اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۲۸
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
سیدشکرخداموسوی در نشست خبری مطرح کرد:
موسوی گفت: عده ای خوزستانی متنفذ پایتخت نشین بدون اینکه نقشی در توسعه استان داشته باشند شبانه در تهران برای خوزستان استاندار تعیین می کنند و حکم به عزل استاندار می دهند!
شوشان - علیرضا عبدالله نژاد: سیدشکرخداموسوی نماینده مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد بی سابقه از برخی خوزستانی های پایتخت نشین که با وجود مدیریت در بخش های مهم اقتصاد کشور قدمی در جهت حل مشکلات مردم و توسعه خوزستان برنداشتند گفت: عده ای بدون اینکه نقشی در توسعه استان داشته باشند شبانه در تهران برای خوزستان ، استاندار تعیین می کنند و حکم به عزل استاندار می دهند!

سیدشکرخداموسوی در نشست خبری که عصر امروز با حضور نمایندگان رسانه های مکتوب ، خبرگزاری ها و سایت های خبری در سالن کنفرانس تالار امام رضا شهرک نفت  برگزار شد گفت: کسانی که در مشکلات عدیده مردم خوزستان نظیر باران های اسیدی، ریزگردها ، بیکاری و ... در کنار آنان نبودند حال در تهران می نشینند و برای استان و انتخاب استاندار تصمیم می گیرند!

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید همه به استاندار خوزستان با کنار گذاشتن منافع گروهی و شخصی در ساختن استان کمک کنیم. استان خوزستان روی ریل توسعه قرار گرفته است. استاندار خوزستان و همکارانش توانسته اند علیرغم کمبود اعتبارات و نداشن بودجه لازم برنامه های موثری را تدوین و اجرایی کنند.موسوی گفت: با همدلی ، برابری و با گذشت و ایثار می توانیم استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

موسوی بار دیگر تاکید کرد:نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خوزستان اجازه دخالت در امور استان را به کسانی که سال ها  با مشکلات مردم استان بیگانه بودند و فقط نام خوزستانی بودن را یدک می کشند را نخواهند داد. 

نماینده مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی هر فردی که در این شرایط حساس استان خوزستان بخواهد برای استان حاشیه سازی کند به مردم این استان خیانت کرده است. موسوی ادامه داد: وجود جنگ تحمیلی این استان را 20 سال از سایر استان ها که درگیر جنگ نبودند به عقب راند و فرصتی برای از دست دادن نداریم. البته برخی از تصمیمات نادرست مسئولان وقت استان نیز در عقب ماندگی خوزستان نقش دارند که نباید از آن غافل بود.

نماینده مردم اهواز باردیگر نوک پیکان انتقادات خود را به اصلاح طلبان که وی آنها را مشارکتی خواند گرفت و گفت: برخی از خوزستانی های پایتخت نشین که عضو هیات مدیره چند منطقه هستند و حقوق های آنچنانی می گیرند نباید به خود اجازه دهند در کار استاندار خوزستان مداخله کنند.

موسوی ادامه داد: برخی اصلاح طلبان عضو جبهه مشارکت که جایگاهی در میان مردم استان ندارند و حتی برخی از آنها به استان خوزستان ممنوع الورود هستند از گذشته خود عبرت نگرفته اند و بار دیگر به استان سفر می کنند و برای استان نسخه می پیچند و استاندار  برای استان تعیین می کنند. اینها همان کسانی هستند که در دوره قبل استانداری مقتدایی او را کنار زدند و استاندار غیربومی را به استان تحمیل کردند. اینها برای استان اغتشاش ایجاد کردند و این استان را در سال های نه چندان دور به هم ریخته اند و عقب نگه داشتند. نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی دیگر به آنها اجازه نخواهد داد مطامع گروهی و شخصی خود را در استان پیاده کنند و استان را بار دیگر به عقب برانند. 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اکثر مدیران استان خوزستان شهامت دیدار به اتقاف نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزرای دولت برای حل مشکلات استان را ندارند و این جای تاسف دارد.

موسوی با انتقاد از پاسخ های رسانه ای مدیرکل جهاد کشاورزی خوزستان گفت: من نماینده و وکیل مردم هستم و باید مسائل و مشکلات مردم استان را بدون لکنت زبان و با صدای رسا و بلند به گوش مسئولان برسانم. نماینده مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این مدیرکل با اینکه در پاسخ های رسانه ای به نماینده مردم اهانت کرده است حاضر به عذرخواهی نیست. این درحالی است که وزرای دولت همه برای نمایندگان مجلس احترام خاصی قائل هستند.

به گفته موسوی ، مدیرکل جهادکشاورزی خوزستان مورد حمایت معاون خوزستانی وزیرجهادکشاورزی (دکتر مهدی بخشنده) است و ایشان اجازه تغییر را نمی دهد. من با هیچ مدیری غرض شخصی نداشته و نخواهم داشت. 

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، در رابطه با ماجرای اختلافات موجود اظهار کرد: بنده در جلسه ای که انجمن برنج کاران استان دعوت کرده بودند از عملکرد مدیران استان بویژه مدیر جهاد کشاورزی انتقاد کردم،که باید مشکلات را به وزرا انتقال دهیم و اینکه چرا مدیران استان شجاعت انتقال مشکلات استان را به وزرا ندارند ؟

وی ادامه داد: ایشان به جای اینکه در آن جلسه حضور داشته باشند و یا پس از جلسه بیایند تا با یکدیگر به رفع مشکلات کشاورزان بیاندیشیم در جاهای مختلف صحبت هایی می کنند که نشان از عدم وجود ظرفیت لازم در ایشان برای انتقاد است و به دلیل عدم وجود ظرفیت و شجاعت لازم در ایشان در صورتی که یک روز از نمایندگی اینجانب در مجلس شورای اسلامی مانده باشد آقای چنگلوایی باید از استان برود وگرنه وزیر را استیضاح خواهم کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات سیدشریف حسینی دیگر نماینده مردم اهواز در شورای اداری این کلانشهر گفت: تا دیروز آقای سیدشریف حسینی و آقای سیدخلف موسوی دست در دست هم بودند حال چه اتفاقی افتاده است که از ایشان انتقاد می کند؟

موسوی ادامه داد: من از ابتدا با فرآیند انتخاب شهردار اهواز مخالف بودم.  از اولین کسانی بودم که نسبت به نوع انتخاب شهردار اهواز ایراد وارد کردم و پیشنهاد دادم شهردار اهواز از بین 10 نفر از نخبگان و فرهیختگان استان که دارای برنامه جامع تر و کلان تری برای اهواز دارند و از قرار سه نفر از آن ها دکترای عمران شهری بودند انتخاب شود. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما در شرایط حاضر معتقدم باید به شهردار اهواز در جهت اتمام پروژه های عمرانی شهرداری کمک کرد. وی استیضاح شهردار اهواز را به مصلحت مردم اهواز ندانست و گفت: پروژه های عمرانی خوبی در شهر اهواز نظیر زیرگذرهای خلیج فارس و شریعتی و تعریض پل سوم اهواز آغاز شده است و استیضاح شهردار اهواز در شرایط حاضر به شهر لطمه وارد می کند.

موسوی اما در بخشی از نشست خبری خود اظهارات اخیر سیدشریف حسینی را مداخله در امور مدیریت شهری قلمداد کرد و گفت:نباید سخنی به زبان راند که بهره برداری های مختلفی و بعضا متناقضی از آن به عمل آید و یا ذهنیتی برای افکار عمومی ایجاد شود . این به مصلحت شهر و مردم اهواز نیست!

نماینده مردم اهواز البته گفت که اظهار نظر حق هر نماینده مجلس است. موسوی بیان داشت: نباید با اظهارات خودمان فکر مدیران را از کار به حاشیه برانیم. انتخاب شهردار اهواز برآیند رای مردم و شورای شهری است که توسط مردم انتخاب شده اند و باید به رای آنها احترام گذاشت.

وی در رابطه با فعالیت های انتخاباتی مسئولان گفت: مدیران ما اگر بخواهند در بحث انتخابات وارد شوند باید شش ماه قبل از شروع ثبت نام این کار را انجام دهند و آقای حسینی به دلیل دیدگاه هایی این حرف را زدند که از آن بهره برداری های مختلفی شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۱۷
comment
comment
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
comment
1
11
comment حمایت قاطع نمایندگان خوزستان از استاندار مقتدایی اسباب امید به اینده ی روشن را در دل مردم خوزستان زنده میکند و موجب وحدت و همدلی بیشتر مردم و مسئولان برای دستیابی به خوزستانی اباد و پیشرفته میشود که اقدامی بسیار بجا و پسندیده است و جای بسی تشکر دارد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
comment
3
4
comment "مدیرکل جهادکشاورزی خوزستان مورد حمایت معاون خوزستانی وزیرجهادکشاورزی (دکتر مهدی بخشنده) است و ایشان اجازه تغییر را نمی دهد. "
لطفا به معاون خوزستانی وزیر جناب دکتر مهدی بخشنده اوضاع نابسامان جهادکشاورزی خوزستان را اطلاع دهید جناب دکتر شخص دانشگاهی و دلسوزی هستند و فرزند خوزستان .
comment
ناشناس 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
0
6
comment به نظر بنده همه حرف هایی که آقای موسوی نماینده محترم مردم خوزستان زدند کاملا درست است اما جناب آقای موسوی به نظر بنده انتقاد از دیگر نماینده در جمع اصحاب رسانه کار درستی نیست و این به نفع پیشرفت و آبادانی شهرستان یقینا نخواهد بود. شما تا کی می خواهید دست از این انتقادات بردارید. ما گوشمان پر است از این حرف ها و جناجالهاست. بس از دیگر به خدا قسم که در آن دنیا وقوف شما برای حسابرسی بسیار طولانی ست. پس اگر منصبی دارید و اگر نماینده این ملتید پس با همدلی و به دور از هرگونه حاشیه ای به کار خود ادامه دهید. امروز اگر مدیر کل جهاد کشاورزی را به باد انتقاد گرفتید، فردا ایشان نیز در یک رسانه دیگر شما را به باد انتقاد می گیرد و این مشاجره ها گره از کار استان و شهرستان اهواز باز نمی کند. پس برگردید و مجددا مسیر خدمت به مردم را بررسی کنید شاید مسیر را اشتباهی انتخاب کردید.
comment
کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
0
6
comment مدیریت فعلی جهاد کشاورزی با بکارگیری افرادی... و... وکنارگذاشتن....زمینه ...انحراف و... کشاورزی استان را فراهم کرده است.
comment
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
0
2
comment وقتي كه ... تمامي دوستان اقاي....را فرماندار و مديركل كرده طبيعي است ايشان ... حمايت تمام قد از ... كند. من هم باشم با اين تفاصيل از... حمايت تمام قد ميكنم.
comment
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
1
5
comment همه مردم خوزستان بايد از استاندار توانا و بومي و مردمي خوزستان جناب آقاي دكتر مقتدائي حمايت كنيم.
comment
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
4
5
comment از جناب موسوی بابت سخنان دلسوزانه وشجاعانه شان تشکر میکنم.
گذشته از موضع گیری های سیاسی شان دقیقا همان نماینده ایست که مردم دهها سال انتظار آمدنش را کشیدند.
درود بر شکرخدا
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
0
5
comment بنظر بنده اقای چنگلوایی به اقای .... ارتباط هایی دارند واقای وزیر هم قدرت برخورد با ...راندارندوالا تابه حال صد باربرکنار شده بود
comment
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
comment
0
5
comment ما از عملکرد آقای چنگلوایی ناراضی هستیم و قبول داریم وضعیت کشاورزی استان و ورود نهاده های تقلبی کشاورزی در بازار ناشی از مدیریت ... ایشان می باشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
1
6
comment جناب شکر خدا چه شده است نزدیک انتخابات شجاعتتان زیاد شده وبه فکر مشکلات استان افتاده اید ،بهتر است به معملات خودتان در انتصابات استانی هم توجه کنید.شوشان اگر این نظر را چاپ کردید به بی طرفی شما اعتقاد پیدا می کتم.
comment
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
1
4
comment این اقای نماینده چرا می خواهد در تمام ادارات دخالت کند؟ ایشان نماینده مردم هستند..... ایشان به شدت دراند برای روی کار امدن یک مدیر ... در حوزه فرهنگ رایزنی می کنند. به زودی خبر انرا خواهید شنید
comment
جهادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
comment
1
0
comment وجود خوزستانی ها درمراکز تصمیم گیری کشور مفید است.ولی باید به سود استان باشد.درغیر اینصورت زیانباراست.
انتظاری که ازدکتر بخشنده به عنوان یک خوزستانی داریم این است که به فکر کشاورزی استان باشدوباند که خوب وبد وضعیت کشاورزی استان به پای ایشان نوشته خواهد شد.اگر دخالت دارد باید پاسخگو باشدچراکه درتمام مشکلات موجود شریک خواهد بود.واگر دخالت ندارد ضمن اینکه باید اعلام کند،بازهم باید پاسخگو باشد که چراباوجود ایشان دروزارت خانه وموقعیت ممتازی که دارند وزیر به حرفش گوش نمیدهد؟؟؟!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
1
4
comment جناب موسوی چرا با نزدیکتر شدن به انتخابات شما اینقدر دلسوز مردم استان شدید .وقت معاملات وانتخاب مدیران هم به فکر مردم باشید.شوشان این بار دوم است می نویسم وچاپ نمی کنید جدا نشان دادید که بی طرف هستید!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
1
1
comment جناب موسوی چرا با نزدیکتر شدن به انتخابات شما اینقدر دلسوز مردم استان شدید .وقت معاملات وانتخاب مدیران هم به فکر مردم باشید.شوشان این بار دوم است می نویسم وچاپ نمی کنید جدا نشان دادید که بی طرف هستید!!!
comment
ميثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
2
0
comment با سلام
به نظر اين حقير عزيزان ما در سايت شوشان زحمت بكشند و يك نظرسنجي در جهت حمايت از استاندار محترم و بومي و لايق خوزستان جناب آقاي مقتدائي ترتيب بدهند تا پايتخت نشينان ....
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
0
4
comment سید جان ای کاش همیشه اینگونه مواضع خود را نشان می دادید. و همیشه جانب شخصی را پیش نمی کشیدید. راستی غیر از ... که در ...مشغول کردید، کسی دیگری ندارید که استخدام کنید؟!!!!!
comment
حاج رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment با سلام راستی یه سر به... انتصاب افراد مسئله دار و ..... انتخاب های ...... نیز بزنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار