برگزاری اولین نشست فصلی رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه در سال94
به
گزارش خبرنگار وب دا خوزستان، دکتر منصور
آرزومند در اولین نشست فصلی سال 94 با کارکنان اداره بازرسی دانشگاه ضمن
تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: اداره
بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه اداره ای ویژه با کارکنانی ویژه تر
برای نظارت، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات که دقت و بی طرفی در رسیدگی به
شکایات از مهمترین نیازهای این واحد است.
وی افزود:موفقیت هر مجموعه در گرو داشتن برنامه مطالعاتی دقیق، تهیه نقشه
راه، منابع مالی و وجود نیروی انسانی دلسوز، متعهد و آگاه است.
آرزومند گفت: طرح تحول نظام سلامت که انقلابی بزرگ در ارائه خدمات رسانی
بهداشتی و درمانی به افراد جامعه بویژه بیماران نیازمند است را میتوان
بعنوان یک برنامه مطالعه شده و جامع با منابع مشخص و نیروی انسانی توانمند
اشاره کرد و خدا را شاکریم که توانستیم در این طرح عظیم و ماندگار سهم
ناچیزی در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.
ایشان با ذکر این مطلب که بدون داشتن برنامه جامع و هدف نمی توان به
موفقیت رسید گفت: ایجاد نظم و انضباط شناخت نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت، خود
ارزیابی، شناخت نقاط بحران و جلوگیری از آن، بارش افکار خوب، نگاه سازنده
به آینده، نظارت بر کلیه امور، حفظ کرامات انسانی، پیگیری مطالبات به حق
مراجعین درون و برون دانشگاه، ارتقاء کیفیت سلامت مردم، طرح تکریم ارباب
رجوع، پاسخگویی به موقع و شفاف و عادلانه، ارائه با کیفیت خدمات به مراجعان
و بیماران نیازمند و رضایت ارباب رجوع از جمله موضوعات مهمی هستند که می
توان با داشتن یک برنامه سنجیده و قابل اجرا ، آن ها را هدف گرفت و ما به
عنوان یک خانواده، با همدلی و همزبانی و حفظ روحیه و انسجام طبق برنامه
استراتژیک که مورد تأیید و تأکید ریاست محترم دانشگاه است به اهداف عالی
نظام سلامت دست یابیم.
مشاور رئیس دانشگاه در پایان با اشاره به نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم
رهبری به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" بر حفظ روحیه وحدت و همدلی در
جهت اجرا و تحقق برنامه استراتژیک دانشگاه و دستیابی به اهداف به منظور
عدالت در ارائه با کیفیت کلیه خدمات در ویترین دانشگاه تحت عنوان "خدمت بی
منت" و رساندن دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به بالاترین جایگاه
علمی و خدمت رسانی تأکید نمود.