اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
توسط شهرداری دزفول
آغاز عملیات احداث كانال انتقال آبهای سطحی خیابان جهاد توسط شهرداری دزفول
کار احداث کانال سرپوشیده انتقال آبهای سطحی خیابان جهاد توسط شهرداری دزفول آغاز شد.
شهردار دزفول با اعلام این خبر گفت: بعلت عدم کشش کانال قدیمی این منطقه و انباشت آب در این خیابان که موجب بوجود آمدن معضلات عدیده ایی برای ساکنین و عابرین از این خیابان خصوصا در فصل بارندگی می شد با نظر کارشناسان این شهرداری و مصوبه شورای محترم اسلامی شهر کار احداث کانال جدید انتقال آبهای سطحی این محل به طول 400 متر و قطر1200 میلیمتر و عمق 3 متر آغاز شد.
مهندس کرمی نژاد در خصوص بودجه تخصیص یافته جهت اجرای این پروژه گفت: هزینه اجرای این پروژه مبلغی بالغ بر 3 میلیارد ریال است که از بودجه جاری شهرداری دزفول تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: بعلت اهمیت اجرای هر چه سریعتر این پروژه بعلت بارندگی های فصلی پیش رو، کار احداث این کانال به سرعت در حال انجام است و بهمین علت ممکن است ساکنین و عابران برای رفت و آمد با مشکلاتی در این خیابان روبرو شوند از این رو ضمن تقدیر و تشکر از شکیبایی شهروندان عزیز، از همشهریان عزیز تقاضا دارم جهت عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر با شهرداری دزفول همکاری لازم را مبذول فرمایند.
شایان ذکر است که پیش از این کار احداث کانال انتقال آبهای سطحی خیابان انقلاب و خیابان فردوسی همزمان با حذف بلوار این خیابان حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان طالقانی توسط شهرداری دزفول انجام  و به بهره برداری رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار