اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۶
مسوول جبهه فرهنگی مستقبل العداله انصارالله یمن در تحریریه شوشان:
فواد الراشدی خاطرنشان کرد: انقلاب ابن کشور سرچشمه از انقلاب ایران دارد که امام خمینی (ره) آن را شعله ور کرده و مقام معظم رهبری آن را تقویت بخشیده اند.
شوشان- علیرضا عبدالله نژاد

شیخ فواد الراشدی مسوول جبهه فرهنگی مستقبل العداله انصارالله یمن  با حضور در تحریریه پایگاه خبری شوشان ضمن بازدید از روزنامه فرهنگ جنوب و پایگاه خبر شوشان به بیان نظرات خود پیرامون تحولات یمن پرداخت و گفت: با توجه به اینکه ملت یمن ایرانیان را دوست دارند، حکومت آل سعود از وحدت ایران و یمن به شدت می هراسد.

شیخ فواد الراشدی نزدیکی ایران و یمن را از دوران ساسانی دانست و گفت: این حکومت در یک جنگ جوانمردانه یمن را تصرف کرد که منجر به ماندن تعداد زیادی از ایرانیان در این کشور و در نتیجه رابطه خونی بین دو ملت شد.

وی تصریح کرد: سلمان فارسی و اویس قرنی از بهترین صحابه پیامبر اسلام (ص) و از اهالی ایران و یمن می باشند.

وی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد از جمعیت ۲۷ میلیونی یمن مسلمانند، گفت: از این تعداد ۴۰ درصد شیعه زیدیه و ۱۵ درصد شیعه دوازده امامی می باشند.

فواد الراشدی با ببان اینکه یمن در چند جبهه درحال جنگ است، افزود: انصارالله و قبایل یمنی با گروه تروریستی داعش و النصره، طرفداران منصور هادی رییس جمهور فراری این کشور و حکومت عربستان درحال جنگ هستند.

مسوول جبهه فرهنگی مستقبل العداله انصارالله یمن خاطرنشان کرد: جنگ اصلی ما در روی زمین است ولی حکومت سعودی اسرائیلی چون ترسو و عاجز از جنگ زمینی هستند مردم مظلوم یمن را با هواپیماهای جنگی بمباران و به شهادت می رسانند.

شیخ فواد الراشدی با اشاره به پیروزی های انصارالله یمن گفت: تاکنون علاوه بر تصرف مقداری از خاک عربستان غنائم جنگی زیادی مانند تانک را از متجاوزان بدست آورده ایم.

فواد الراشدی درباره کمک های ایران به یمن گفت: کشتی های کمکی ایران بدون کوچکترین مشکلی و با برخورد سیاسی و حکیمانه به مردم مظلوم یمن رسید.

مسوول جبهه فرهنگی مستقبل العداله انصارالله یمن خاطرنشان کرد: انقلاب ابن کشور سرچشمه از انقلاب ایران دارد که امام خمینی (ره) آن را شعله ور کرده و مقام معظم رهبری آن را تقویت بخشیده اند.

فواد الراشدی اظهار داشت: اسلام توسط حضرت محمد (ص) ایجاد شد و امام حسین (ع) با شهادتش آن را تثیبت نمود و در ایران هم انقلاب توسط امام خمینی (ره) بوجود آمده و با رهبری آیت الله خامنه ای تداوم یافته است.

مسوول جبهه فرهنگی مستقبل العداله انصارالله یمن افزود:شعار آل سعود این بود که یمن می خواهند کعبه را تخریب کنند تا اهل سنت را علیه یمن و شیعیان بشورانند. ولی رسوا شدند داعشی توسط انصاراله قتل عام شدند. جنگ ما با آل سعود خیلی آسان است.همین اینکه این نقشه برآب شد پیروزی است.

آل سعود از اول تا الان بذر نفاق و شکاف میان شیعه و سنی را دنبال می کنند. اینطور وانمود می کنند که شیعه فارس ها هستند و اهل سنت عرب این جنگ این حربه را نیز خنثی کرد.

مسوول جبهه فرهنگی مستقبل العداله انصارالله یمن بیان داشت:از اول انقلاب در اذعان یمن ها القا کردند که ایرانی ها فارسی ، شیعه صفوی هستند ولی این جنگ ماهیت شان را فاش کرد و الان در نزد یمنی هاایران بهترین کشور  و امام خامنه ای امید یمن است.قلوب یمن ها را متحیر کرد و انگیزه پیروزی را در دلشان تقویت کرده هرچه آل سعود و صهیونیسم طی این 65 سال بنا کردند از دشمنی با ایران و از آغاز رژیم اشغالگر قدس خنثی و نابود شد.

 شیخ فواد الراشدی گفت: ، آل سعود بمباران می کند و ایران کمک می کند.علی بن عبدالصالح زیدی است و مزدور آل سعود است و ظاهرش زیدی است ولی در باطن سلفی ست.پایگاه مردمی انصاراله در حال حاضر بسیار قوی است . پیش از این در 6 جنگ مظلوم واقع شدند.

انا یمنی به یک شعار همگانی تبدیل شده است

پیش از سخنان شیخ فواد الراشدی مسوول جبهه فرهنگی مستقبل العداله انصارالله یمن؛ امید حلالی مدیرمسئول روزنامه فرهنگ جنوب و پایگاه خبری شوشان ضمن عرض خیرمقدم اظهار امیدواری کرد عنقریب ملت اصیل یمن به نصرت و ظفر دست پیدا کنند.

حلالی افزود:  ایران و یمن دارای ریشه ها و پیوندها و اشتراکات تاریخی ، فرهنگی و عشایری و جمعیتی هستند. خیلی از اقوام عرب افتخارشان به ریشه های یمنی است  و اصیل ترین اعراب در یمن هستند .

مدیرمسئول هفته نامه راوی ملت ادامه داد: یکی از جنایات آل سعود حرمت ماه حرام را نگه نداشتند. و جنایات یکطرفه است. ملت یمن در شرایط خوبی قرار ندارند. پیوندهای تاریخی زیاد میان مردم و ایران وجود داشت. در تجارت دریایی ایرانیان و یمن مراودات داشتند.

یکی از بنادر مهم در تجارت دریایی بندر عدن است. انا یمنی به یک شعار همگانی تبدیل شده است. بیرق یمن هدایتگر است که در کتاب عصر ظهور نیز بدان اشاره شده است.

شیخ کاظم سخراوی از برزگان عشایر عرب خوزستان نیز در این  نشست گفت: مردم یمن در تاریخ اسلام افتخاری اصحاب پیامبر را داشتند. وفادارترین مردم به پیامبر (ص) اهل یمن بودند. استعدادهای خوبی در جهاد الی الله دارند.








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار