودروهای اروند که آنگاه که در مقابل وزیر کارکشته صنعت ومعدن ایستاد استان مان نیز قیام کرد ، احیای طرح 550 هزار هکتاری اراضی استان که در دولتین عوامفریب قبلی به کما رفته بود ، حل مشکلات مناطق محروم ملاشیه و منبع آب و انوشه و عین 2 و خروسی و علی آباد ، کمک جدی به ورزش و محیط زیست استان که عنقریب مقرر است تقدیر ویژه ای از سوی دکتر ابتکار از ایشان بشود و ... گوشه ای از اقدامات استاندار به استان مظلوم ماست .

بنظر میرسد هدف از مبحث شایعه تغییر مقتدائی اولا تضعیف دولت تدبیر و ثانیا سهم خواهی و باج خواهی گروهی وامانده است که میخواهند از استاندار خوزستان انتقام جوئی کنند غافل از آنکه این مغالط باعث نامید کردن مردم مظلومی که تازه پس از سالها امیدوار به تحقق برنامه های خوب دولت در خوزستان محروم است .

متاسفانه ما خورستانی ها اگر مدیران بومی داشته باشیم بجای حمایت های همه جانبه غلغلکمان میشود تا با جوسازی نابحق از استان فراریش بدهیم . تعداد زیادی از مدیران لایق خوزستانی در تهران پست های بعضا مهمی هم دارند ولی به هیچ عنوان حاضر به بازگشت به استان نیستند !

در استانهای موفقی چون اصفهان و شیراز و کرمانشاه تا حالا استاندار غیربومی حاکم نشده است و اگر هم بزور کسی را به استانشان تحمیل کرده اند نمایندگان و علما و بزرگان استان ید واحده شده اند و یک شبه آن مدیر غیربومی را عزل کرده اند .

یکبار که نماینده کرمانشاه مرحوم ططری به سفر مکه رفته بود فرماندار شهرش را تعویض و یکنفر از اصفهان بجایش گذاشتند او تا از سفر برگست درصحن مجلس نطق پیش از دستور داشت هرچه گفتند : آقای ططری نماینده کرمانشاه نطق تان را بفرمایید . اعتنا نمیکرد . تا آقای ناطق گفتند : آقای ططری چرا جواب نمیدهید ؟ او گفت : من نماینده اصفهانم ! و مجلس را بخنده واداشت ! رئیس مجلس گفت : منظورتان چیست ؟ ماجرا را تعریف کرد و گفت : تا فرماندار شهرم اصفهانی است من هم نماینده ی اصفهان میمانم و به کرمانشاه نمیروم ! . اینگونه که گفته شد فی المجلس نسبت به عزل فرماندار اقدام کردند ...

واقعا از صدر اسلام تاکنون ! تاکنون یکی از نمایندگان ما یه همچه ظرافتی بخرج داده است ؟ آب کارون مان را بردند و کک هیچکس گزیده نشد ! تلاش بی سابقه ی مردمی هم بثمر ننشست !

نمایندگان محترم مجلس ، علمای اعلام ، مدیران خوزستانی مرکزنشین اگرمقتدائی را عوض کردند و شما پایتان را در مجلس گذاشتید ولله غیرت وعرق خوزستانی ندارید !

مقتدائی باید بماند چون رفتن او دهن کجی به سرتاپای خوزستان است . مقتدائی می ماند چون یک خوزستانی باشرف و با تدبیر و دلسوز است .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
انتشار یافته: ۲۱
comment
comment
سید موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
0
6
comment مگر قرار است مقتدائی را عوض کنند ؟
و چرا ؟
comment
ان الحسین مصباح الهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
3
3
comment سلام
زیباست
مقتدائی می ماند چون خوزستانی است ...
comment
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
3
5
comment جدا
مقتدائی برود توهین به سرتاپای خوزستان و خوزستانی است
comment
شهنی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
comment
3
4
comment مقتدایی استاندار مقتدر خوزستان و در دل مردم خواهند ماند
comment
ان الحسین مصباح الهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
1
2
comment ok
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
1
0
comment اقای محترم با چال میدان اشتباه گرفتی . جناب روشنفکر تو غیرت داری که دیگران را به بی غیرتی متهم می کنی متاسفم برای شما .
comment
ولایتمدار
|
Netherlands
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
1
1
comment چه خبره حالا فرض هم که رفت چیزی عوض نخواهد شد چون چیزی عوض نشده اصولا،اما رسانه در این استان!!!!!
جل الخالق مگر در استان رسانه داریم،انچه که هست دم خروس است که جماعت نمیتونن مخفی کنن،رسانه باید نبض مردم باشد نه کمپین این مدیر و ان یکی
یقین دارم همین کمپین برای جانشین مقتدایی هم برقرار خواهد شد،پس اقای استاندار بیایید با مردم باشید و قبل از هر چیز جلوی تبعیض سیستمی را بگیرید،تبعیضی که در حق بخشی از مردم استان به ناحق اعمال میشود و شما هم میدانید،مردمی که هزاران شهید دادند و بوابه تشیع بودند و این مدال پر افتخار را از جانب ولایت گرفتند،مردم همیشه هستند اما رسانه؟!!!
فقط منتشر کنید شوشان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
1
1
comment چرا از سرتا پای خوزستان مایه میگذارید

اتفاقا برود به نفع خوزستان است
comment
حسین ریاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
0
1
comment مقتدائی خط قرمز ماست ...
comment
حسین آهنگران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
0
1
comment متن بسیار زیبایی بود جناب جعفری
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
comment
1
0
comment متاسفانه عملکرد مقتدایی مخصوصا در انتخاب ... خوب نبوده چرا نظرات مخالفین را نمی گذارید؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
comment
1
0
comment چرا نظرات مخالفان خود را درج نمی کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment چه باند ها و گروههایی از دامن زدن به اینگونه شایعات سود میبرند و حمایت میکنند؟ یکی از گروههایی که بصورت آشکار این قبیل شایعات را منتشر میکند افرادی وابسته به یکی از مدیران خودشیفته استان است که خود را .... بالاتر از استان و استاندار میداندو استاندار محترم هم با صبوری احترام میگذارد . ....
comment
مردم از یاد رفته
|
Netherlands
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment هرچند بعید میدانم منتشر کنید اما حرف حق را باید زد
باعث تعجب است مدیر ارشد دولتی که با سلام و صلوات اغاز به کار کرد در فاصله حدودا یک ساله به مسیر دیگری پا گذاشته
بزرگترین مشکل مقتدایی در حوزه عمران و پروژه و ...نیست بلکه در....
اقای استاندار ....،یادتان هست چه قولها و وعده هایی دادید؟وفای به عهد البته از نشانه های ایمان است
comment
خوزستانی گرمازده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
comment
1
1
comment ما اجازه نمیدهیم مقتدایی را عوض کنند.
دکتر مقتدایی گل گلاب همه تمام قد پشتتیم.
کور خوندن بعضیها که نان خوزستانو میخورند و به ما خیانت میکنند.
زنده باد خوزستان
دروود بر مقتدایی
comment
آذرخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
comment
1
1
comment درود برمقتدايي.فرصت طلبان باج مي خواهند ودكتر مقتدايي مستقل است وباج نمي دهد...دوران باج خواهي گذشت ...
comment
موسویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
0
1
comment هر کس برای مردم کارکرد عوضش می کنند .
بعد از مدتها استانداری بومی داریم
چرا باید ناسازگاری کنند ؟
comment
مهم نیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
1
0
comment فاجعه است ، تقدیم به اصلاح طلبانی که به حسن روحانی دل خوش بودند ، باید دوستان مطبوعاتی حمایت کنند و نیز اطلاع رسانی
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
comment
0
1
comment بنده معتقدم نیروی های توانا و دل سوز خوزستانی چه در قالب نماینده و چه در قالب پست های دولتی در همه ی وزارت خانه ها کم نیستند
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
comment
1
0
comment سلام به همگی...
قصد داشتم مثل تمام یک سال گذشته بخونم و رد بشم اما نشد که بشه!

اینکه اقای مقتدایی میره یا نمیره و میمونه یا نمی مونه چیزی از ارزش های ایشون کم نمیکنه و البته من به شخصه ایشون رو معصوم نمی دونم و قطعا خواسته یا ناخواسته ایراداتی هم در سیستم مدیریتی ش وجود داره که اجتناب ناپذیره به طور مثال از اقای عبداله نژاد سردبیر شوشان یه سوال دارم طی سال های فعالیتتون هیچ وقت نشد که دونسته یا ندونسته اشتباهی مرتکب بشین؟ قطعا شده و خواهد شد و این رسم زندگیه... مقتدایی و ارزانی و ایکس و ایگرگ هم از همین نمودار تبعیت می کنند.

اما توی این شایعات دلم نمیاد نقش " بعضی از رسانه ها" رو نادیده بگیرم.

مسئولیت ذکر اسامی به عهده من هست که ایمیلمو اون بالا نوشتم و نه از کافی نت بلکه از منزل کامنت میذارم و ایمیلمم همین یکیه و لا غیر... بنابراین خواهشمندم کامنتم ویرایش نشه...

خبرگزاری ... با سرپرستی ... در استان شروع به کار کرد و اخبار بدون منبع و گاها توهین امیزی مثل خبر رفتن فرماندار فدعمی که موجب اعتراض سایر رسانه ها مثل همین شوشان هم شد یادمون مونده! خبر دلگیری وزیر بهداشت از مقتدایی با این شرح هم از این خبرگزاری یادمون مونده: وزیر بهداشت طی تماس تلفنی با یک واسطه ابراز ناراحتی از مقتدایی کرد و ان واسطه طی صحبت با یکی از نزدیکان...! از این واقعه خبر داد! تا همین جا فکر میکنم اهل فن ها به سیستم اداره ...پی بردن که اگه هم نبردن اینو من اضافه میکنم که خبرگزاری ...در برج 10 سال 92 سرپرستی رو از اقای ...گرفتن!

ایشون اقدام به راه اندازی پایگاه خبری .... کرد که متاسفانه چون دیگه اخبار از فیلتر تهران رد نمیشدن اوضاع بدتر شد به طور مثال تکذیبیه شهرداری اهواز نسبت به درج خبر "اسانسور شهردار اختصاصی شد "یکی از همین اخبار کذب و غیر مستنده که اسانسور مذکور به تنها طبقه ای که نمیرسه طبقه شهرداره پس چطور میتونه اختصاصا مال شهردار باشه؟!

و بالاخره نوبت به گذاشتن گزینه های روی میز به عنوان جانشینا مقتدایی رسید که این پایگاه از شریعتی و بخشنده و بیانک به عنوان گزینه ها نام برد! البته تقریبا یک سال پیش اقای... یه پستی هم در وزارت کشور به آقای ...در قالب خبر! دادن که کذب بود!

دکتر... هم با ... تماس گرفت و گفت اسمش رو از خبر خط بزنن که همچنین موضوعی صحت نداره!

دوستان مطبوعاتی و رسانه ای ابروی افراد به امانت نزدتون محفوظه نکنید از این کارها! قلمی که دستتون میچرخه مقدسه! درسته که گاهی میشه از تریبون رسانه کاری کارستان کرد اما افکار عمومی هوشیارن و قاضی های اصلی هستند. حرمت ارامش افکار عمومی رو حفظ کنیم.

یاعلی
comment
ناشناس 1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment نمایندگان محترم مجلس ، علمای اعلام ، مدیران خوزستانی مرکزنشین اگرمقتدائی را عوض کردند و شما پایتان را در مجلس گذاشتید ..... .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار